krg1 Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 panowie to ja niewiem ale tak wlasnie bylo jak pisze po co bym miał kłamać. a bylem u kolesia na komputerze posprawdzal powiedział przepływka, wymieniłem i chodzi nic wiecej nie robione.
marek222 Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Opublikowano 7 Maja 2007 dzięki chłopaki jutro jadę na komputer i może będę wiedział a tak przy okazji wróciłem z mazur i powiem szczerze że jest lepiej ponieważ przestał mulić po wyżej 130 ale to i tak cienko w porównaniu z wcześniejszą pracą może pomogła trasa 800 km i się przeczyścił deczko
wojtek26 Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 Zrób logi dynamiczne i wrzuć na forum jak możesz jestem bardzo ciekaw co jest u ciebie :eek:
marek222 Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Opublikowano 8 Maja 2007 no i byłem na komputerze wykazało że jest za mało powietrza mechanik podmienił przepływomierz na komputerze wszystko ok a auto ja jezdzilo tak jeździ
spanky Opublikowano 9 Maja 2007 Opublikowano 9 Maja 2007 no i byłem na komputerze wykazało że jest za mało powietrza mechanik podmienił przepływomierz na komputerze wszystko ok a auto ja jezdzilo tak jeździ a turbulum jak pompuje .... gdzie sa logi
wojtek26 Opublikowano 9 Maja 2007 Opublikowano 9 Maja 2007 wrzuć logi to Ci doradzimy co sie dzieje :arrowr:
pre_pl Opublikowano 9 Maja 2007 Opublikowano 9 Maja 2007 no i byłem na komputerze wykazało że jest za mało powietrza mechanik podmienił przepływomierz na komputerze wszystko ok a auto ja jezdzilo tak jeździ jak turbo źle działa, to wskazania przepływomierza są również kichowate ! Zawsze najpierw trzeba doprowadzić do dobrego stanu turbo (kanał 011). Coś mi się wydaje, że kolejna osoba z nowym przepływomierzem i chorym autem... Oby nie, ale to się powtarza co miesiąc taka sytuacja.
spanky Opublikowano 9 Maja 2007 Opublikowano 9 Maja 2007 no i byłem na komputerze wykazało że jest za mało powietrza mechanik podmienił przepływomierz na komputerze wszystko ok a auto ja jezdzilo tak jeździ jak turbo źle działa, to wskazania przepływomierza są również kichowate ! Zawsze najpierw trzeba doprowadzić do dobrego stanu turbo (kanał 011). Coś mi się wydaje, że kolejna osoba z nowym przepływomierzem i chorym autem... Oby nie, ale to się powtarza co miesiąc taka sytuacja. tzw. naprawa auta od doopy strony ... :twisted:
Wihajster Opublikowano 9 Maja 2007 Opublikowano 9 Maja 2007 tzw. naprawa auta od doopy strony ... tzw.przypudrowany pryszcz
kamil77 Opublikowano 13 Maja 2007 Opublikowano 13 Maja 2007 witam mam ten sam problem, moze ktos podelsa schematy gdzie sie znajduje czujnik turbiny oraz pytanie banalne ale zadam co to jest N75 i gdzie sie znajduhe...
Gość zdeniu Opublikowano 13 Maja 2007 Opublikowano 13 Maja 2007 witam mam ten sam problem, moze ktos podelsa schematy gdzie sie znajduje czujnik turbiny oraz pytanie banalne ale zadam co to jest N75 i gdzie sie znajduhe... kolego a opcja szukaj to nie laska :-\ http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=8789.msg120051#msg120051
remikn2 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Witam. Ja mam podobny problem, cholera raz się pojawia a raz nie??? Kiedy jadę pod górę i trochę depnę na gaz PRZEŁADOWYWUJE mi i traci moc i jadę trochę szybciej niż rower..? Kiedy postoji na wyłączonym silniku to znów ma MOC..? Raz na prostej przy wypszedzaniu też DUPŁO i ją stracił. Byłem na 2 badaniach VAG i lipa , żaden nie określa precyzyjnie błędu zawsze jedna informacja , że Przeładowuje cholera CO TO JEST , czy jest KTOŚ wie o co tu chodzi..? Bardzo proszę o kopie odpowiedzi na mojego e-mail: [email protected] bo nie wiem czy znajde odp. ponieważ jestem tu nowy??? Pozdro. chłopaki remikn2
boseron Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 Panowie temat ten to rzeka na tym forum, znajdziecie odpowiedz wystarczy tylko uzyć opcji przyczyna to jedna z opcji : niesprawne N75 dziura w dolocie przepływka lub łopatki w turbinie czytać na te tematy i wszystko jasne ale na początek kazdy
michalki Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 Mam taki sam problem. Tu są moje logi: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosba_o_analize_logow-t64130.0.html I u mnie widać że to przepływka. Nie ma przeładowania a samochód pop rzekroczeniu 3tys. obrotów zamula tak jakby wchodził w trub awaryjny i po restarcie jest wszystko OK. Więc skoro to już trzeci przypadek z kolei to dlaczego piszecie że to nie może być przepływka i że: no i byłem na komputerze wykazało że jest za mało powietrza mechanik podmienił przepływomierz na komputerze wszystko ok a auto ja jezdzilo tak jeździ jak turbo źle działa, to wskazania przepływomierza są również kichowate ! Zawsze najpierw trzeba doprowadzić do dobrego stanu turbo (kanał 011). Coś mi się wydaje, że kolejna osoba z nowym przepływomierzem i chorym autem... Oby nie, ale to się powtarza co miesiąc taka sytuacja. tzw. naprawa auta od doopy strony ... :twisted:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się