tomasz3city Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Witam chce kupic swoje pierwsze audi ale zastanawiam sie nad silnikiem.. Chce kupic jakis rozwojowy silniczek, by mozna go z czasem sporo podkrecic... myslalem o 2.5 TDI ale slyszalem slabe opinie na jego temat, wydawalo mi sie ze ze wzgledu na pojemnosc nadaje on sie bardziej do obrobki niz zwykly 1.9 TDI....??? Czy zatem pozostaja 110 KM i 130 KM - czy to nie sa te same silniki tylko rozniace sie IC, programem i sprezarka??? Pomocy prosze..... Prosze takze info o jakims specu ktory mi te wszystkie gadzety to kupy razem posklada - najchetniej z pomorskiego.... - Nie znacie kogos z Trojmiasta???? Pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje za wasze sugestie... [ Komentarz dodany przez: Murzyn: 30-04-2007, 21:01 ] kolego najpierw zapoznaj sie z regulaminem! Temat blokuje do tego czasu [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 01-05-2007, 10:21 ] odblokowany
Tukan Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Witam kupuj 1,9TDI 130km PD mozna go krecic wysoko i jest to mocny i wytrzymaly silnik,a AFN to juz inna bajka wiecej modyfikacji zeby uzyskac duza moc.Wszystko zalezy ile masz floty bo 130km kosztuje wiecej sporo wiecej nic 110km.A kompromisem miedzy tymi silnikami jest 115km AJM jest podatny na podnoszenie mocy zagadac do kolegi Murzyn on powie Ci co ten silnik potrafi Pozdro
pre_pl Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 Czy zatem pozostaja 110 KM i 130 KM - czy to nie sa te same silniki tylko rozniace sie IC, programem i sprezarka??? kompletnie różne silniki, kompletnie inny osprzęt Prosze takze info o jakims specu ktory mi te wszystkie gadzety to kupy razem posklada - najchetniej z pomorskiego.... - Nie znacie kogos z Trojmiasta???? ja już pisałem kilka razy, odszukaj wątek o moim aucie w "moje a4" Chce kupic jakis rozwojowy silniczek, by mozna go z czasem sporo podkrecic... przejrzyj forum, będziesz od razu wiedział który wybrać... Ale 110 i 130 to fajne silniki do kręcenia, tylko że 130 masz już w nowej budzie (B6)
krzyniek Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 tylko że 130 masz już w nowej budzie (B6) czyli bedzie większy wydatek niż na B5 ale jak kupować to już coś dobrego
Gość Murzyn Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 Oczywiscie 1.9,w zaleznosci od tego ile chcesz przeznaczyc na auto to w kolejnosci - 130(B6), 115(B5), 110(B5) Jezeli plany modyfikacji wykraczaja poza normalny chiptuning to polecam koniecznie wersje quattro i 6 biegow (AVF i ATJ)
Hincó Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 wersje quattro i 6 biegow (AVF i ATJ) Tylko znaleźć to w budzie B5 to niezły hardkor Sam takiego połaczenia bede szukał
Hincó Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 w B5 jest ATJ(115), B6 AVF(130) Ten ATJ to wersja tylko dla quattro z nieco innym momentem itp ?
Gość Murzyn Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 nie, AJM -> 115KM 280Nm 5 biegow oska ATJ 115KM 320Nm 6 biegow osta i quattro (przynajmniej takie info widzialem)
Tukan Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 nie, AJM -> 115KM 280Nm 5 biegow oskaATJ 115KM 320Nm 6 biegow osta i quattro (przynajmniej takie info widzialem) No prawie male sprostowanie AJM 115km 285Nm ATJ 115km 310Nm
Gość Murzyn Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 zawsze mi sie myla te teoretyczne dane Z ciekawostek, to na Hamowni wszystkim AJM'om wyszlo ok 320Nm
Szewczenko7 Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 Z ciekawostek, to na Hamowni wszystkim AJM'om wyszlo ok 320Nm Kolego tomasz3city, jak widzisz 1.9 ma wiekszy moment jak 2.5 :twisted:
Tukan Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 zawsze mi sie myla te teoretyczne dane Z ciekawostek, to na Hamowni wszystkim AJM'om wyszlo ok 320Nm Oby i moj w wakacje tak wyszedl :twisted:
tomasz3city Opublikowano 1 Maja 2007 Autor Opublikowano 1 Maja 2007 Dzieki za wasze porady... bede szukal 115KM ze wzgledu na koszty poniewaz w takie prawie nowe autko jak 130KM szkoda mocno ingerowac, aby jeszcze czegos nie zepsuc...!!! a jakie czesci osprzetu zatem mozna zapozyczyc ze 130stki?????
Gamling Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 bede szukal 115KM ze wzgledu na koszty poniewaz w takie prawie nowe autko jak 130KM szkoda mocno ingerowac, aby jeszcze czegos nie zepsuc...!!! Dosc kontrowersyjny poglad, ale jak chcesz. Ja wlasnie zabieram sie za wymiane intercoolera, wywalenie kata no i oczywiscie wirusika w mojej
rex Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 Gamling, a można wiedzieć jaką moc końcową chcesz osiągnąć ? Swoją drogą, zapraszamy na Spoty Krakowskie
Gamling Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 Mialem byc w niedziele ale cos mi wypadlo Postaram sie nadrobic zaleglosci. Na razie planuje jakies 180-185 km zobaczymy jak to wyjdzie jeszcze. Program bedzie robiony pod auto i ciezko teraz podac dokladnie. Wiecej mi na razie nie potrzeba, z naciskiem na "narazie" :twisted:
Tukan Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 No 185km to mozna z AJM-a wyciagnac ale wiecej juz bym myslal nad AWX-em 130km chyba ze masz kase na przerobki AJM turbo,pompowtyski,FMIC zeby to chulalo bez obaw o silnik,To wysztko zalezy tak jak koledzy pisali od kasy ile masz na autko jak masz na B6 to polecam super autko.Jak sa jakies bledy w mojej wypowiedzi to %%%% jest winny Pozdro
Hincó Opublikowano 2 Maja 2007 Opublikowano 2 Maja 2007 2.0 tdi polecam jest rozwojowe A kltoś tu pisał że sie psują.. głowice czy cos..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się