Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Alternatywa dla chip/remappingu w silnikach benzynowych - porady i doświadczenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:wink4::good:[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2009, 16:43_________________________________________________a co z przeplywka? czy wielkosc ma jakies znaczenie?i jesli tak,to z jakiego auta wrzucic?

Przepływki nie zmieniasz. Na pewno na seryjnej turbinie nie wykroczysz poza to co ona jest w stanie zmierzyć, tak więc nie ma takiej potrzeby :wink4: A zwiększanie średnicy dolotu przez zmianę przepływki na większą przy K03 nic w sumie nie da bo to turbo i tak więcej nie będzie pompować.

Opublikowano

Mam do Was pytanie - czy z AFN'em ma ktoś jakieś doświadczenia? Może da się vag'iem i jakimś programem trochę podziałać:)

Opublikowano

Eeeeee... Domi, czy to temat o Turbo benzynach?? Czy nie koniecznie? :rolleyes:

Opublikowano

Eeeeee... Domi, czy to temat o Turbo benzynach?? Czy nie koniecznie? :rolleyes:

temat jest "All" :wink4: ...aczkolwiek ja preferuje silniki benzynowe i mysle,ze dobrze by bylo trzymac sie jednego kierunku,bo moze sie zrobic bałagan :mysli: zaraz poprawie temat :wink4:
Opublikowano

dominik mam pytanie przymierzam sie do zakupu b6 1.8T 150km pierwsze lata produkcji i mam pytanie czy to jest ten sam motor i turbo co b5 150km

Opublikowano

dominik mam pytanie przymierzam sie do zakupu b6 1.8T 150km pierwsze lata produkcji i mam pytanie czy to jest ten sam motor i turbo co b5 150km

pierwsze lata B6 to AVJ,ktory ja mam i roznia sie detalami,np elektroniczna przepustnica,ukladem wydechowym,nie pamietam dokladnie,ale chyba jakies detale w silniku tez sa inne-reszta to samo-tez 150 koni,takie samo turbo K03 :wink4:
Opublikowano

he he he słyszałem że z turbo jeździ sie na v-power

Opublikowano

he he he słyszałem że z turbo jeździ sie na v-power

shell Vpower super racing 100 oktan-dostepna w DE

V-power racing 99 w PL

ultimate unleaded 97 na BP i 98 TESCO w UK do tego dolewasz uzdatniacza kliknij zeby zobaczyc

KLIKNIJ TU :evil: :evil: :evil: :evil:

Opublikowano

takie samo turbo K03

eeee nie prawda

B5 miały 8 łopatkowe turbiny

B6 mają 12 łopatkowe - czyli szybciej się wkręcają :naughty:

Opublikowano

takie samo turbo K03

eeee nie prawda

B5 miały 8 łopatkowe turbiny

B6 mają 12 łopatkowe - czyli szybciej się wkręcają :naughty:

jak kupowalem turbo dla siebie-gosc sie zarzekal,ze to K03 do silnika APU-czyli B5,12 lopatek :naughty:

[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2009, 23:37_________________________________________________tu jest tabelka dla ustawienia AFR -jakby ktos byl zainteresowany :wink4:

c97987f519be5aefmed.jpg

Opublikowano

Eeee.... 14,7 nie zawsze da się tak fajnie zejść. Jakbym ja u mnie mógł zejść na 14,7 to pewnie ~300KM by było :gwizdanie: Niestety ostatecznie 10,4 co najwięcej udało się zrobić, bo EGT już było sporo.

Opublikowano

panowie czy mój adr odbiega bardzo konstrukcyjnie od tego z turbo

Opublikowano

panowie czy mój adr odbiega bardzo konstrukcyjnie od tego z turbo

człowieku już ci odpowiadałem na to pytanie - czy ty umiesz czytać ? :evil:

Opublikowano

panowie czy mój adr odbiega bardzo konstrukcyjnie od tego z turbo

Bardzo to pojęcie względne, ale odbiega - nie ma turbo... :cool1:

kupuje turbo ale już b6 :evil: za rok

Trzymajmy się faktów i czasu teraźniejszego :wink4:

Opublikowano

odswierze troche wątek,bo znów przyszedl czas,zeby cos pogrzebac przy autku i po ostatnim ustawianiu sztangi-zaszla "potrzeba" ,zeby poustawiac co nieco i tak

sztanga ustawiona na 0,60 bara w peacku,w srednim zakresie lambda -po korekcie Lemmiwinksem pokazuje 0,87-według tabelki powyzej-powinna byc generowana maksymalna moc, sprawdzalem Vagiem niutonometry i wyszlo 225-niezle ,jak na serie :wink4:

dzis ponownie zamontowalem MBC i na 0,90-1 bara w peacku,potem spada do 0,70 i sie utrzymuje ,ustawilem lambde i teraz,przy takim cisnieniu w kolektorze-lambda pokazuje 0,97,tak do okolo 4,5 tys obrotow-czyli uzywanych najczesciej,nizej zejsc sie juz nie da ,bez ingerencji fachowej w ECU-bo Lemmiwinks pozwala na regulacje "tylko" 10% + lub -...powyzej powraca do ustawien fabrycznych i bedzie sie krecic okolo 1.

w bloku 032 ,w mysl zasady,ze powinny wartosci byc najblizsze zeru, mam 0% caly czas, zadnych korekt...

wiec,zeby zwiekszyc dawke paliwa-potrzeba wrzucic wieksze wtryski,a potem,zeby skorygowac-Lemmi'm "odjac" i ustawiac do ządanej wartosci,jaka jest 0,85 do 0,90-poprawcie mnie,jesli sie myle :wink4:

Opublikowano

sprawdzalem Vagiem niutonometry i wyszlo 225-niezle ,jak na serie :wink4:

witam zaciekawiło mnie powyższe. Gdzie sie sprawdza wartosc Nm dla silnika w VAG??

Opublikowano

sprawdzalem Vagiem niutonometry i wyszlo 225-niezle ,jak na serie :wink4:

witam zaciekawiło mnie powyższe. Gdzie sie sprawdza wartosc Nm dla silnika w VAG??

zerknij na ten temat

http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_logowanie_gr020-t55510.0.html

Opublikowano

Dommi wsadz se większe wtryski, ale odrobinę. AVJ ma 205CC wtryski i 4Bar regulator. Wsadź wtryski 280CC i zobacz ile będziesz musiał korygować. Problemem może być dostanie takiej wielkości wtrysków o odpowiedniej długości no i dopasowanie mieszanki podczas spokojnej jazdy lub na wolnych obrotach bo sonda na pewno będzie korygować bo może nie wystarczyć ci tych 10%, no ale jak masz motywację to możesz się pobawić. Ciekawy jestem co z tego wyjdzie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...