Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Słabo działające wspomaganie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od miesiąca znacznie pogorszyło się wspomaganie (przedtem też nie działało rewelacyjnie ale szło jeździć). Rano gdy jeszcze układ jest zimny coś działa ale po kilku manewrach idzie już bardzo ciężko. Wycieków nie ma, płynu nie ubywa, wymieniony na zielony febi (układ odpowietrzony). Pompa nie hałasuje, w zbiorniczku nawet jak nie kręce to widać wiry i buzuje płyn. Przeczytałem wiele postów i nie wiem od czego zacząć ( pompa , waż , magiel zaworki lub zbiorniczek). Mechanicy twierdzą że pompa drugi że niedrożny układ. Może ktoś borykał się z podobnym problemem.

Proszę o wskazówki od czego zacząć żeby nie wymienić wszystkiego po kolei (znając życie usterka wyszła by na końcu) Pozdrawiam .

Opublikowano

sugeruje kupić od razu pompe bardziej wydajna... :wink4:

Opublikowano

sugeruje kupić od razu pompe bardziej wydajna... :wink4:

Dokładnie tak jak radzi kolega miałem identyczne objawy padniętej pompy. Ja jej pomogłem po przez wymianę na olej do wspomagania Febi. Po zakupie oryginalnego oleju stwierdziłem, że jest on gęściejszy od oleju Febi ale uszkodzonej pompie pomógł tylko chwilowo. Przypuszczalnie masz pompę firmy KYB taką jak ja miałem oryginalnie zamontowana.

Opublikowano

w przypadku pompy w audi nie ma mowy o róznych wydajnościach

wszystkie są takie same, różnią sie tylko średnicą otworu w kryzie na tłoczeniu

Opublikowano

Pompe mam chyba jeszcze oryginalną ZF, lecz nie sprawdzałem wydajności na aparaturze. Martwi mnie tylko buzowanie płynu w zbiorniczku. Jutro jadę do ASO odebrać nowe zaworki zwrotne. W tygodniu będę montował, oby pomogły.

Opublikowano

2 zaworki + 2 jakieś śruby drążone + zestaw podkładek ok. 50 pln. Można zaryzykować, gdyż jeden z mechaników sugeruje sprawdzić czy nie jest gdzieś zatkany układ bo nie powinno gotować się w zbiorniczku. :think2:

Opublikowano

W tygodniu założę zaworek zwrotny (21 pln) a później jak nie pomoże zabieram się za pompę. :confused4:[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2009, 12:23_________________________________________________Zaworek zmieniony, efektu zero. Stary zaworek lekko przepuszczał. W zbiorniczku wyleciało sitko i chyba przez to buzowało. Teraz po założeniu sitka jakby mniej. Zmieniłem płyn na SWAG , odpowieczyłem układ a wspoma nadal kiepska. Trzeba kupić pompę tylko jaką ? Używkę oryginał czy "dobry" zamiennik :mysli:

Opublikowano

Zależy jak długo planujesz tym autkiem jeździć. Ja kupiłem oryginalna ZF. Jak chcesz to tu masz linka allegrowicza który udzieli ci wszelkiej informacji http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=4493706&type=fb_all&feedback_type=fb_recvd_neg. Nie ma obecnie na swojej stronie w ofercie pomp do audi ale może nie ma ich wystawionych. Zakupiony towar można u niego zwrócić do 10 dni bez problemów.

Opublikowano

Byłem u speców od magla ze swoim przypadkiem. :gwizdanie: Majster odessał prawie cały płyn ze zbiorniczka i kazał uruchomić silnik. O dziwo pompa nie wyła tylko lekko płyn przepływał w zbiorniczku :shocked:. Na dodatek przykładając lampę do zbiorniczka gdzie było mało płynu pokazał mi opiłki aluminium płynące razem z płynem. Mimo gazowania i kręcenia kierownicą pompa nawet nie jęknęła a płyn jak sobie spokojnie płynął tak płynął. Majster stwierdził jednoznacznie że pompa...... Mimo że mój osiedlowy mechanik podmieniał pompę i było to samo przyznałem racje majstrowi od magla :notworthy:. W drodze powrotnej z Łodzi zakupiłem pompę "ZF" od passka po lifcie o nr 8d0 145 156 T za 140 zl. Jutro sam podmieniam cudeńko i zobaczymy co wyjdzie :naughty:. Tylko mam pytanie czy pompa podejdzie z tego co wyczytałem to tak tylko że ona ma 110 bar :mysli:

Opublikowano

Moje a4 jest też po lifcie i jest tam pompa N. ZF 7690 955 102

J/S/A/P 3/18/98/110 BAR

CLIENT 8D0 145 156T

Wracając do problemu ze wspomą to dziś umówiłem się na ogledziny do kolejnego machanika na przyszły tydzień. W rozmowie telefonicznej stwierdził, że może być wyjechany tłok w maglownicy i przez to traci power na ciekłym układzie ale musi to dokładnie zobaczyć. Jestem ciekaw co bedzie u ciebie po kolejnej wymianie pompy. Powodzonka :good:

Opublikowano

Pompę wymieniłem i mimo tych 10 bar więcej objawy są identyczne na zimnym ok na ciepłym pupa..... Kolejny element do wymiany magiel :wallbash:

Ps:Sprzedam pompę :polew:

Opublikowano

Pompę wymieniłem i mimo tych 10 bar więcej objawy są identyczne na zimnym ok na ciepłym pupa..... Kolejny element do wymiany magiel :wallbash:

Ps:Sprzedam pompę :polew:

Ta pompa ZF którą wymieniłeś jest nowa czy używana? Pytam ponieważ cena która podałeś na pewno nie dotyczy nowego oryginalnego ZF. Jeżeli używana to może być w takim samym stanie jak twoja wyjąca natomiast jeżeli nowa to nie za takie pieniądze. Kiedyś kupiłem sobie przepływomierz BOSCH-a za połowę wartości takiego samego z ASO trzy miesiące męczyłem się nie spodziewając się, że ta taniocha może być przyczyną szarpania.

Opublikowano

używka z Passata 2002 rok pompy w żadnym przypadku nie jęczą, razem z moja to 3 pompy i zawsze te same objawy wiec raczej to nie to. :)[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2009, 17:25_________________________________________________maglownica wymieniona i po problemie :wallbash::dance2:

Opublikowano

używka z Passata 2002 rok pompy w żadnym przypadku nie jęczą, razem z moja to 3 pompy i zawsze te same objawy wiec raczej to nie to. :)[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2009, 17:25_________________________________________________maglownica wymieniona i po problemie :wallbash::dance2:

kolego ile zapłaciłeś za maglownice?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...