ben_sage Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 1.Czy turbina,wtryski,ic,rozluzniony wydech,sprzeglo wystarczy by mieć takie osiągi? np osprzet z S3. 2.Jakie moga być tego koszty? 3.Czy moze lepiej od razu brać S4 4.2? 4.Czy po takich modyfikacjach bedzie to awaryjna jednostka ? 5.Czy sa tacy klubowicze co tyle wyciskali z 2.0tfsi? 6.Podobaja mi sie osiągi s3 po chipie ale chcialbym miec to samo ale w A4 gdzie mam torsen a nie haldex. 7.czy S3 haldex moze konkurować z a4 2.0tfsi quattro na zakrętach?
adamooo Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 1.Czy turbina,wtryski,ic,rozluzniony wydech,sprzeglo wystarczy by mieć takie osiągi? np osprzet z S3. 2.Jakie moga być tego koszty? 3.Czy moze lepiej od razu brać S4 4.2? 4.Czy po takich modyfikacjach bedzie to awaryjna jednostka ? 5.Czy sa tacy klubowicze co tyle wyciskali z 2.0tfsi? 6.Podobaja mi sie osiągi s3 po chipie ale chcialbym miec to samo ale w A4 gdzie mam torsen a nie haldex. 7.czy S3 haldex moze konkurować z a4 2.0tfsi quattro na zakrętach? można spokojnie robić moc pod 400 kucy..bardziej podatnym na modyfikację będzie silnik tfsi.
Rogalotti Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 A moim zdaniem ciekawszy do tuningu bedzie ten o wiekszej pojemnosci, dlaczego ? poniewaz uzyskasz z niego wiecej mocy. Osprzet z S3 nie bedzie pasował do Twojego A4, masz w tych dwóch autach inaczej ustawiony silnik. Te 330PS o których piszesz nie bedzie problemem dla seryjnego słupka silnika 2.0TFSI. Pozdrawiam.
ben_sage Opublikowano 14 Września 2009 Autor Opublikowano 14 Września 2009 Odnosnie wiekszej mocy do fakt fajniej bylo by to osiagnac w s4 nie mniej jednak troszke by mnie przeraziło spalanie.A samo S4 jest już dosyc cieżkie myśle ze takie same osiagi jak ma s4 w 2.0 tfsi by naprawde ladnie miażdzyło troszke duże koszty uturbiania czy tez kompresora do s4. No i też tansze częsci i latwiejszy silnik do rozpracowania przez przecietnego majstersztyka. Czy fundusze w granicach 8 tys pozwola mi na uzyskanie np 300 koni. Auta jeszcze nie kupilem ale chcialbym wczesniej przeenalizowac koszty utrzymanie itp aby miec odniesienie do innych marek.
miron78 Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 Patryk z firmy compsport ma swoje prywatne autko ( audi a3 2.0tfsi ) rozkopane na 3... kucy - możesz pogadać o kosztach roboty, spalaniu i.t.d.
ben_sage Opublikowano 14 Września 2009 Autor Opublikowano 14 Września 2009 Jeszcze taka pytanie jak wypada w modowaniu w stosunku do 2.0tfsi wersja B6 1.8T ?? Rozumiem ze wersja B6 quattro 1.8T to byla ostatnia wersja tych 20v ? W nowych B7 z quattro niema juz tych motorow V5 T ?
Ambro Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 1.8T możesz spokojnie zrobić do 300 kucy. Przykładem jest byłe auto Poźka. Jest to bardzo dobry silnik, podatny na mody
ben_sage Opublikowano 14 Września 2009 Autor Opublikowano 14 Września 2009 Ale ten 1.8T w b6 to ten sam co jest w B5 ? to silniki 20V ?? Bo te nowe w b7 juz nie maja 5V ? może sie myle. Jest wiele stronek z danymi technicznymi ale problem w tym ze na kazdej inne silniki sa i inne masy autek , wprowadzaja w blad dlatego wole sie tu dowiedzieć. Cala zajawa w tych 1.8T wlasnie z tych V5 chodzi jak taki pół srodek r4 z v6 Oglądajac ten filmik wydaje mi sie ze ta B6 ma 20V ale wole sie upewnic czasem wydech czyni cuda. I co z tych 2 jednostek lepsze od strony modowania i trwałosci ? 2.0 tfsi czy 1.8T ? 2.tfsi mialo engine of the year.
Ambro Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 W B5 i w B6 jest ten sam 1.8T 20v ale w B6 ma 163KM wyjeżdżając z fabryki.
CoLo Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 Ale ten 1.8T w b6 to ten sam co jest w B5 ? to silniki 20V ?? Tak praktycznie są to te same silniki. Akurat mam do sprzedania zestaw, który pozwala uzyskać ~300KM w 1.8T Oczywiście potrzebne są pomocnicze modyfikacje żeby zbliżyć się do takiej mocy...
ben_sage Opublikowano 14 Września 2009 Autor Opublikowano 14 Września 2009 czyli lepsze b6 1.8T niz b7 2.0tfsi od strony mechanicznej do modowania , wizualnie mnie to az tak roznicy nie robi. ok dziękuje za informacje , a czy ktos ma jakas 100% pewna strone odnosnie danych dechnicznych a4?
Ambro Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 wroom.pl - u góry strony masz zakładkę "Dane Techniczne" - bardzo wiarygodne. Niestety nie podają ilości zaworów. Na Twoim miejscu brałbym B7. Jest to zawsze nowszy model no i ten 2.0TFSI ma wyjściowo dużo więcej koni niż 1.8T. Niestety nie wiem jak to jest z modowaniem tego silnika.
CoLo Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 O tyle dobrze w 1.8T że ścieżka jest mocno przetarta. 2.0 TFSI nie wiem jak dobrze jest rozkminiony pod tym względem ale myślę, że dużych problemów by nie było z osiągnieciem ~330KM Takie daje efekty sam CHIP http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_20_tfsi_po_programie_vtg-t81621.0.html Jak bym miał wybór to chyba wybrał bym 2.0 TFSI Jak już było wcześniej napisane, pojemność robi swoje
Ambro Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 Po 2005 ten 2.0 TFSI pakowany do B7 miał już 220KM
szogun0 Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 Nie zawsze. A potem wrócili do mniejszej mocy. A silnik ten był Engine Of the Year ze względu na oszczędność i ekologię.
Ambro Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 Najpierw był 200 konny potem tak jak pisałem od 2005r. 220 konny a potem w 2007 wprowadzili wersje 2.0 TFSI e która miała już tylko 170KM ale była ukłonem w stronę ekologii i chyba z tego powody ta nagroda
poziek Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 Tak sobie czytam i się zastanawiam czy auto wątku chce mieć auto szybkie na prostej czy auto do skręcania? Bo audi i skręcanie to trochę pomyłka... Ja wybrałbym 2.0TFSI i modził. 300KM jest do osiągnięcia już w PL bez problemów. z 8 tysiącami to nawet do 1.8T nie podchodź żeby robić 300KM Sugeruję szykować dwa razy tyle.
gregory Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 Czy fundusze w granicach 8 tys pozwola mi na uzyskanie np 300 koni. Ty chyba żartujesz. Tą sumę to pomnóż x2. I to co najmniej. Bo audi i skręcanie to trochę pomyłka... Teraz to napisał, jak już sprzedał A4 Wcześniej to było fajne i szybkie auto Tak na poważnie to Audi od modelu B5 wzwyż jest wygodne bo ma dużo gumy w zawieszeniu, ale ta guma nie poprawia na pewno osiągów auta, a pogarsza. Może jak wymienisz większość elementów zawieszenia na poliuretanowe to to coś da... :gwizdanie: . Ale ja ci tego nie zagwarantuje.
miron78 Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 a to se strony compsportu Audi A3 2.0 TFSI 200KM AXX JAKIE MODYFIKACJE WYKONALIŚMY : Turbosprężarka Audi S3 8Pli> Przelotowy wydech by MG motorsport Dolot Audi TTS Wtryski S3 Intercooler Audi S3 8P Oprogramowanie CS CO UZYSKALIŚMY : Moc: 326KM Moment: 410Nm [br]Dopisany: 15 Wrzesień 2009, 10:45_________________________________________________i to : 2,0 TFSI (170,200Ps) Stage 1 Chiptuning (240-250Ps, 330-340Nm) Stage 2 Kompletny układ wydechowy (265-275Ps, 360-370Nm) Stage 3* Wydajniejsza turbosprezarka K04/06 Wydajniejszy intercooler (290-300Ps, 380-400Nm) Stage 4* Wydajniejsze wtryskiwacze (320-330Ps, 400-420Nm) Stage 5* Wydajniejsza wysokociśnieniowa pompa paliwa Układ dolotowy (340-350Ps, 430-450Nm) *tylko dla silników poprzecznych
Ambro Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 Przydałyby się jeszcze ceny żeby uświadomić co po niektórych ile kosztuje taka zabawa :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się