Maniusiek28 Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 postanowiłem wymienić w/w zawór znalazłem na allegro coś takiego http://moto.allegro.pl/item726043697_zawor_turbosprezarki_1_8t_audi_a4_a3_n75_turbo.html sprawdziłem w etce nr się zgadza.....sprawdziłem u siebie i nieco inny mam (jakis taki okrągły troszkę) i był na nim jakiś tylko nr 217 (chyba, w poniedziałek dam foto) co o tym myślicie
domjenick Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 jesli kostka podejdzie ,to wkladaj
Maniusiek28 Opublikowano 5 Września 2009 Autor Opublikowano 5 Września 2009 jesli kostka podejdzie ,to wkladaj wtyczka pasuje
adams78 Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 To zakładaj. Z czasem wprowadzano nieznaczne zmiany podczas produkcji i dlatego masz nieco inny.
arek87 Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 Ja taki mam u siebie,(dokladnie z tej aukcji) i działa. A takie pytanie tez mam : czy od n75 z tdi się czymś różni od benzyny? http://moto.allegro.pl/item726043697_zawor_turbosprezarki_1_8t_audi_a4_a3_n75_turbo.html na tym jest 0,7 bara przy 2000 ale tylko 0,3 przy 6000. stary n75 ori dawal 0,5-0,4 na całej długości
domjenick Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 na tym jest 0,7 bara przy 2000 ale tylko 0,3 przy 6000. stary n75 ori dawal 0,5-0,4 na całej długości wyjsciem moze byc zainstalowanie MBC,tuz przed N75 i wtedy masz tyle,ile chcesz w calym zakresie (0,80 bara w AVJ max)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się