Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w A4 B6 i B7


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

tez bym tak chcial ale mieszkam za daleko !!!

Nie gadaj. Ja swój sterownik wyciągnąłem i wysłałem do Bartka kurierem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko umnie to nie jest problem sterownika tylko mechaniczny :( chyba :)

Aaa... Myślałęm, że poza mechaniką masz też sterownik walnięty.

Ja u siebie teraz założę zregenerowany sterownik i wtedy się okaże, czy po problemie, czy też będzie coś z mechaniką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos wie jak dobrac sie do lameli?? zdjelem zabezpieczenie ale niechce zejsc... (niewiem czy wogole tak to sie rozbiera)

DSC_7142.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lunio666 skrzynia w karton i wyślij komuś do naprawy , inaczej cienko to widzę żebyś naprawił tą skrzynię :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby bylo to takie proste to bym tak zrobil ale mieszkam w hiszpanii i za wysylke skrzynii trzeba zaplacic 400E w jedna strone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos wie jak dobrac sie do lameli?? zdjelem zabezpieczenie ale niechce zejsc... (niewiem czy wogole tak to sie rozbiera)

Może to Ci pomoże :cool1:

http://www.multiupload.com/BHE7ORU9SK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos wie jak dobrac sie do lameli?? zdjelem zabezpieczenie ale niechce zejsc... (niewiem czy wogole tak to sie rozbiera)

Może to Ci pomoże :cool1:

http://http://www.multiupload.com/BHE7ORU9SK

nie bangla :no:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos wie jak dobrac sie do lameli?? zdjelem zabezpieczenie ale niechce zejsc... (niewiem czy wogole tak to sie rozbiera)

Może to Ci pomoże :cool1:

http://www.multiupload.com/BHE7ORU9SK

Juz rozebralem trzeba bylo zbic z lozyska ale wielkie dzieki za te materialy napewno sie przydadza przy okresleniu zuzycia laleli... [br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 13:49_________________________________________________Zmierzylem plytki cierne maja grubosc 2,6mm a plytka pomiedzy ma 1,6mm a wedlug ETKI ta pomiedzy powinna miec grubosc 1,9mm wiec chyba beda do wimiany lamele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów z klubu A4.

Ja poszukuję instrukcji do procedury wymiany oleju w multitroniku a dokładniej napełniania jej olejem.

Padł mi sterownik skrzyni i chcę go wyciągnąć a do tego z tego co wiem trzeba spuścić olej.

Chcę wysłać sterownik do firmy, która zajmuje się ich naprawą a potem zamontować go z powrotem na skrzynię i napełnić ją olejem,

tylko nie wiem dokładnie jak się to robi i jak sprawdza się stan oleju.

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM

JESTEM POSIADACZEM A4 2.4 V6 170 KM MULTITRONIC

KUPIŁEM GO MIESIĄC TEMU I MAM PEWIEN PROBLEMIK ZE SKRZYNIA

MIANOWICIE : PO WYMIANIE OLEJU W SKRZYNI TERKOCZE NA WSTECZNYM I LEKKO PODSZARPUJE PRZY POWOLNYM RUSZANIU

NA VAGU BRAK BŁĘDÓW, CZASAMI NA WSTECZNYM TAK JAKBY BUKSOWAŁO ( PRZY MOCNIEJSZYM RUSZANIU)

CZY KTOŚ MIAŁ TAKI PROBLEM PROSZĘ O POMOC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Upewniam się: przed wymianą oleju nie było terkotania i szarpania?

Jaki olej zalano (sprawdź na FV). Czy poziom ATF został ustawiony prawidłowo?

No i na koniec prośba - postaraj się pisać normalnym fontem a nie dużymi literami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nalany jest ATF, czy poziom ustawiony tego nie wiem robiłem to w zaprzyjaźnionym warsztacie ( ponoć mają pojęcie)

wydaje mi się że przed zalaniem nowego też terkotało tylko że znacznie mniej .

poza tym biegi zmienia bardzo płynnie i bez szrpan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nalany jest ATF, czy poziom ustawiony tego nie wiem robiłem to w zaprzyjaźnionym warsztacie ( ponoć mają pojęcie)

wydaje mi się że przed zalaniem nowego też terkotało tylko że znacznie mniej .

poza tym biegi zmienia bardzo płynnie i bez szrpan

O to chodzi, że nie może być ten "zwykły" ATF. Ma być ATF z przeznaczeniem dla CVT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...