Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Sypie sie wahacz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie co może być przyczyną że już drugi raz padł mi wahacz dolny tylni "BANAN" i z jednej i z drugiej reszta sztywna?? Coś nie tak z kołami?? Czy coś?? Zbieżność robiłem po wymianie ale autko zaczęło dziwnie reagować jak by przód uciekał na boki na nierównościach po prostu buja się i ciężko nad tym zapanować. Pojawiło się to właśnie po tej wymianie i zbieżności. Nie mam już głowy do tego. :wallbash:

Opublikowano

ile kosztował ten wahacz ? :gwizdanie:

Opublikowano

ja mam pytanie, ile kosztuje wymiana wahaczy bo mnie w najbliższej przyszłości to czeka.

Pozdrawiam

Opublikowano

ile kosztował ten wahacz ? :gwizdanie:

Wahacze Master Sporta więc półka średnia [br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 11:31_________________________________________________Ja

ja mam pytanie, ile kosztuje wymiana wahaczy bo mnie w najbliższej przyszłości to czeka.

Pozdrawiam

Ja płaciłem 200zł za całą zawiechę + 100zł geometria kół

Opublikowano

może mechanik go skręca na podniesionym aucie i zrywa tuleje gumową :cool1:

Opublikowano

może mechanik go skręca na podniesionym aucie i zrywa tuleje gumową :cool1:

to jeszcze są tacy :shocked:
Opublikowano

jestem zawsze przy wymianie i pilnuje autko na koła potem bujanie i dokręcanie wszystko jak należy

w takim razie załóż wahacz innej firmy

Opublikowano

czyli ewidentnie obstawiacie marnej jakości produkt?? nie uszkodzenie jakieś innego elementu dodam że tył auta mam kompletnie po wymianie wszystkiego jest sztywny jak :gwizdanie: natomiast ten przód buja się na boki i mnie wkórw.. niesamowicie kontrowanie kierownicą jak auto zaczyna tańczyć a w koleinach to już tragedia dopiero jak sypie ze 140 trzyma się jak przyklejony. Koła mam 225/55 16" alumy proste bo sprawdzone. Jakiś pomysł?? dodam że niema żadnych stuków drgań nic tylko jak by koła same się ustawiały do nierówności

Opublikowano

Wydaje mi się, że jak masz słabe amortyzatory to będziesz często wymieniał wahacze :good: Tak mi kiedyś mechanik powiedział, że przy tych wahaczach trzeba mieć w bardzo dobrym stanie amorki. :mysli: ale czy to prawda ...

Opublikowano

vdm dobrze gada.

Sprawdź amorki. Jeżeli są już słabe, to wahacze będą ci szybciej padały.

Poza tym MS to raczej najniższa półka cenowa, aczkolwiek u wielu osób się sprawdziła.

Opublikowano

diagnostyki nie maja za dobrych maszyn do sprawdzania amorków... często się zdarza że amorki są wywalone a na diagnostyce pokazuje ze jeszcze można śmigać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...