Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów

Szukałem w wyszukiwarce mojego problemu ale nie byl on dokladnie sprecyzowany , wiec pisze do Was z ogromna prosba ,a mianowicie dzisiaj po wymianie oleju oraz filtrow (powietrza , paliwa) auto stracilo moc praktycznie do 0, jedzie jak zwykly diesle bez turbo.Przed wymina filtrow podczas przyspieszania i zmianie biegow slyszalem swist turbinki teraz tego nie ma .Ogolnie ciezko autem pojechac 100km/h.Podejrzewam zaworek N75 i przepływomierz , lub jakis wezyk z podcisnienia,bo jezeli turbo nie gwizdze i nie laduje (brak mocy) to poszlo sterowanie (N75) lub ktorys z wezykow.Panowie co proponujecie.?

Dzieki za pomoc i Pozdrawiam :)

Opublikowano

Witam kolegów

Szukałem w wyszukiwarce mojego problemu ale nie byl on dokladnie sprecyzowany , wiec pisze do Was z ogromna prosba ,a mianowicie dzisiaj po wymianie oleju oraz filtrow (powietrza , paliwa) auto stracilo moc praktycznie do 0, jedzie jak zwykly diesle bez turbo.Przed wymina filtrow podczas przyspieszania i zmianie biegow slyszalem swist turbinki teraz tego nie ma .Ogolnie ciezko autem pojechac 100km/h.Podejrzewam zaworek N75 i przepływomierz , lub jakis wezyk z podcisnienia,bo jezeli turbo nie gwizdze i nie laduje (brak mocy) to poszlo sterowanie (N75) lub ktorys z wezykow.Panowie co proponujecie.?

Dzieki za pomoc i Pozdrawiam :)

proponuje logi :gwizdanie:
Opublikowano

jak znam życie, to jakaś niewpięta kostka/wężyk - obejrzyj dokładnie okolice gruchy (tam jest N75) i filtra powietrza.

Opublikowano

Witam kolegów

Szukałem w wyszukiwarce mojego problemu ale nie byl on dokladnie sprecyzowany , wiec pisze do Was z ogromna prosba ,a mianowicie dzisiaj po wymianie oleju oraz filtrow (powietrza , paliwa) auto stracilo moc praktycznie do 0, jedzie jak zwykly diesle bez turbo.Przed wymina filtrow podczas przyspieszania i zmianie biegow slyszalem swist turbinki teraz tego nie ma .Ogolnie ciezko autem pojechac 100km/h.Podejrzewam zaworek N75 i przepływomierz , lub jakis wezyk z podcisnienia,bo jezeli turbo nie gwizdze i nie laduje (brak mocy) to poszlo sterowanie (N75) lub ktorys z wezykow.Panowie co proponujecie.?

Dzieki za pomoc i Pozdrawiam :)

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :) najlepiej jakbyś mógł zrobić sobie logi. Najbardziej prawdopodobne to to, że podczas wymiany jeden z przewodów wypadł lub zagiął się - po prostu idziesz po każdym z przewodów i pewnie na coś natrafisz - jeżeli n75 chodził przed to małoprawdopodobne że zepsół się po wymianie (ja osobiście miałem zagięty przewód i po wymianie wszystko wróciło do normy).

Opublikowano

Jeśli bedzie coś niepodpięte/źle podpięte to po co logi? Wystarczy błędy odczytać :gwizdanie:

Opublikowano

Jeśli bedzie coś niepodpięte/źle podpięte to po co logi? Wystarczy błędy odczytać :gwizdanie:

po logach będzie można sprawdzić co jest przyczyną - przewody nie są 100 % przyczyną takich problemów

Opublikowano

czesc, mam podobny problem. zawiozłem auto do mechanika żeby zrobił kilka rzeczy, w tym wymienił olej, nie wiem czy ma to cos w spólnego ze sprawą, ale teraz na trzecim biegu przy 3300 obrotach wyłącza mi turbo, na czwartym przy 2800, bardzo niebezpieczne przy wyprzedzaniu. w FAQ przeczytałem że może być to zabrudzony katalizator, ale wogóle sie na tym nie znam. byłem u tego mechanika wczesniej, podłączył auto pod komputer, był jakiś błąd z ciśnieniem czegoś o ile dobrze pamietam, wykasował go i przez kilkadziesiąt kilometrów było ok, ale potem znów to samo.. nie wiem co z tym zrobić

Opublikowano

czesc, mam podobny problem. zawiozłem auto do mechanika żeby zrobił kilka rzeczy, w tym wymienił olej, nie wiem czy ma to cos w spólnego ze sprawą, ale teraz na trzecim biegu przy 3300 obrotach wyłącza mi turbo, na czwartym przy 2800, bardzo niebezpieczne przy wyprzedzaniu. w FAQ przeczytałem że może być to zabrudzony katalizator, ale wogóle sie na tym nie znam. byłem u tego mechanika wczesniej, podłączył auto pod komputer, był jakiś błąd z ciśnieniem czegoś o ile dobrze pamietam, wykasował go i przez kilkadziesiąt kilometrów było ok, ale potem znów to samo.. nie wiem co z tym zrobić

U ciebie może być n75 do wymiany lub "regenerecji" :wink4:

Gość Zimny Chirurg
Opublikowano

Witam kolegów

Szukałem w wyszukiwarce mojego problemu ale nie byl on dokladnie sprecyzowany , wiec pisze do Was z ogromna prosba ,a mianowicie dzisiaj po wymianie oleju oraz filtrow (powietrza , paliwa) auto stracilo moc praktycznie do 0, jedzie jak zwykly diesle bez turbo.Przed wymina filtrow podczas przyspieszania i zmianie biegow slyszalem swist turbinki teraz tego nie ma .Ogolnie ciezko autem pojechac 100km/h.Podejrzewam zaworek N75 i przepływomierz , lub jakis wezyk z podcisnienia,bo jezeli turbo nie gwizdze i nie laduje (brak mocy) to poszlo sterowanie (N75) lub ktorys z wezykow.Panowie co proponujecie.?

Dzieki za pomoc i Pozdrawiam :)

Ja miałem podobnie. Gdy zmieniałem filtr powietrza to zapomniałem podpiąć przepływki. Hehe. Totalny mół. Sprawdz wszystko czy dobrze podpięte. Też sie zdziwiłem jak tego nie zrobiłem. Ale udało sie i jest wszystko teraz ok.

Pozdro

ZC

Opublikowano

problem rozwiazany.podczas wymiany filtra paliwa przez nie uwage zalamalem wezyk od podcisnienia i nie dochodzilo cisnienie do turbiny.Dzisiaj wszystko obejrzalem poprawilem i lata jak ta lala.Dzieki wszystkim.mozna zamknac:)pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...