Akart81 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Witam ponownie. Tak jak obiecałem wracam z informacją na temat skrzyni po podłączeniu do komputera. Nr 8E0-910-155-K. Wykazało dwa błędy P1793 / G196 oraz P0706 / F-125. Byłem w serwisie Auto Wawer w Warszawie. Pojechałem do nich o dynamicznej wymianie oleju. Koszt jaki poniosłem to 650zł. Mimo tych błędów wymienili mi olej i po wszystkim stwierdzili, że trzeba jak najszybciej naprawić komputer skrzyni. Koszt oscylują w zależności od jakiej to będzie naprawa od 600 do 900zł. Jestem przekonany, że wiecie jak poważne i groźne są to błędy więc proszę o wyjaśnienie tego dla mnie. Mam kilka pytań: 1. Jeżeli komputer wykazał błędy to czy wymiana miała jakikolwiek sens czy też zostałem oszukany na te 650zł? 2. Czy te błędy są bardzo groźne? 3. Czy można temu serwisowi ufać po tej wymianie i czy koszt który mi powiedzieli nie jest wygórowany? 4.Jeżeli znacie też w okolicy Warszawy jakiś inny sprawdzony serwis czy mogę prosić o namiary? z góry dziękuję za pomoc.
Bart-S Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Witam ponownie. Tak jak obiecałem wracam z informacją na temat skrzyni po podłączeniu do komputera. Nr 8E0-910-155-K. Wykazało dwa błędy P1793 / G196 oraz P0706 / F-125. Byłem w serwisie Auto Wawer w Warszawie. Pojechałem do nich o dynamicznej wymianie oleju. Koszt jaki poniosłem to 650zł. Mimo tych błędów wymienili mi olej i po wszystkim stwierdzili, że trzeba jak najszybciej naprawić komputer skrzyni. Koszt oscylują w zależności od jakiej to będzie naprawa od 600 do 900zł. Jestem przekonany, że wiecie jak poważne i groźne są to błędy więc proszę o wyjaśnienie tego dla mnie. Mam kilka pytań: 1. Jeżeli komputer wykazał błędy to czy wymiana miała jakikolwiek sens czy też zostałem oszukany na te 650zł? 2. Czy te błędy są bardzo groźne? 3. Czy można temu serwisowi ufać po tej wymianie i czy koszt który mi powiedzieli nie jest wygórowany? 4.Jeżeli znacie też w okolicy Warszawy jakiś inny sprawdzony serwis czy mogę prosić o namiary? z góry dziękuję za pomoc. Pytanie brzmi - po jaką cholerę brali się za wymianę oleju skoro wiedzieli jakie błędy są w skrzyni. Zamiast nowego ATF w tej cenie miałbyś już naprawiony sterownik Skontaktuj się ze mną przez pw.
Fr0styyy. Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Pytanie brzmi - po jaką cholerę brali się za wymianę oleju skoro wiedzieli jakie błędy są w skrzyni. Zamiast nowego ATF w tej cenie miałbyś już naprawiony sterownik Skontaktuj się ze mną przez pw. Jak to ASO, trzeba nabić klienta w butelkę
Bart-S Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Pytanie brzmi - po jaką cholerę brali się za wymianę oleju skoro wiedzieli jakie błędy są w skrzyni. Zamiast nowego ATF w tej cenie miałbyś już naprawiony sterownik Skontaktuj się ze mną przez pw. Jak to ASO, trzeba nabić klienta w butelkę Z tą butelką to nie do końca ale generalnie robota rozpoczęta od d*py strony... Ale co tam klient płaci (i tak jest w PL ).
Fr0styyy. Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 Dzisiaj się toczyłem na myjce bezdotykowej i tak przy prędkości mniej niż 10km/h gwałtownie pedał hamulca wcisnąłem no i auto zgasło To wina ABS, czy skrzynia nie ogarnęła, że stoję w miejscu i nie "wysprzęgliła" Ogólnie drugi raz mi się to zdarzyło. Pierwszy raz chyba rok temu w styczniu przyśpieszyłem i hamowanie z ABS na śniegu no i zgasł. A i jeszcze chyba w tym roku coś się takiego stało, ale nie jestem pewien (ABS i ESP off, bo tempomaty i MF montowałem). Ogólnie wszystko przy małej prędkości poniżej 15km/h.
Bart-S Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Opublikowano 2 Maja 2013 Dzisiaj się toczyłem na myjce bezdotykowej i tak przy prędkości mniej niż 10km/h gwałtownie pedał hamulca wcisnąłem no i auto zgasło To wina ABS, czy skrzynia nie ogarnęła, że stoję w miejscu i nie "wysprzęgliła" Ogólnie drugi raz mi się to zdarzyło. Pierwszy raz chyba rok temu w styczniu przyśpieszyłem i hamowanie z ABS na śniegu no i zgasł. A i jeszcze chyba w tym roku coś się takiego stało, ale nie jestem pewien (ABS i ESP off, bo tempomaty i MF montowałem). Ogólnie wszystko przy małej prędkości poniżej 15km/h. Może się zdarzyć że przy bardzo ostrym hamowaniu zgaśnie - no i na pewno nie jest to zdrowe dla skrzyni...
refrerefre Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 witam! przy hamowaniu do zera (lagodnym hamowaniu) czuje b. delikatne szarpniecie (jakby zzucal bieg) dzieje sie tak przy hamowaniu w zakresie 100-70 jak rowniez 200-160 (tylko w celu sprawdzenia nie jezdze tak na co dzien) Natomiast przy przyspiweszaniu nie ma tego problemu (gladko przyjemnie przy wolnym jak I dynamicznym przyspieszaniu) podpiac pod komputer? wymienic olej? mam juz zaczac martwic sie o skrzynie? ---------- Post dopisany 07-06-2013 at 11:23 ---------- Poprzedni post napisany 06-06-2013 at 00:28 ---------- witam! jakiego oleju uzyc do wymiany febi czy z aso ori? czy atf g052 180 a2 jest do wszystkich multi I taki wlasnie kupic?
Bart-S Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2013 Tylko oryginalny ATF - dla Twojego typu skrzyni G 052 180 A2.
pietro5 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Witam myślę że uzyskam tu poradę i pomoc co zrobić w sprawie skrzyni automatycznej multitronic AUDI A4 B6 SILNIK –AVF 1,9 tdi 130KM SKRZYNIA MULTITRONIC – GJA wersję oprogramowania 3220 numer sterownika skrzyni 8E0910155C. Mam problem ze skrzynią biegów, mianowicie na zimno auto podczas ruszania z 1 na 2 bieg szarpie a jak się rozgrzeje objawy te zanikają a podczas szybszej jazdy jest ok. nie wiem czy wymiana oleju coś zmieni zrobiłem pomiar na postoju z lewarkiem w pozycji P, bieg jałowy.
Bart-S Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 Witam myślę że uzyskam tu poradę i pomoc co zrobić w sprawie skrzyni automatycznej multitronic AUDI A4 B6 SILNIK –AVF 1,9 tdi 130KM SKRZYNIA MULTITRONIC – GJA wersję oprogramowania 3220 numer sterownika skrzyni 8E0910155C. Mam problem ze skrzynią biegów, mianowicie na zimno auto podczas ruszania z 1 na 2 bieg szarpie a jak się rozgrzeje objawy te zanikają a podczas szybszej jazdy jest ok. nie wiem czy wymiana oleju coś zmieni zrobiłem pomiar na postoju z lewarkiem w pozycji P, bieg jałowy. http://s23.postimg.org/6lj7cjuvb/2013_06_06_175547.jpg http://s21.postimg.org/h12qut20j/2013_06_08_111749.jpg http://s22.postimg.org/bn3i405od/2013_06_08_112338.jpg Możesz spróbować wymienić ATF jeśli nie był wcześniej wymieniany.
pietro5 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Witaj Bart-S odwiedziłem dziś byłego właściciela mojej a4, dwa miesiące temu jak kupowałem to powiedział że mogę przejechać jeszcze 20 tyś .km a przejechałem niecały tysiąc. Po długiej rozmowie z gościem przeliczał kilometry i powiedział że już czas na wymianę oleju. Znalazł także kilka faktur jedna po naprawie skrzyni w 2011 roku (załączam real foto kopie faktury wymienionych części w skrzyni ) zastanawiam się co zrobić jak wymiana oleju nic nie zmieni. BARTEK co myślisz o wymienionych częściach z faktury - osobiście zastanawiam się czy nie jest już za późno. Postaram się jak najszybciej wymienić ATF i napisze czy pomogło
Bart-S Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2013 Witaj Bart-S odwiedziłem dziś byłego właściciela mojej a4, dwa miesiące temu jak kupowałem to powiedział że mogę przejechać jeszcze 20 tyś .km a przejechałem niecały tysiąc. Po długiej rozmowie z gościem przeliczał kilometry i powiedział że już czas na wymianę oleju. Znalazł także kilka faktur jedna po naprawie skrzyni w 2011 roku (załączam real foto kopie faktury wymienionych części w skrzyni ) zastanawiam się co zrobić jak wymiana oleju nic nie zmieni. BARTEK co myślisz o wymienionych częściach z faktury - osobiście zastanawiam się czy nie jest już za późno. Postaram się jak najszybciej wymienić ATF i napisze czy pomogło http://s22.postimg.org/o4zxjl5a5/IMG_0006.jpg Dziwi mnie zakres napraw - wymiana bieżni w skrzyni 2004? Ktoś musiał to auto nieźle męczyć. Jak wymiana oleju nie pomoże (a pewnie tak będzie) to wyjmiemy skrzynkę i sprawdzimy co ją boli.
aleksa87 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Na początek- witam wszytskich..zastanawiam się, czzy jestem tu jedyną "damską" fanka audi. Mam takie auto od 3 tygodni- audi b8 2009 ze skrzynia multitronic. Kupiłam auto "lekko" uszkodzone- wymianiłam (opr. podstawowych rzeczy jak rozrząd, filtry) koło dwumasowe. Audi zachowuje się podczas jazdy bardzo płynnie. Jedyna sprawa, która mnie matwi to to, że przy ruszaniu (najczęściej, gdy auto stoi troszke pod górkę) mimo, że lekko naciskam pedał gazu ona reaguje dość gwałtownie- najpierw nie rusza wcale, gdy dodam delikartnie- zrywa trochę. Nie zawsze tak rusza. Nauczyłam się delikatnie operować pedałem gazu (zawsze jezdzełam manualem). Jednak gdy zbyt mocno sie go nadusi to szarpie. Czy szarpanie przy samym ruszaniu zdarza się przy tego typu skrzyniach? Auto ma trochę nalatane
Bart-S Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2013 Na początek- witam wszytskich..zastanawiam się, czzy jestem tu jedyną "damską" fanka audi. Mam takie auto od 3 tygodni- audi b8 2009 ze skrzynia multitronic. Kupiłam auto "lekko" uszkodzone- wymianiłam (opr. podstawowych rzeczy jak rozrząd, filtry) koło dwumasowe. Audi zachowuje się podczas jazdy bardzo płynnie. Jedyna sprawa, która mnie matwi to to, że przy ruszaniu (najczęściej, gdy auto stoi troszke pod górkę) mimo, że lekko naciskam pedał gazu ona reaguje dość gwałtownie- najpierw nie rusza wcale, gdy dodam delikartnie- zrywa trochę. Nie zawsze tak rusza. Nauczyłam się delikatnie operować pedałem gazu (zawsze jezdzełam manualem). Jednak gdy zbyt mocno sie go nadusi to szarpie. Czy szarpanie przy samym ruszaniu zdarza się przy tego typu skrzyniach? Auto ma trochę nalatane Olu nie jesteś jedyną fanką Audi - jest ich na forum więcej Zacznij od wykonania nowej adaptacji sprzęgła - jak nie masz do mnie daleko to zapraszam (jak tylko wrócę ze Szwecji).
aleksa87 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 ..o cieszę sie, że nas -kobietek jest tutaj więcej...A wytłumaczysz mi (tak na "babski" rozumEK) co to mniej więcej znaczy?
Bart-S Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2013 ..o cieszę sie, że nas -kobietek jest tutaj więcej...A wytłumaczysz mi (tak na "babski" rozumEK) co to mniej więcej znaczy? Trzeba podłączyć komputer do skrzyni biegów - wykasować parametry i nauczyć od nowa sterownik skrzyni jak ma sterować sprzęgłem (kilka minut pracy).
aleksa87 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 mhmmm, dziękuję za odpowiedź, piszę krótki priv!
tomek197715 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 witam i z góry przepraszam jeżeli w złym miejscu piszę!! mam taki problem audi a4 avant b7 2005 rok .zaczeło mi się coś takiego dziać jak straszne tłucznie silnika aż prawie zęby można było stracić z tego szarpania-tłuczenia silnik chciał z ramy wyskoczyć dojechałem do serwisu boscha i tam stwierdzili uszkodzenie sterownika skrzyni więc auto trafiło do innego mechanika który naprawił sterownik błędy już nie wyskakują a z autem jest to samo normalna masakra .poszperałem w necie i dziś rodarli mi skrzynie w innym serwisie bo wydawałoby się że to dwumasa ale zawiozłem im nową i oglądałęm starą nie wygląda tak najgorzej auto ma przejechane 176tyś olej w skrzyni zmieniany co 50tyś może ktoś coś wie czy to skrzynia się uszkodziła mechanicznie czy coś innego za wszystkie sugestie z góry dziękuje i czekam na jakieś informacje
Bart-S Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2013 witam i z góry przepraszam jeżeli w złym miejscu piszę!! mam taki problem audi a4 avant b7 2005 rok .zaczeło mi się coś takiego dziać jak straszne tłucznie silnika aż prawie zęby można było stracić z tego szarpania-tłuczenia silnik chciał z ramy wyskoczyć dojechałem do serwisu boscha i tam stwierdzili uszkodzenie sterownika skrzyni więc auto trafiło do innego mechanika który naprawił sterownik błędy już nie wyskakują a z autem jest to samo normalna masakra .poszperałem w necie i dziś rodarli mi skrzynie w innym serwisie bo wydawałoby się że to dwumasa ale zawiozłem im nową i oglądałęm starą nie wygląda tak najgorzej auto ma przejechane 176tyś olej w skrzyni zmieniany co 50tyś może ktoś coś wie czy to skrzynia się uszkodziła mechanicznie czy coś innego za wszystkie sugestie z góry dziękuje i czekam na jakieś informacje Skrzynia mogla sie uszkodzic od dwumasu - aby ocenic jego stan, musialbym go zobaczyc (bo dla Ciebie a dla mnie "nie wyglada najgorze" to moze oznaczac cos zupenie innego ).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się