Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] VAG K+CAN COMMANDER 1.4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Przeglądając oferty interfejsów diagnostycznych obiecująco przedstawia się: VAG K+CAN COMMANDER 1.4

np: http://allegro.pl/item717550484_vag_k_can_1_4_passat_b5_golf_4_5_licznik_diagnoza.html

z opisu wynika że można nim zrobić diagnostykę większości aut koncernu VW oraz skorygować wartości licznika.

Niestety czytając opinie szybko można stwierdzić że idealny to on jednak nie jest.

W takim razie prosiłbym was o opinie co naprawdę potrafi ten interfejs a czego nie i na co zwracać uwagę żeby nic nie uszkodzić.

Prosiłbym nie poruszać w tym poście aspektów prawa oraz pominąć polecanie sprzętu profesjonalnego o nierealnych cenach dla hobbysty.

Opublikowano

Kolego, ja przed zakupem równiez próbowałem sie radzić, ale nic nie wyszło, jak by temat nie istniał dla innych, ja mam od tego gościa jeszcze vag 812, który miał uzupełnic tego 1.4, sprzedawca ładnie sie reklamuje, co do realiów to żenada, jakie ma podejście do klijenta.

Mieszkam w Szkocji i tu nie ma praktycznie fachowców od vaga, wiec sam z tym jestem i nic nie mogę ugryzdz, auto mi stoi od 1.5 miesiaca, dziecko urodzi mi sie za tydzien-dwa i chyba busem bede wiezdz do szpitala, a do puki nie rusze vagiem, to na warsztat nie mogę wstawić.

Audi co myślałem że jak wydam kase to pojeżdze, a tu dwumas kompletnie uszkodził łozyska główne w skrzyni i nie wiadomo co jeszcze

Opublikowano

aż przykro czytać takie rzeczy... 2006rok masakra...

życzę powodzenia...

Opublikowano

Witam

Przeglądając oferty interfejsów diagnostycznych obiecująco przedstawia się: VAG K+CAN COMMANDER 1.4

np: http://allegro.pl/item717550484_vag_k_can_1_4_passat_b5_golf_4_5_licznik_diagnoza.html

z opisu wynika że można nim zrobić diagnostykę większości aut koncernu VW oraz skorygować wartości licznika.

Niestety czytając opinie szybko można stwierdzić że idealny to on jednak nie jest.

W takim razie prosiłbym was o opinie co naprawdę potrafi ten interfejs a czego nie i na co zwracać uwagę żeby nic nie uszkodzić.

Prosiłbym nie poruszać w tym poście aspektów prawa oraz pominąć polecanie sprzętu profesjonalnego o nierealnych cenach dla hobbysty.

To się nie nadaje do diagnostyki wcale.

Do cofania szaf i owszem.

Do diagnostyki jak chcesz to kup sobie klona VAG-coma za coś koło 350 zł i będziesz zadowolony.

Opublikowano

Z tym cofaniem liczników to faktycznie można skorygować większość liczników na szynie CAN i KKL i czy zapomocą tego interfejsu można to zrobić bezpiecznie bez dużego ryzyka uszkodzenia licznika.

W opisie aukcji wyczytałem ze można za pomocą tego interfejsu odczytać oryginalny przebieg który jest zapisywany w sterowniku (lub w innym miejscu) - ta funkcja działa prawidłowo czy może można odczytać to samo za pomocą zwykłego kabelka kkl ?

Opublikowano

Przebieg odczytasz tylko w niektórych EDC15.

Nie wszystkie liczniki skorygujesz. A tym kablem jest zawsze ryzyko uszkodzenia licznika przy korekcie.

Opublikowano

Szogun wie co pisze te kabelki mają humory raz się zawieszą przy odczycie(mniej groźne) raz przy zapisie.... ogólnie dla kogoś kto ma małe pojęcie o tym wszystkim nie polecał bym javascript:void(0);tego typu sprzętu, jest bardzo dużo sprzetu pozwalającego na diagnozę bez opcji które mogą zaszkodzić... :decayed:

Opublikowano

a do audi a4 1998r. AFN ? Co myślicie o kablach za ok. 50zł

Wystarczy, ale kup coś porządnego (www.viaken.pl) ...tylko nie made in China.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...