bartek723 Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Mam pytanie co może być przyczyną że już drugi raz padł mi wahacz dolny tylni "BANAN" i z jednej i z drugiej reszta sztywna?? Coś nie tak z kołami?? Czy coś?? Zbieżność robiłem po wymianie ale autko zaczęło dziwnie reagować jak by przód uciekał na boki na nierównościach po prostu buja się i ciężko nad tym zapanować. Pojawiło się to właśnie po tej wymianie i zbieżności. Nie mam już głowy do tego.
wojtekce Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 ile kosztował ten wahacz ? :gwizdanie:
Bedi Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 ja mam pytanie, ile kosztuje wymiana wahaczy bo mnie w najbliższej przyszłości to czeka. Pozdrawiam
bartek723 Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 ile kosztował ten wahacz ? :gwizdanie: Wahacze Master Sporta więc półka średnia [br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 11:31_________________________________________________Ja ja mam pytanie, ile kosztuje wymiana wahaczy bo mnie w najbliższej przyszłości to czeka. Pozdrawiam Ja płaciłem 200zł za całą zawiechę + 100zł geometria kół
wojtekce Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 może mechanik go skręca na podniesionym aucie i zrywa tuleje gumową
Wihajster Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 może mechanik go skręca na podniesionym aucie i zrywa tuleje gumową to jeszcze są tacy
bartek723 Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 jestem zawsze przy wymianie i pilnuje autko na koła potem bujanie i dokręcanie wszystko jak należy
wojtekce Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 jestem zawsze przy wymianie i pilnuje autko na koła potem bujanie i dokręcanie wszystko jak należy w takim razie załóż wahacz innej firmy
bartek723 Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 czyli ewidentnie obstawiacie marnej jakości produkt?? nie uszkodzenie jakieś innego elementu dodam że tył auta mam kompletnie po wymianie wszystkiego jest sztywny jak :gwizdanie: natomiast ten przód buja się na boki i mnie wkórw.. niesamowicie kontrowanie kierownicą jak auto zaczyna tańczyć a w koleinach to już tragedia dopiero jak sypie ze 140 trzyma się jak przyklejony. Koła mam 225/55 16" alumy proste bo sprawdzone. Jakiś pomysł?? dodam że niema żadnych stuków drgań nic tylko jak by koła same się ustawiały do nierówności
vdm Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Wydaje mi się, że jak masz słabe amortyzatory to będziesz często wymieniał wahacze Tak mi kiedyś mechanik powiedział, że przy tych wahaczach trzeba mieć w bardzo dobrym stanie amorki. ale czy to prawda ...
soolek Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 vdm dobrze gada. Sprawdź amorki. Jeżeli są już słabe, to wahacze będą ci szybciej padały. Poza tym MS to raczej najniższa półka cenowa, aczkolwiek u wielu osób się sprawdziła.
bartek723 Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 na maszynie wybiło mi 60% + - lewa strona wynik nie powala może już się kończą no nic jak wymienię zobaczymy
yooo25 Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 diagnostyki nie maja za dobrych maszyn do sprawdzania amorków... często się zdarza że amorki są wywalone a na diagnostyce pokazuje ze jeszcze można śmigać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się