Marek86232 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Witam, mój samochodzik od jakiegoś czasu zaczoł "mulić" jak dodaje gazu to tak jak by go coś trzymalo, wkręca się do 4 tyś i coraz ciężej kręci dalej. Oczywiście zapalił sie check i oczywiście podpiołem VAGa i taki oto błąd zobaczyłem:17584 Bank 1:025 (lambda) Correction bechind catalyst: control limit reached P1176 - 001 - upper limit exceeded. Co ten błąd oznacza?? To że padła sonda za katalizatorem i trzeba ją wymienić, czy coś innego?? No i czy to może mieć związek z przymuleniem samochodu??? (dodam ze wcześniej wyskakiwaly blędy zbyt bogatej mieszanki) Z góry dziękuje za podpowiedzi
Narcyz 35 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Ja bym sprawdził na dolocie czy jest szczelny ( fałszywe powietrze ) , ewentualnie sondę ale tę przed katalizatorem , bo gdyby wysiadła ta druga to nawet tego byś nie odczuł jedynie "check" by świecił. Co do drugiej sondy , zakładamy że katalizator jest sprawny.
Marek86232 Opublikowano 7 Września 2009 Autor Opublikowano 7 Września 2009 Nie wiem czy dolot mam szczelny (jeśli chodzi o kolektor ssący) ale odma lącząca przepływomierz z przepustnicą napewno nie jest szczelna bo urwany jest element łączący odmę z pokrywą zaworów (zakleiłem taśmą izolacyjną ale...) czy u też powinno być idealnie szczelnie jeśli chodzi o lewe powietrze???
grzanek85 Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 wszystko w dolocie za przepływomierzem musi być idealnie szczelne
Marek86232 Opublikowano 9 Września 2009 Autor Opublikowano 9 Września 2009 Więc czeka mnie wymiana tej odmy ciekawy jestem ile coś takiego kosztuje?? Dzięki za podpowiedzi Koledzy
gregorypeck Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 Tez to przerabialem. http://www.a4-klub.pl/smf/b6_alt_zapalajaca_sie_kontrolka_poziomu_oleju-t72049.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/b6_alt_bledy_17536_oraz_17545-t85370.0.html U mnie przy peknietej odmie oprocz objawow ktore opisales, zapalała sie kontrolka Oil MIN. Po wymianie kontrolka juz sie nie zapala ale silnik dalej zamula. Zastanawiam sie teraz nad opinią Narcyza35 - bo przed wymianą odmy mialem dodatkowy (nieoryginalny) zacisk powyzej zaworu - po wymianie w ASO ten zacisk zostal zdjety - moze tam jest jakas nieszczelnosc. W kazdym razie sondy mam dobre, filtr powietrza i paliwa nowe a z autem dalej jest cos nie tak...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się