rtocki Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Wbrew opiniom niektórych znawców z podkarpacia, nie jest problemem spokojne bezdymne zestrojenie AFN/AVG z BRD i .230 ale na pompie 10 i bez FMIC-a, na jakieś jeżdżące konie. A nazywa się to: wiedza , doświadczenie i sprzęt. Jak to ktoś mądrze napisał: "Chipować każdy może, ale nie każdy powinien..." Acha jeszcze jedno (znowu mitologia się kłania): Powered by Bioester
Cristoforo Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 co moge powiedzieć moje gratki dla Witka i dla Ciebie , że pokazałeś, że mozna
peter22 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 no no 170 KM w Audi B5 to juz lata ładnie
Si?a Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 A jednak można... ... Gratulacje ! heh ciekawe kto teraz da radę z taką b5
sokolnh Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 pompa 10 ? nie wstyd Ci na takim setupie ?
rtocki Opublikowano 1 Września 2009 Autor Opublikowano 1 Września 2009 >Kamil, budżet niestety się kłania, mając do wyboru: wtryski , turbinę , program , pompę , (temat przereklamowanych i przerośniętych IC pominę) stać mnie było tylko na 3 z 4 , wybrałem te najbardziej efektywne. Tak a propos: to u Ciebie ile wyszło na tej 11 ?
sokolnh Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 na wtryskach 0.216 i fmicu - 166 KM co ważne to turbo seryjne na tym setupie który Ty masz + pompa 11mm i fmic spokojnie 190+
marewel Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Bez fimica ta moc bedzie dostepna w zimie.
marcin j Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Bez fimica ta moc bedzie dostepna w zimie. Zuważ , że moc mierzona przy 26 stopniach , więc nie było zimno :> Cóż, rtocki ładnie
rtocki Opublikowano 2 Września 2009 Autor Opublikowano 2 Września 2009 Bez fimica ta moc bedzie dostepna w zimie. Zuważ , że moc mierzona przy 26 stopniach , więc nie było zimno :> Cóż, rtocki ładnie Dokładnie, a auto było mocno zgrzane i wielokrotnie hamowane, już wspominałem rola FMIC-a przy tych mocach jest ostatnio często przesadzana (moda?), jest większy SMIC, nadkole z eS-y i wystarczy jak dla mnie, dla paru koni osłabiać belkę i tysiaka wydawać , nie ma sensu, za te pieniądze wolę poprawić tylne hamulce
SID Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Wbrew opiniom niektórych znawców z podkarpacia, o których tunerach z Podkarpacia piszesz - mało ich tu mamy, malo
rtocki Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 >SID nie chcę wywoływać OT dyskusji, zresztą Twojego potwora też zdaje się wolisz robić u ludzi z konkretnym doświadczeniem i sprzętem, potrafiących zrealizować Twoje koncepcje za rozsądne pieniądze.
janjazda Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 a ten SMIC to od czego wsadziłeś??
janjazda Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 a możesz napisać dokładnie od jakiego silnika??
wrclaguna Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 Bardzo ladnie tez mnie nabiera na BRD I wydajniesze pompki
spanky Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 A taki o (porównanie z ori): napisz od czego ten IC-ek i jak zes go tam upchnal .... p.s wykresik momentu sliczniutki .. ile dmucha suszarka ?
Cristoforo Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 podobno wchodzi bez wiekszych przeróbek a jaki coolerek to ja nic nie będę mówił :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się