maudia4 3 Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 witam zastanawiam sie nad nowymi kolami do swojego i prosze o podpowiedz do jaki profil opony jest najlepszy do kol 17 bo w anglii wiekszosc ma ok 40 , 50 profil a wydaje mi sie ze takie to w polsce beda bardzo tlukly, napiszcie jaki wy macie i jak sie wam jezdzi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 większość to raczej ma 235/45 albo 225/45... Ja mam 225/45 i jestem zadowolony Specjalnie nie odczułem różnicy w komforcie... Za to ładnie się czuje auto - prowadzenie może być bardziej dokładne (to tak na plus, oprócz lepszego wyglądu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 235/40 R17 i jeżdzi się dobrze, popieram pre_pl że prowadzenie jest lepsze, temat z wielkścią felg już jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maudia4 3 Opublikowano 2 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 no wlasnie ten profil 40 czy to mnie jest za maly na nasze szutru , nie wali albo nie wybiija za bardzo amorow?? a pozatym jak sie dobrze zaladuje avanta to d*pa siada kompletnie czy z takim duzym profilem kolo nie bedzie tarlo ?? teraz mam 15 zmieniam na wieksze z tad te pytania , dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szewczenko7 2 Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Nie ukrywam ze do 17stek bardziej optymalnym profilem bedzie 45 przy tym bedzie ciut wiecej komfortu niz na 40 , no chyba ze 18stki chcesz wrzucic wtedy tylko i wylacznie profil 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hincó 0 Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 A ja widziałem że ktos do B6 wrzucił oponki pokroju 215/50!/17 Da sie tak w B5? Bedzie trzeć? Nie chodzi o przekłamania licznika, ale wtedy obniżając auto o np 3cm bedzie większy prześwit niż obniżając o 3cm rzy profilu 45. A chodzi o komfort, troske o felgi i prześwit.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Keżor Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 rozmiary opon w A4 ale polecam 225 45 17, wiem bo mam :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur28 0 Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Ja mam 225/45/17 dobre prowadzenie konfort też a wyglądają zajefajnie jeszcze lepiej by był 18 ale nie na nasze drogi. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gamling 5 Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 A co powiecie o 18' w B6? Bo wlasnie zastanawiam sie czy jak juz bede zmieniac to nie na 18 od razu. Tylko ze na naszych drogach moze byc malo fajnie :confused: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-audi 1 Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Bedzie dobrze, mozesz zmieniac smialo, fakt faktem trzeba duzo bardziej uwazac i "nauczyc" sie jezdzic :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gamling 5 Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 No wlasnie z tym uwazaniem czasem jest problem. Codziennie do pracy jade przez cale miasto i niektore odcinki to po prostu koszmar, np ul. Wielicka brrr. Tam sie po prostu nie da ominac wertepow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futro111 0 Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 zgadzam sie z wiekszością, miałem wcześniej 225/50 R16, teraz zmieniłem na 225/45 R17 i jestem bardzo zadowalony, komfort jady taki sam jak na 16tkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hincó 0 Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 No wlasnie z tym uwazaniem czasem jest problem. Codziennie do pracy jade przez cale miasto i niektore odcinki to po prostu koszmar, np ul. Wielicka brrr. Tam sie po prostu nie da ominac wertepow. Znajdź obiazd Może wezmą sie za jej remont bo jest odcinek który jest ... który nie jest drogą..! To są muldy, nasypie snigu i już narciarze zasuwają.. Ma ktoś założone w B5 opony pokroju 205-225 profil 50 R 17 ? Ile obniżac itp itd.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biedruch 1 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Ma ktoś założone w B5 opony pokroju 205-225 profil 50 R 17 ? Ile obniżac itp itd.. różnica wyniesie może pół cm, może cm więc raczej luz... poza tym inaczej będzie wyglądać i mierzyć opona 205/50 i 225/50 tu akurat jest spora różnica - policz sobie policzyłem-> 195/65 R15 powinny mieć średnicę 63,35 cm, co daje promień 31,67cm analogicznie 225/50 R17 średnica 65,68 - promień 32,79 czyli auto będzie stało wyżej o całe 11 mm w przypadku 205/50 R17 różnicy do oryginalnych kółek w praktyce nie będzie Jak widać cała różnica w prezencji i masie rotowanej. Ze wskazaniem na prezencję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hincó 0 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Ma ktoś założone w B5 opony pokroju 205-225 profil 50 R 17 ? Ile obniżac itp itd.. różnica wyniesie może pół cm, może cm więc raczej luz... poza tym inaczej będzie wyglądać i mierzyć opona 205/50 i 225/50 tu akurat jest spora różnica - policz sobie policzyłem-> 195/65 R15 powinny mieć średnicę 63,35 cm, co daje promień 31,67cm analogicznie 225/50 R17 średnica 65,68 - promień 32,79 czyli auto będzie stało wyżej o całe 11 mm w przypadku 205/50 R17 różnicy do oryginalnych kółek w praktyce nie będzie Jak widać cała różnica w prezencji i masie rotowanej. Ze wskazaniem na prezencję. Te przeliczniki są na stronie podanej troche wczesniej.. Właśnie chodzi mi o walory estetyczne, czy samochód z większym profilem będzie trzbea więcej obiniżyć czy mniej w stosunku do tego z mniejszym profilema aby uzyskać ten sam efekt wizualny BTW, mi bardziej chodziło o coś pokroju 225/50 R17.. tam juz róznica większa, acz dalej dopuszczalna.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 polecam 225 45 17 Bardzo dobry rozmiar, też mam zamiar taki zastosować, teraz mam 235/40 R17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biedruch 1 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Te przeliczniki są na stronie podanej troche wczesniej.. sorry nie zauważyłem - liczyłem sam na czuja, myślałem że o to Ci chodzić może.. Wizualnie Ci nie pomogę - dla mnie 195/65 na R15 jest ok :twisted: choć przy wymianie letnich opon założę pewnie 215/55 lub 205/60... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorni 0 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Miałem 195/65/15 a zmieniłem na 225/45/17 i nie odczuwam zabardzo straty komfortu jazdy więc polecam ten rozmiar lub ewentualnie 215/45/17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 a nikt nie wspomni jak sie jezdzi w koleinach ? przecież na 215 już jest kiepsko a co dopiero na 225 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Jezdze na 235 i koleiny to faktycznie kiepska sprawa, ale da sie zyc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się