darios30 0 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Witam wszystkich od pewnego czasu mam problem z zaworem egr bylem u mechanika w polsce i on powiedzialmi ze zawor jest uszkodzony objawy jadac wolno slysze dziwny metaliczny dzwiek a gdy odlacze zawor (tz. wyciagne wezyk i go zaslepie) wszystko ustaje kupilem nowy wymienilem i jest to samo niewiem co robic ps Audi a4 avant 1.9 tdi 131 ps 2004 rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 zawor egr jest caly czas otwarty zamyka sie w momencie jak gasisz silnik p.s twoj mechanik jest debilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 zawor egr jest caly czas otwarty zamyka sie w momencie jak gasisz silnik p.s twoj mechanik jest debilem na jakiej podstawie tak twierdzisz ? przecież EGR nie jest cały czas otwarty a nawet gdyby był to nie towarzyszy mu metaliczny dźwięk, choć pewnie z mechanikiem masz rację :> mam jedno pytanie - "gdy odłączę zawór wszystko ustaje" - jak odłączasz ten zawór jeśli można wiedzieć, przecież za jego sterowanie odpowiada ECU, zaślepiasz go w jakiś sposób ? pewnie powinieneś zmienić temat na inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darios30 0 Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 odlanczam tylko ten wezyk ktory idzie do egr i zaslepiam go sruba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżej 0 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 W okolicach EGR pomiędzy turbiną a kolektorem jest blacha ekranująca. Jeżeli się obluzowała to może dzwonić. Sprawdź czy na postoju po otwarciu maski słychać dzwonienie z okolic turbina/kolektor/EGR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darios30 0 Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 na postoju nic nie slychac to slychac dopiera jak jade i powoli przyspieszam od 1,5 do 2 tys obrotow powyzej 2 tysiecy nic nie slychac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejac 0 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 na postoju nic nie slychac to slychac dopiera jak jade i powoli przyspieszam od 1,5 do 2 tys obrotow powyzej 2 tysiecy nic nie slychac Przerabiałem ten temat, najlepiej wziąść drugą osobę do pompowania gazem. U siebie dokładnie zobaczyłem że cyknięcie metaliczne pochodzi z zaworu EGR. Byłem z tym u mech powiedział że tak ma być chociaż nie bardzo sobie przypominam żeby bylo to wcześniej. Zawór ten cofa spaliny do recyrkulacji czyli ponownego spalenia-jak padnie całkowicie będziesz miał co najwyżej złą emisje. Zła emisja nic niez naczy bo większość stacji diagnostycznych na przeglądach nie ma specjalistycznego sprzętu do spr, emisji spalin[br]Dopisany: 19 Wrzesień 2009, 12:32_________________________________________________Nowy zawór EGR w miare dobrej firmy to ok 600zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżej 0 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Zła emisja nic niez naczy bo większość stacji diagnostycznych na przeglądach nie ma specjalistycznego sprzętu do spr, emisji spalin Mają, mają, ale do diesli nie podpinają, póki co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darios30 0 Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 ja ten zawor dopiero co wymienilem na nowy z firmy pierburg i jest to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaksebastian 0 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 podłącz vaga grupa 003BS i słuchaj czy to na pewno EGR może to coś jednak innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 szkoda kasy na egr zrob tak jak ja mam http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_zamontowany_kolektor_i_zrobiona_mega_fajan_rurka_strona_16-t83625.225.html taka rurka wyniesie cie tak samo lub mnie niz egr nowy a zadnych problemow nie bedzieesz mial p.s ostatnie zdjecie zobacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 zawor egr jest caly czas otwarty zamyka sie w momencie jak gasisz silnik p.s twoj mechanik jest debilem co Ty opowiadasz ? ... jak caly czas otwarty ? chyba zasada dzialania EGR jest Ci calkiem obca ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 ja mialem otwarty na maxa - to moze ja mialem zepsuty a tu pisze tak nie wiem teraz to zgupialem on mi sie zamykal jak gasilem auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 przeciez w obudowie zaworu EGR znajduje sie rowniez klapa gaszaca. zamyka przelot dolotu w czasie gaszenia silnika. to co widziales to wlasnie ona. wlasciwy zawor recyrkulacji spalin, to trzpien pionowy za klapa gaszaca. jest sterowany przez ECU silownikiem podcisnieniowym i dozuje przelot powrotu spalin. dzwiek o ktorym piszesz raczej powoduje turbinka raczej tutaj bym szukal zrodla metalicznego dzwieku, byc moze wirnik turbiny ociera sie o obudowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 zawor egr jest caly czas otwarty zamyka sie w momencie jak gasisz silnik p.s twoj mechanik jest debilem co Ty opowiadasz ? ... jak caly czas otwarty ? chyba zasada dzialania EGR jest Ci calkiem obca ... no to jaka jest zasada dzialania ? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 zawor egr jest caly czas otwarty zamyka sie w momencie jak gasisz silnik p.s twoj mechanik jest debilem co Ty opowiadasz ? ... jak caly czas otwarty ? chyba zasada dzialania EGR jest Ci calkiem obca ... no to jaka jest zasada dzialania ? :> przeciez ci opisalem post nad twoim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 odlacz zawor i po problemie tak Ci on jest potrzebny jak zajacowi dzwonek ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darios30 0 Opublikowano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 musze miec podlaczony ten zawor bo swieci mi caly czas kontrolka a po drugie pojechalem do tüv i zapomnialem podlaczyc tego wezyka do zaworu dobrze ze gosciu musial wyjsc na chwile ja szybko podlaczylem ale kontrolka dalej swiecila przez jakis czas gosciu zaraz patrzyl co jest grane jakby zobaczyl odlaczony egr to mial bym przesr...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 musze miec podlaczony ten zawor bo swieci mi caly czas kontrolka a po drugie pojechalem do tüv i zapomnialem podlaczyc tego wezyka do zaworu dobrze ze gosciu musial wyjsc na chwile ja szybko podlaczylem ale kontrolka dalej swiecila przez jakis czas gosciu zaraz patrzyl co jest grane jakby zobaczyl odlaczony egr to mial bym przesr...... ale przeciez jak masz egr wylaczone to nie swieci sie zadna kontrolka co ty tam masz bo juz zgupialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg 4 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Może on odpiął nie EGR tylko zawór sterujący EGr-em, jak to było N18 czy coś N75? Obie rzeczy często bywają w skrócie nazywane EGR-em. Jego silnik jest za stary aby odpięcie zaworu EGR wywaliło błąd zatem chyba chodzi o zawór sterujacy podciśnieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się