Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Gwizdanie turbiny przy dodawaniu gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Wiem że temat był wałkowany, ale nie wiem jak w przypadku mojej wersji. Samochód od kilku dni zaczął mi gwizdać lekko przy dodawaniu gazu (słychac tak jakby policyjny sygnał w tle...). Czy to normalne? W końcu wcześniej tego nie było.

Opublikowano

Swist turbiny podczas jazdy jest normalny. Podczas postoju u mnie świstu nie ma może masz uszkodzony jakiś przewów od powietrza albo podciśnienia. Otwórz maske i sie wsłuchac a ktoś niech gazu dodaje.

Opublikowano

może vtg popuściło :kox:

Gość Zimny Chirurg
Opublikowano

A moze kata wywaliłeś

Wtedy będzie gwizdała na wolnych obrotach i przy lekkim gazie tez. Albo go juz nie masz i teraz zwróciłeś na to uwage.

Nie ma nic piękniejszego jak dzwięk turbiny. Heheheheeee

Pozdro

ZC

Opublikowano

Miales wycinany katalizator????

Opublikowano

Miales wycinany katalizator????

ja mam podobnie. ale w sumie to mi nie przeszkadza bo mile gwiżdze. na niskich lekko później przy lekkim przyspieszeniu standardowe świszczenie... a po ostrym daniu gwizd ale przyjemny. nie wiem trudno mi ocenic czy ja mam wyciety ale watpie bo niemiec raczej by tego nie robił ;> ;d natoamiast moze jakas nieszczelnosc w wydechu czy kacie. bo w samym silniku ok wszystko dolot to IC itp ok mechanik sprawdzał jak kupiłem. mowi ze dziala to dziala jedzie to jedzie a skoro pracuje idealnie to nie ma co szukac !

Opublikowano

Szczerze niewiem czy miałem kata, ale wydaje mi sie ze swiszczy tak w prawej stronie silnika patrzac na niego z gory.

Jak sprawdzic czy katalizator jest wyciety ?

Opublikowano

najgorzej ze dajac gazu na postoju tego świstu pewnie nie wyczuje...tak jak u mnie - choc musze sprobowac

bo nie masz VTG a on ma :gwizdanie:
Opublikowano

Miales wycinany katalizator????

ja mam podobnie. ale w sumie to mi nie przeszkadza bo mile gwiżdze. na niskich lekko później przy lekkim przyspieszeniu standardowe świszczenie... a po ostrym daniu gwizd ale przyjemny. nie wiem trudno mi ocenic czy ja mam wyciety ale watpie bo niemiec raczej by tego nie robił ;> ;d natoamiast moze jakas nieszczelnosc w wydechu czy kacie. bo w samym silniku ok wszystko dolot to IC itp ok mechanik sprawdzał jak kupiłem. mowi ze dziala to dziala jedzie to jedzie a skoro pracuje idealnie to nie ma co szukac !

Mam tak samo, wszystko sprawdzone (vagiem też) a gwizdze. Jak nie kopci, nie stracił mocy to tylko jeździć :good:

_________________________________________________

I też gwizdze tak po prawej stronie silnika.

Opublikowano

Jeśli zacznie tracić moc to oznacza pęknięty wąż, mi pękł zaraz za turbiną prowadzący do intercoolera, jak się trochę bardziej rozwalił to poczułem na mocy, na wolnych obrotach nie będzie tego słychać bo wtedy nie ma za dużego ciśnienia z turbinki

Opublikowano

ale nie wiem jak w przypadku mojej wersji.

A jaką masz wersje ?

Opublikowano

W sumie u mnie też gwiżdże od ok 1200 -1500 -ale ja mam już lekki luz na osi i nie ma to wpływu na jazdę (VAG nie sygnalizuje błędu).

Właściwie nawet pasuje ten świst bo wiem że turbinka się kręci :evil: :evil: :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...