Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich czy moglby ktos podrzucic nr do Bartka????widze ze jest genniuszem w dziedzinie CVT szukam juz drugi rok kogos konkretnego od tej skrzyni....

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzieki wielkie.

Dzieki wielkie.

Opublikowano

witam od niedawna stałem się posiadaczem audi a6 c6 z multitronic 7 biegów a problem polega na tym że jak auto jest zimnie np.po nocy skrzynia chodzi idealnie,wystarczy przejechać około 30 kilometrów skrzynia zaczyna szaleć,przy wciśnięciu pedału gazu do końca skrzynia zmienia biegi 1,2, do 3 po chwili sama z rzuca do 1 i tak wkoło,powolne przyśpieszanie skrzynia chodzi normalnie,po skanowaniu skrzyni wywala 3 błędy,czujnik prędkości obrotowej skrzyni biegów lewa i prawa strona brak sygnału i trzeci nieprawidłowa zmiana biegów,byłem w warsztacie,sprawdzili sterownik,wyszło że sterownik dobry a błędy powodują uślizgi skrzyni,auto trafiło na warsztat,wymienili dwie pompy tarczki,filtr i coś tam jeszcze,dostałem tel.że skrzynia naprawiona,po jeździe próbnej po około 20km skrzynia przestaje ciągnąć jak by wyrzucała na luz,po zatrzymaniu i próbie szybkiego ruszenia dalej to samo, po woli rusza normalnie,oczywiście auto zostało w warsztacie,ręce opadają normalne

Zakładając, że sterownik rzeczywiście jest sprawny - wygląda na źle wykonaną naprawę. Czy przy obecnej usterce komputer pokładowy wskazuje tryb awaryjny skrzyni biegów?

Opublikowano

po rozmowie z serwisem sterownik skrzyni jeszcze raz poszedł do naprawy,błędy to spadek ciśnienia

Opublikowano

Oj jeśli chodzi o błędy ciśnienia to szansa na to aby odpowiedzialny był sterownik jest bardzo mała. No ale próbuj.

Opublikowano

Witam, mam problem ze skrzynią multi w b6 z 2003. Przy niższych temperaturach (od powiedzmy +5 stopni w dół), przez dłuższą chwilę od odpalenia auto nie chce pełzać, a żeby w ogóle ruszyć- muszę je "wkręcić" na minimum 2000 obrotów, a i tak osiągnie maksymalnie około 20km na godz. Po kilkudziesięciu metrach takiej "jazdy" problem znika. Zauważyłem też, że przez te kilkadziesiąt metrów nie ma możliwości wrzucenia dwójki w trybie ręcznym. Problem nie występuje po lekkim nagrzaniu silnika na postoju (ok 15min, zależnie od temperatury na zewnątrz). Poza tym skrzynia nie szarpie, działa bardzo płynnie,olej wymieniony rok temu. Jest się czym martwić??

Pozdrawiam

Opublikowano

panowie gdzie ten muner telefonu do Bartka znaleść?

Opublikowano

Witam

Mam pytanie do Bartka. Zbliża sie termin wymiany oleju w skrzyni multitronic. Z informacji serwisu wynika, ze w pojeździe była wymiana skrzyni w styczniu 2013 r., przy 132 000 km. Po zdjęciu osłony skrzyni odczytywałem datę produkcji 47/12 oraz oznaczenie MHH.

Pytanie - jaki jest olej do tej skrzyni ATF G052516A2, tak jak w skrzyni pierwotnej z oznaczeniem LLA, czy tez nowszy, jeżeli tak to jaki. Bo juz sam nie wiem.

Pozdrawiam

Opublikowano

Jeśli masz B8 to lejesz już 516kę (do wszystkich wersji skrzyń montowanych w tym nadwoziu).

Opublikowano

Witam czy ktos zna ten serwis i czy takim urzadzeniem w multitronicu tez mozna wymienic olej dynamicznie z czyszczeniem>??http://www.autoserwis-jurowce.pl/nowosc-urzadzenie-do-dynamicznj-wymiany-oleju-w-automatycznych-skrzyniach-biegow-pro-tec-servomatik/

Opublikowano

Dobra.... powtórzę jeszcze raz... W Multitronicu nie robi się wymiany dynamicznej ;)

Opublikowano

Witam serdecznie .Stałem się posiadaczem a4 b6 1.9 z muli i mam problem z ta skrzynia mianowicie problem jest taki gdy jadę z stała prędkością np 50 to wskazówka obrotów co np 20m skacze o ok 50 obr/min .obiaw podobny do uslizgu sprzęgła ,gdy przyspiesza jest ok.Mial ktoś taki obiaw ?

Opublikowano

Dobra.... powtórzę jeszcze raz... W Multitronicu nie robi się wymiany dynamicznej ;)

to ja juz nic nie rozumiem.... a co znaczy "mala" wymiana oleju i "duza"??? juz nic nie wiem .....

Opublikowano (edytowane)

Dynamiczna wymienisz "100 %" oleju mała około 65% polegająca na spuszczeniu ile się da i zalaniu, bo zleci tylko około 5 litrów z 7 czy 8 litrów

Wysłane za pomocą Commodore C64

Edytowane przez kt65c453
Opublikowano

wszystko rozumiem ale dlaczego nie mozna zrobic dynamicznej i zlac 100% oleju??

Opublikowano

Witam serdecznie .Stałem się posiadaczem a4 b6 1.9 z muli i mam problem z ta skrzynia mianowicie problem jest taki gdy jadę z stała prędkością np 50 to wskazówka obrotów co np 20m skacze o ok 50 obr/min .obiaw podobny do uslizgu sprzęgła ,gdy przyspiesza jest ok.Mial ktoś taki obiaw ?

Andrzej - masz telefon w pierwszym poście, dzwoń...

wszystko rozumiem ale dlaczego nie mozna zrobic dynamicznej i zlac 100% oleju??

Bo do CVT nie podłączysz aparatury tak jak do Tiptronica. W tej skrzyni stosuje się tylko wymianę statyczną - innej nie trzeba.

Co do cytatu "mała/duża"... zobacz w którym roku tworzyłem Encyklopedię. Wtedy dopiero zaczynałem swoją przygodę z Multitronikiem - teraz zasób wiedzy z uwagi na zdobyte doświadczenie, wygląda inaczej. Jeśli chodzi o CVT - naprawdę warto wysłuchać co mam do powiedzenia ;)

Opublikowano

Byłem dzisiaj skorzystać z usług kolegi bart-s. Zdecydowanie polecam, Podejście do klienta jak i posiadana ogromna wiedza na temat skrzyni czy audi jest zdecydowanie na plus:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...