dropsec Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Witam, Wiem że temat był wałkowany, ale nie wiem jak w przypadku mojej wersji. Samochód od kilku dni zaczął mi gwizdać lekko przy dodawaniu gazu (słychac tak jakby policyjny sygnał w tle...). Czy to normalne? W końcu wcześniej tego nie było.
kazuyaet Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Swist turbiny podczas jazdy jest normalny. Podczas postoju u mnie świstu nie ma może masz uszkodzony jakiś przewów od powietrza albo podciśnienia. Otwórz maske i sie wsłuchac a ktoś niech gazu dodaje.
dropsec Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2009 ok sprawdzę i dam znać (ps. da się to sprawdzić za pomocą VAG ? jeśli tak to podepnę)
Gość Zimny Chirurg Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 A moze kata wywaliłeś Wtedy będzie gwizdała na wolnych obrotach i przy lekkim gazie tez. Albo go juz nie masz i teraz zwróciłeś na to uwage. Nie ma nic piękniejszego jak dzwięk turbiny. Heheheheeee Pozdro ZC
Rizo Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Miales wycinany katalizator???? ja mam podobnie. ale w sumie to mi nie przeszkadza bo mile gwiżdze. na niskich lekko później przy lekkim przyspieszeniu standardowe świszczenie... a po ostrym daniu gwizd ale przyjemny. nie wiem trudno mi ocenic czy ja mam wyciety ale watpie bo niemiec raczej by tego nie robił ;> ;d natoamiast moze jakas nieszczelnosc w wydechu czy kacie. bo w samym silniku ok wszystko dolot to IC itp ok mechanik sprawdzał jak kupiłem. mowi ze dziala to dziala jedzie to jedzie a skoro pracuje idealnie to nie ma co szukac !
dropsec Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Szczerze niewiem czy miałem kata, ale wydaje mi sie ze swiszczy tak w prawej stronie silnika patrzac na niego z gory. Jak sprawdzic czy katalizator jest wyciety ?
Rizo Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 najgorzej ze dajac gazu na postoju tego świstu pewnie nie wyczuje...tak jak u mnie - choc musze sprobowac
Wihajster Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 najgorzej ze dajac gazu na postoju tego świstu pewnie nie wyczuje...tak jak u mnie - choc musze sprobowac bo nie masz VTG a on ma :gwizdanie:
Armi Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Miales wycinany katalizator???? ja mam podobnie. ale w sumie to mi nie przeszkadza bo mile gwiżdze. na niskich lekko później przy lekkim przyspieszeniu standardowe świszczenie... a po ostrym daniu gwizd ale przyjemny. nie wiem trudno mi ocenic czy ja mam wyciety ale watpie bo niemiec raczej by tego nie robił ;> ;d natoamiast moze jakas nieszczelnosc w wydechu czy kacie. bo w samym silniku ok wszystko dolot to IC itp ok mechanik sprawdzał jak kupiłem. mowi ze dziala to dziala jedzie to jedzie a skoro pracuje idealnie to nie ma co szukac ! Mam tak samo, wszystko sprawdzone (vagiem też) a gwizdze. Jak nie kopci, nie stracił mocy to tylko jeździć _________________________________________________ I też gwizdze tak po prawej stronie silnika.
berciu Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Jeśli zacznie tracić moc to oznacza pęknięty wąż, mi pękł zaraz za turbiną prowadzący do intercoolera, jak się trochę bardziej rozwalił to poczułem na mocy, na wolnych obrotach nie będzie tego słychać bo wtedy nie ma za dużego ciśnienia z turbinki
przemik Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 ale nie wiem jak w przypadku mojej wersji. A jaką masz wersje ?
Bigrazor Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 W sumie u mnie też gwiżdże od ok 1200 -1500 -ale ja mam już lekki luz na osi i nie ma to wpływu na jazdę (VAG nie sygnalizuje błędu). Właściwie nawet pasuje ten świst bo wiem że turbinka się kręci :evil:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się