Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Spadek doładowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich.....

Dziś jadąc moim autkiem zauważyłem pewien problem...

Otóż gdy na 5-tym biegu wcisnę gaz do oporu doładowanie dochodzi do maksymalnej wartości po czym po kilku sekundach nagle psada do okolo 0.1 bara.....( ja oczywiście wciąż gaz na maksa)

jednak gdy odpuszczę gaz i dodam ponownie doładowanie wzrasta do maksa po czym znów po kilku sekundach spada.....

wraz ze spadkiem doładowania oczywiscie autko traci moc....

macie może jakieś pomysły gdzie problem jest pogżebany????

zawór N75 ??? a może DV ???

DZieki z góry za pomoc :hi:

Opublikowano

DV najprawdopodobniej ale sprawdz tez N75

Opublikowano

Sprawdź:

-szczelność układu dolotowego

-N75

-naciąg aktuatora WG

-DV

Na 5-tym biegu powinno długo trzymać doładowanie.

Opublikowano

Zauważyłem ze nagły spadek następuje przy około 4 tyś obrotów....

nie wiem co to jest " naciąg aktuatora WG " - chodzi o sztangę WG?? ( że niby za szybko upuszcza???)

Opublikowano

jak nie trzyma ciśnienia to zacznij od DV

Opublikowano

Zauważyłem ze nagły spadek następuje przy około 4 tyś obrotów....

nie wiem co to jest " naciąg aktuatora WG " - chodzi o sztangę WG?? ( że niby za szybko upuszcza???)

Że jest luźny.

Opublikowano

Witam...

tak wiec za wasza rada wymienilem DV...

i co sie okazalo???

ze doladowanie sie poprawilo jednak.....

teraz laduje mi do 1,3 bara :shocked:....

nie wiem co o tym myslec,,,,

czy mozliwe ze zawor jest inny od poprzedniego i przeladowuje????

a moze cos bylo grzebane w silniku i tak ma ladowac....

dodam ze taraz ma niesamowitego kopa.... :notworthy:

Opublikowano

tylko jak???

to paskudztwo jest tak schowane ze palca tam nie wetkne :kwasny:

a tak wogole to jak to sprawdzic???

Opublikowano

Musisz wyjac turbo. Jest na forum opisane jak to zrobic.

Opublikowano

Musisz wyjac turbo. Jest na forum opisane jak to zrobic.

mozna tylko kolektor wydechowy :wink4:
Opublikowano

Musisz wyjac turbo. Jest na forum opisane jak to zrobic.

mozna tylko kolektor wydechowy :wink4:

:mysli: jak zdejmiesz sam kolektor to dostaniesz sie do srubek reguacji WG? Podobno sie nie da bez wyjecia calosci...

Opublikowano

prawdą jest ze sie da nawet wymienic gruszkę nie sciągając dolnej osłony silnika(chyba ze masz klime to wtedy są schody) :wink4: , sprawdzic wg mozna równiez na postoju tylko latarka potrzebna jest

Opublikowano

prawdą jest ze sie da nawet wymienic gruszkę nie sciągając dolnej osłony silnika :wink4: , sprawdzic wg mozna równiez na postoju tylko latarka potrzebna jest

nie da sie -albo wyjac turbo,albo kolektor -inaczej nie odkrecisz srubek na sztandze-chyba,ze masz rece bardzo waskie i wlozysz reke od strony gruszki,ale normalny facet nie ma reki 3-latka i nie da rady :wink4:

do sprawdzenia pompka ,stary wentyl i latarka,tyle,ze jak sie zacielo gdzies na gwincie i tak trzeba rozkrecac,bo samo nie zejdzie...

Opublikowano

doladowanie sie poprawilo jednak.....

teraz laduje mi do 1,3 bara :shocked:....

nie wiem co o tym myslec,,,,

czy mozliwe ze zawor jest inny od poprzedniego i przeladowuje????

a moze cos bylo grzebane w silniku i tak ma ladowac....

dodam ze taraz ma niesamowitego kopa.... :notworthy:

Nawet jakbyś miał auto po chipie to te 1,3Bar-a nie powinno ładować bo to za dużo jak na seryjne turbo. 1Bar to ok. Po raz en-ty już opisywane na forum co i jak sprawdzić...... .Sprawdź podłączenie N75, samego N75, gruszkę czy nie dziurawa, wężyki. Swoją drogą to jestem za powstaniem 1.8T FAQ na forum A4, gdzie byłoby wszystko zebrane w jednym miejscu-cała wiedza o 1.8T, bo jak widać non stop to samo, te same pytania :confused4:

Opublikowano

to jestem za powstaniem 1.8T FAQ na forum A4, gdzie byłoby wszystko zebrane w jednym miejscu-cała wiedza o 1.8T, bo jak widać non stop to samo, te same pytania

załóż temat-pogadamy z Pożkiem i podwiesi... :wink4:
Opublikowano

jestem za powstaniem tematu 1,8t . A co do wyjmowania turbo: u siebie wymieniłem gruszke bez wyjmowania turbo, wystarczyło tylko je odkręcić i przesunąć do przodu co daje całkiem niezły dostęp. zapewne gorzej jest jeśli jest klima

Opublikowano

. A co do wyjmowania turbo: u siebie wymieniłem gruszke bez wyjmowania turbo, wystarczyło tylko je odkręcić i przesunąć do przodu co daje całkiem niezły dostęp. zapewne gorzej jest jeśli jest klima

no jesli je wykrecisz od kata i od kolektora,ja mam pod spodem jeszcze taki uchwyt,wiec nie ma problemu na luznym turbo-ja mam na mysli przykrecone do kata i kolektora-nie ma szans na wlozenie reki od strony kata i od przodu-trzeba odkrecac kolektor,lub calosc,bo nie ma dojscia do srubek na sztandze :wink4:
Opublikowano

to jestem za powstaniem 1.8T FAQ na forum A4, gdzie byłoby wszystko zebrane w jednym miejscu-cała wiedza o 1.8T, bo jak widać non stop to samo, te same pytania

załóż temat-pogadamy z Pożkiem i podwiesi... :wink4:

ja to nawet kiedys zaczalem pisac cos takiego :tongue4: takie info co po zakupie zrobic/sprawdzic i takie najczestsze awarie i usterki ale niestety z braku czasu nie dalo rady... :confused4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...