GRYFI Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 -mnie też niestety nie bo jadę z córą do Chorzowa
disem Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Dzięki Przemo za info i fatygę, ceny są masakra myślałem o czymś za 300zł pozostaje jeszcze kwestia płukania układu i reszta części > coś mi się wydaje, że mnie ceny nie puszczą pozdro
Arturoo Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Pany kto ma kumpla co robił u sibie górę 2.5 ? (z literką A na początku Axx) Sławek robił wiem Interesuje mnie jakie kupić części do wymiany góry silnika (firma!) ,jak dane części danej firmy wygladają po przebiegu np10k ,50k, 100k ! Czy faktycznie warto brać regenerowane od Świątka z Bydgoszczy lub ori z aso ? Czy może jakąś inną firmę ? O częściach z modeliny no name za 1k nie gadamy [br]Dopisany: 02 Sierpień 2011, 22:01_________________________________________________takie motorki : AFB, AKN, AKE, AYM, BFC
KFX Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Arturo, to jutro nie robimy.. Też nie wiem czy dojadę jutro [br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 00:13_________________________________________________ :hi: jak dziś frekwencja?
siemian Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 O częściach z modeliny no name za 1k nie gadamy No nie nie, komuś takiemu jak Ty sprzedałbym częsci z modeliny za 2k :decayed:[br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 09:28_________________________________________________Arturoo a opłaca się to robić? Nie wystarczy że zatankowałeś do pełna i podwoiłeś wartość?
Arturoo Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2011 [br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 09:50_________________________________________________ O częściach z modeliny no name za 1k nie gadamy No nie nie, komuś takiemu jak Ty sprzedałbym częsci z modeliny za 2k :decayed: wiem [br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 09:51_________________________________________________ Arturoo a opłaca się to robić? wolę zrobić niż lawetą z Autrii wracać [br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 09:52_________________________________________________ Nie wystarczy że zatankowałeś do pełna i podwoiłeś wartość? już wiem jaki "myk" Ty stosujesz sprzedając samochód ,którego nikt nie chce kupić :polew:
siemian Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 :polew: :polew: :polew: :polew: no to mi teraz pojechałeś... :polew: A do piątku dasz rade to naprawić, czy mam zaczynać się już cieszyć??
Arturoo Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2011 zaczynaj [br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 09:59_________________________________________________ :decayed:
#Przemo# Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 disem tak jak wcześniej pisałem ze sprężarką lipa nigdzie nie ma. A poniżej 500 dobrej nie dostaniesz. Jakby mi się jeszcze jakaś trafiła najwyżej dam znać. Arturoo Jeżeli chodzi o hydrauliki to tylko oryginał z ASO zamienników dobrych nie ma. Ćwiczyłem ten temat w Passacie. Wałki można się pokusić o zamienniki firmy ci nie podam bo nie pamiętam ale ja 3 lata temu jak pytałem to zamienniki było za 3,5k co kumpel mechanik mi wtedy mówił w ASO 5k. Hydrauliki koło 1k jak dobrze pamiętam. Ale to już było 3 lata temu także nie wiem jak to teraz wygląda. Ja wtedy po rozbiórce góry miałem tylko 2 hydrauliki do wymiany wałki miałem ok jak na 200 000 przebiegu, jak później stwierdziliśmy większości przez pilnowanie wymiany oleju co max 10 000 i olej tylko Castrol Magnatec lej ja go używam od 4 lat już w drugim teraz aucie i nie mam problemów ani z hydrauliką ani z wałkami
Arturoo Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2011 właśnie zależy mi jakiej firmy jak się spisują po przebiegu np.20k ,50k 100k ,u nas na forum jest kilka wypowiedzi w tym temacie wszyscy tylko piszą(polecają) ,że od Świątka lub ori (tu nie znalazłem żadnych negatywów) ,jest cała masa wątków o innych typu Świątek ,Ruville ,Kolbenschmidt ,aso gratów nie produkuje tylko ktoś im to robi oni tylko swój grawer dorzucają jest kilka wypowiedzi użytkowników jeżdżących 2.5 po wymianie hydrauliki i są to rozbieżne opinie [br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 13:30_________________________________________________ u nas jest mało wypowiedzi na temat użytkowania motorka po wymianie i ewentualnych problemów (rozczarowań) daną marką wałków na akp i a6 klub opinie na temat "bydgoskich" są w przewadze złe [br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 13:35_________________________________________________ Jeżeli chodzi o hydrauliki to tylko oryginał z ASO zamienników dobrych nie ma. INA- nic więcej mi do głowy nie przychodzi ,więc to dostanę w każdym motoryzacyjnym
#Przemo# Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 To jest ciężki temat ja hydrauliki wymieniłem na orginalne z ASO i śmigały bez żadnych problemów jeszcze 2 lata przez które zrobiłem jeszcze 50 000km.[br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 15:32_________________________________________________potem sprzedałem auto[br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 15:33_________________________________________________ale VW ogólnie części dostaje od jakiegoś producenta który bije ich logo mało co robią sami. Jedyne części które na pewno robią sami to wałki one są produkcji VW/Audi.
#Przemo# Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 respect Arturoo jak widać masz jeszcze co robić w swojej furce Ale z drugiej strony ty w aucie co wyciągnie 320 ?? To w bagażniku będziesz musiał wozić całą wytwórnię alku :polew:
Arturoo Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2011 respect Arturoo jak widać masz jeszcze co robić w swojej furce Ale z drugiej strony ty w aucie co wyciągnie 320 ?? To w bagażniku będziesz musiał wozić całą wytwórnię alku :polew: nie zrozumiałem :gwizdanie: [br]Dopisany: 04 Sierpień 2011, 00:31_________________________________________________autko już u mechanika rozebrane doszły 2 paski na rozrządzie,napinacz,wisko,pompa oleju, olej +filtr+ "odma" wałki z lewej w opłakanym stanie ,2 podkładki zaworów zmielone leżały przy wałku ,2 gary nie pracowały normalnie na pewno wymieniam dodatkowo wszystkie wężyki z przewodów paliwowych(powrotne) + sparciałe nadające się do wymiany i jeszcze tylko jutro i będę wiedział co jeszcze na fakturę dla księgowej pójdzie przewód od gruchy do turbawki też wymieniany będzie bo był uszkodzony ,zobaczymy ,czy po wymianie będzie dobrze podciśnienie wymuszało pracę łopatek w turbo ciekaw jestem jak to będzie teraz jeździło ...................może będzie oby [br]Dopisany: 04 Sierpień 2011, 00:42_________________________________________________
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się