Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Temperatura i wskazanie paliwa


yooo25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

co może być przyczyną wariacji wskaźnika temp cieczy.

Jak zakupiłem auto fiśiuje mi wskaźnik paliwa, raz pokazuje że jest a po chwili piszczy że zero wachy i rezerwa się zapala

Teraz zauważyłem że jak jadę poza miastem to wskaźnik pokazuje mi temp 65-70 max,

sprawdziłem na klimatroniku i na kanale 51 elegancko pokazuje "90"

Co może być przyczyną :?:

Czy jest sens wyjmować licznik i sprawdzać zimne luty :?:

czy naprawić płytkę ceramiczna pływaka i czujnik temp (gdzie w ogóle w a4 się znajduje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

co może być przyczyną wariacji wskaźnika temp cieczy.

Jak zakupiłem auto fiśiuje mi wskaźnik paliwa, raz pokazuje że jest a po chwili piszczy że zero wachy i rezerwa się zapala

Teraz zauważyłem że jak jadę poza miastem to wskaźnik pokazuje mi temp 65-70 max,

sprawdziłem na klimatroniku i na kanale 51 elegancko pokazuje "90"

Co może być przyczyną :?:

Czy jest sens wyjmować licznik i sprawdzać zimne luty :?:

czy naprawić płytkę ceramiczna pływaka i czujnik temp (gdzie w ogóle w a4 się znajduje :)

na klimatronicu sprawdza sie 49 a nie 51...zobacz też co pokazuje grupa 007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

co może być przyczyną wariacji wskaźnika temp cieczy.

Jak zakupiłem auto fiśiuje mi wskaźnik paliwa, raz pokazuje że jest a po chwili piszczy że zero wachy i rezerwa się zapala

Teraz zauważyłem że jak jadę poza miastem to wskaźnik pokazuje mi temp 65-70 max,

sprawdziłem na klimatroniku i na kanale 51 elegancko pokazuje "90"

Co może być przyczyną :?:

Czy jest sens wyjmować licznik i sprawdzać zimne luty :?:

czy naprawić płytkę ceramiczna pływaka i czujnik temp (gdzie w ogóle w a4 się znajduje :)

na klimatronicu sprawdza sie 49 a nie 51...zobacz też co pokazuje grupa 007

49 to masz licznik błędów sygnału prędkościomierza...... :blink:

http://www.a4-klub.pl/smf/kody_klimatronika-t70.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 to masz licznik błędów sygnału prędkościomierza...... :blink:

http://www.a4-klub.pl/smf/kody_klimatronika-t70.0.html

tym sie nie sugeruj i sprawdz 49 :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanał 51 pokazuje głupoty nawet jak silnik nie pracuje to temperatura będzie rosnąc do 90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy na pewno vag i kanał 49 pokazuje temperaturę około 90*C w momencie gdy wskaźnik pokazuje mniej, dodatkowo zrób test zegarów, bo niższa temperatura na trasie to raczej wskazuje na walnięty termostat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas jazdy na 49 kanale jak strzelił idealnie 90 stopni :)

gdzie sie znajduje czujnik odpowiedzialny za temp na desce, i jaki on jest 2 czy 4 pinowy ??

klimatronik skąd bierze pomiar temp ?

to jest G62 4 pinowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak mała zmiana :confused4:

zwracam honor z kanałem 49, zegar jest ok podejrzewam że mam termostat do wymiany :mysli:

teraz jeszcze pomóżcie mi ze stanem paliwa

podejrzewam że płytka ceramiczna chyba zawiodła ;/

czy jak ją wyjmę to jeszcze jestem w stanie coś z nią zrobić ??

Czy od B4 płytka może jakoś podpasować, bo gdzieś w garażu leży mi zbiornik kompletny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak mała zmiana :confused4:

zwracam honor z kanałem 49, zegar jest ok podejrzewam że mam termostat do wymiany :mysli:

Skąd pewność że termostat, a nie czujnik?

bo jak stoje w miejscu to silnik złapie temp 90 stopni, po klimatroniku na 49 kanale widzę że zegar ok pokazuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od mechanika :gwizdanie: jeden weźmie 120 inny 60.

Jak masz troszkę smykałki to samemu zmienisz termostat,max zajmie Ci około 3,5h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat zmieniony :) i jednak był przyczyną niskiej temp :)

teraz się biorę za poziom paliwa

może ma ktoś w tym temacie jakąś wiedze :mysli:

edit:

no i po robocie

dziś dostałem się do pompy paliwa :)

wyjąłem pływak i okazało się że ma przetarty jeden miedziany kabelek :)

reanimacja polegała na wlutowaniu nowego, nowy przewód zapożyczyłem ze szczotki do odkurzacza :)

teraz działa elegancko :)

problem z temp i stanem paliwa zamknięty :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak mała zmiana :confused4:

zwracam honor z kanałem 49, zegar jest ok podejrzewam że mam termostat do wymiany :mysli:

teraz jeszcze pomóżcie mi ze stanem paliwa

podejrzewam że płytka ceramiczna chyba zawiodła ;/

czy jak ją wyjmę to jeszcze jestem w stanie coś z nią zrobić ??

Czy od B4 płytka może jakoś podpasować, bo gdzieś w garażu leży mi zbiornik kompletny

U mnie też walnął czujnik poziomu paliwa.

Po wyciągnięciu go ze zbiornika paliwa stwierdziłem, że płytka po prostu popękała. Pojechałem na szrot - koleś chce 100 zł. Masakra, za takie małe gówno!! Jeszcze używane. Ale jak nie znajdę będe musiał kupić u niego.

Przy demontażu zaopatrz się w 2 opaski zaciskowe (metalowe) na węże paliwowe. No i uważaj aby brud się nie dostał do zbiornika paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...