awisnia Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Czy może ktoś podrzucić namiar na zaufany serwis w obrębie śląska? Pytam, bo opinie o Sserwis najwyraźniej uległy diametralnej zmianie. Póki co chodzi tylko o wymianę oleju, chociaż z lektury nawet tylko tego wątku wynika, że nie jest to takie "tylko"
H4mm3R Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Czy może ktoś podrzucić namiar na zaufany serwis w obrębie śląska? Pytam, bo opinie o Sserwis najwyraźniej uległy diametralnej zmianie. Póki co chodzi tylko o wymianę oleju, chociaż z lektury nawet tylko tego wątku wynika, że nie jest to takie "tylko" Ja tutaj robię wszystko i wymieniam olej w skrzyni http://www.anpisarek.pl/
awisnia Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 (edytowane) Dzięki za info H4mm3R, zaraz tam uderzę. Ja póki co podzwoniłem trochę po okolicznych ASO i w jednym z nich się dowiedziałem, że wymiana oleju co 60 tys. LUB co 2 lata. Szczerze mówiąc nie umiałem się doszukać takiej informacji (chyba, że szukanie było słabe ). Potwierdzacie? Pytam bo u mnie jest 45 tys. od wymiany ale 4 lata (116 tys. przebieg w sumie). Aha, a co do Pałki to wstępne odczucia mam mizerne. Na moje pytania o konieczność (lub brak) wymiana filtra/filtrów Pani stwierdziła: "Jeśli pan chce, to możemy filtr wymienić ale większość klientów nie wymienia bo jest drogi". Wyjaśniłem, że wolałbym żeby oni jako specjaliści mi określili czy wymiana jest konieczna lub nie bo skąd ja mam to niby wiedzieć?? Nie było pytań o przebieg, kiedy wymieniany był poprzednio olej, itp. Ja mam się bawić we wróżkę...Pani lekko zniesmaczona została przy swojej wersji "Wymiana oleju 780, jak pan chce możemy filtr wymienić ale to 1200". Edytowane 7 Kwietnia 2016 przez awisnia
Bart-S Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Olej wymieniamy co 60 tyś. Nie ma interwału dot. okresu czasu a podane 2 lata to jakaś bzdura. Filtry są filtrami lifetime i wymienia się je jedynie w przypadku takiej konieczności stwierdzonej przy kapitalnym remoncie skrzyni.
awisnia Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Tak myślałem, że jedynie km są ważne skoro od lat na forum nie widać takich informacji. No cóż najwyraźniej dalej wiedza w co niektórych ASO słaba... Widzisz Bart wystarczyłaby taka właśnie odpowiedź i byłoby jasne. Kwestia tych filtrów po 120 tys. widziałem, że się gdzieś przewijała, dlatego miałem nadzieję na odpowiedź u speca, który się tym zajmuje. A nie lekko chamowatym tonem na zasadzie: może się uda nabić gościa na tysiaka. Dobrze, że tutaj jeszcze spece są... Ja tutaj robię wszystko i wymieniam olej w skrzyni AUTO-NAPRAWA PISAREK "Wszystko" Ci tam robią?? Właśnie dzwoniłem bo mam jeszcze wyciek z multi do zrobienia ale mi Pan powiedział krótko "nie robimy skrzyń biegów"... Ktoś ma może jakieś doświadczenia z tym serwisem: http://at-service.pl ??
H4mm3R Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Wszystko, w sensie naprawy w aucie. Olej w skrzyni wymienią, bo już nie raz to robili. Natomiast od napraw skrzyni mam kogoś innego lub zawsze można wysłać skrzynię do Bartka.
Przemo-r87 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Witam Chciałbym dowiedzieć się, czy miał ktoś w swoim multitronicu taki przypadek. Po odpaleniu silnika na P i N słychać "terkotanie" ze skrzyni biegów (mam gdzieś je nagrane na telefonie, później postaram się załączyć nagranie).Z tego co wiem (ale mogę się mylić) na postoju i wrzuconej pozycji P, napędzana jest wyłącznie pompa systemowa i prawdopodobnie to ona tak hałasuje. Samochodem da się jeździć jednak przy zmianie na D oraz R mocno szarpnie. Z ciekawości wyjąłem pompę systemową i obracając wałkiem trzeba użyć sporej siły, żeby ją obrócić (może tak ma być)???? . Dodam ze niewiele większej siły trzeba użyć żeby obrócić wałkiem wejściowym skrzyni .
Bart-S Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Witam Chciałbym dowiedzieć się, czy miał ktoś w swoim multitronicu taki przypadek. Po odpaleniu silnika na P i N słychać "terkotanie" ze skrzyni biegów (mam gdzieś je nagrane na telefonie, później postaram się załączyć nagranie).Z tego co wiem (ale mogę się mylić) na postoju i wrzuconej pozycji P, napędzana jest wyłącznie pompa systemowa i prawdopodobnie to ona tak hałasuje. Samochodem da się jeździć jednak przy zmianie na D oraz R mocno szarpnie. Z ciekawości wyjąłem pompę systemową i obracając wałkiem trzeba użyć sporej siły, żeby ją obrócić (może tak ma być)???? . Dodam ze niewiele większej siły trzeba użyć żeby obrócić wałkiem wejściowym skrzyni . Jest kilka możliwości a pompa może być jedną z nich... Złożyłeś już zdemontowany sprzęt?
Przemo-r87 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Witam Bart-s Skrzynie mam wyciągniętą z samochodu, na razie zdemontowałem tylną pokrywę żeby dostać się do pompy (słyszałem że lubią pękać), takie było moje podejrzenie i stąd słychać to terkotanie . Po wyjęciu pompy wzrokowo nic podejrzanego nie zobaczyłem jednak obracając wałkiem pompy trzeba użyć sporej siły. Na razie nic więcej nie rozbierałem. Zastanawiałem się nad rozkręceniem elementu hydrauliki gdzie jest pompa zębata, ale najpierw chciałem się upewnić czy może te pompy tak mają ze trzeba dużo siły żeby ją obrócić. Nie chce czegoś niepotrzebnie rozbierać. Czy na P i N jest coś napędzane w skrzyni poza pompą systemową??? Pozdrawiam
awisnia Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 No cóż, H4mm3R...tak mi powiedzieli dokładnie jak napisałem. Może inaczej traktują nowych klientów niż stałych
Bart-S Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Witam Bart-s Skrzynie mam wyciągniętą z samochodu, na razie zdemontowałem tylną pokrywę żeby dostać się do pompy (słyszałem że lubią pękać), takie było moje podejrzenie i stąd słychać to terkotanie . Po wyjęciu pompy wzrokowo nic podejrzanego nie zobaczyłem jednak obracając wałkiem pompy trzeba użyć sporej siły. Na razie nic więcej nie rozbierałem. Zastanawiałem się nad rozkręceniem elementu hydrauliki gdzie jest pompa zębata, ale najpierw chciałem się upewnić czy może te pompy tak mają ze trzeba dużo siły żeby ją obrócić. Nie chce czegoś niepotrzebnie rozbierać. Czy na P i N jest coś napędzane w skrzyni poza pompą systemową??? Pozdrawiam Podaj oznaczenie skrzyni...
Dominik93 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Po wymianie polosiek na Ori używane drgania przeszły Dzięki Barts za pomoc
lopes1987 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Wisimy Bartowi po flaszce za błyskawiczną i 100% trafną diagnoze
Bart-S Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Nic nie wisicie - bezawaryjności życzę
awisnia Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) Muszę wymienić poduszkę pod multi (symbol GEB). Z ETKI wynikają 2 kody (jak poniżej) i pytanie, który wybrać oraz czy jakiś zamiennik będzie według was wystarczający (myślałem o lemforder)? Szukałem też samego elementu z nr 5 (domyślam się, że reszta zbędna), bo na moją logikę to jest element zużywający się, ale są też dwa kody 8E0399151Q i 8E0399151P. W dodatku przy nich pisze, że są do EVE i EVJ...Zacząłem sam grzebać tak w ogóle, bo gdzie nie zadzwonię to mówią co innego. Na allegro jest w ogóle fajnie, bo podają poduszki skrzyni biegów wg kodów silnika Edytowane 21 Kwietnia 2016 przez awisnia
Bart-S Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Możesz spokojnie brać Lemfordera. W oryginalnym katalogu części poduszka nie występuje osobno - masz ją w komplecie z podporą (8E0 399 105 JD). Lemforder ma w swojej ofercie taki sam zestaw albo samą poduszkę (3110501).
awisnia Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Dzięki Bart U mnie podobno ta poducha się jakoś przekrzywiła (stuk przy ruszaniu i hamowaniu oraz na większych dziurach) i też mam wyciek z lewej półosi. Może to o czymś więcej świadczyć?? Czy po prostu się stało i nie ma nad czym się rozwodzić
Bart-S Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Dzięki Bart U mnie podobno ta poducha się jakoś przekrzywiła (stuk przy ruszaniu i hamowaniu oraz na większych dziurach) i też mam wyciek z lewej półosi. Może to o czymś więcej świadczyć?? Czy po prostu się stało i nie ma nad czym się rozwodzić Wyciek masz nie z półosi tylko z uszczelniacza w który wchodzi wałek napędowy (kielich). Trzeba to zrobić ale pośpiechu nie ma.
awisnia Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 To miałem na myśli Swoją drogą...znasz może wymiary albo po prostu kod tego uszczelniacza?
Bart-S Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 To miałem na myśli Swoją drogą...znasz może wymiary albo po prostu kod tego uszczelniacza? Kup oryginał w ASO - jest cholernie drogi w porównaniu do simeringu-zamiennika ale przynajmniej masz pewność, że będzie dobrze trzymał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się