Bart-S 75 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 W zasadzie powinno być wielorowkowy (czyli pasek zewnętrzny) i zębaty (pasek rozrządu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Jaki ma zwiazek kolo pasowe alternatora ze sprzegielkiem alternatora bo piszecie ze sprzegielko w alcie tez czesto pada.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 W zasadzie powinno być wielorowkowy (czyli pasek zewnętrzny) i zębaty (pasek rozrządu) wieloklinowy i wielorowkowy to to samo. wieloklinowy poniewaz posiada wiele klinow wzdluznych, lub wielorowkowy poniewaz posiada wiele rowkow wzdluznych, zwyczjanie zalezy od spojrzenia. ale to to samo. nie nalezy mylic ich z paskami zebatymi m.in. rozrzadu . zebaty poniewaz posiada poprzeczne zeby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcarena 0 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Jaki ma zwiazek kolo pasowe alternatora ze sprzegielkiem alternatora bo piszecie ze sprzegielko w alcie tez czesto pada.... Sprzęgiełko alternatora i koło pasowe alternatora to jest to samo. Cena ok 120 PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Jaki ma zwiazek kolo pasowe alternatora ze sprzegielkiem alternatora bo piszecie ze sprzegielko w alcie tez czesto pada.... Sprzęgiełko alternatora i koło pasowe alternatora to jest to samo. Cena ok 120 PLN dzieki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Ja juz jestem po wymianie, wszystkie graty kupiłem u TOM77 firmy INA i SKF z przesyłka wyniosło mnie to 833zł Wymieniałem wszystko oprócz napinacza paska wielorowkowego bo ten napinacz wymieniłem kilka miesiecy temu. Sprzęghiełko alternatora było zatarte na amen tak więc tą częśc na moje trzeba wymieniać tak samo często jak rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buddha 0 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 A ja mam pytanko do oleju. Dlaczego lejecie 5W40 skoro do pompowtrysków zalecają 5W30? do pompowtrysków zalecają normę 505.01, a jakie sobie lepkości wybierzesz to twój problem... W30 będzie przy ekstremalnie wysokich temperaturach gorzej śmiagało (będzie jak woda) niż W40[br] To w takim razie producent i inne firmy sprzedające oleje wprowadzają w błąd? bo wszędzie podają że najlepszy jest 5W30, a taki sobie 5W40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się