ekonom Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Witam Przyglądałem ostatnio forum i trafiłem na temat o swapie tarcz ori na te 312mm (http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_swap_mocnych_hamulcy_z_systemu_lucas_280mm_na_312mm_ate-t91632.0.html). Moje pytanie jest następujące, jakiego rozmiaru mam tarcze ? Bo z fotek na tym swapie wychodziło by że już ktoś przede mną modernizował układ hamulcowy i mam te 312 mm. http://images40.fotosik.pl/197/21a478495ce81bbb.jpg http://images46.fotosik.pl/201/49fbe98d536015bd.jpg Pozdrawiam P.S. na zacisku najprawdopodobniej jest napis ATE P.S 2. co do tej osłony to dzisiaj sprawdzałem i jest tam tak ze 2.5-3 cm. Czy jest możliwość że założyli mi tarcze 280 na układ przystosowany do pracy na 312 ?
krzyniek Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 Czy jest możliwość że założyli mi tarcze 280 na układ przystosowany do pracy na 312 ? nie ma możliwości, najwyżej jest możliwość że jeśli miałeś 312mm to można przejść na 288mm
dudi75 Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 Wystarczy zmiezyc jaka masz srednice tarczy i wszystko jasne :gwizdanie: Na zacisku bedziesz mial napis ATE bo te same zaciski sa do 288 i 312 inne sa tylko jazma . A 280 napewno nie masz bo tam sa inne zaciski i jazma
ekonom Opublikowano 20 Września 2009 Autor Opublikowano 20 Września 2009 Obecnie mam 16`. Poprzedni właściciel założył dystanse. Niestety przy pewnych prędkościach kierownica wpadała w rezonas i okazało się że dystanse są krzywe. Teraz bez dystansów dosłownie minimetry dzielą zacisk od felgi. 15` na pewno nie wejdzie bez dystansów teraz. Od dłuższego czasu pojawia się też nieprzyjemne trząsanie ( kierownicą i drążkiem najbardziej , a właściwie to całym autem trzęsie przy hamowaniu) . Więc najprawdopodobniej tarcze no i też klocki idą do wymiany. Dlatego chciałbym się dowiedzieć czy mam seryjny układ hamulcowy czy ktoś przy nim grzebał i trzeba większe tarcze kupić. Nie ukrywam że z wielką chęcią wsadził bym większe ale czy wejdą ? Pozdrawiam
kbibi Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Kolego miara w łapę i mierzysz...... ot cały problem wszystko wyjdzie w praniu
rtocki Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 na moje oko 99% to jest seria 288, przy tarczy 312 jest znacznie szersza ta "szpara" pomiędzy częścią trącą (tam gdzie pracuje klocek) a piastą - tak na palec mniej więcej Tu na moich widać różnicę:
dudi75 Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 rtocki czyzby zimermany jak to ci chamuje
rtocki Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 zgadza się Zimmermann Sport, za***ista różnica (zwłaszcza na mokrym i przy dohamowywaniach z duuuuużych prędkości) na razie zrobiłem ok 15 tysi i jest spoko, gdzieś pisałem szerzej, może w którymś z wątków o swapie?, dziurki się nie zatykają, tarcze nie pękają przy dziurkach, kolejne legendy podwórkowe obalone...
dudi75 Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 Tez myslalem o tych zimermanach ale wlasnie te legendy o pekajacych tarczach troszke mnie odstraszyly wiec zakupilem EBC
ekonom Opublikowano 27 Września 2009 Autor Opublikowano 27 Września 2009 Wszystko zależy od źródła gdzie kupujesz tarcze. Obecnie chińczyki nas sukcesywnie zalewają swoimi wyrobami i kupujesz szczęśliwy tarcze Zimmermana a tak naprawdę jeździsz na chłamie z chin. Co do tematu dokonałem pomiaru i mam założone 288.
szogun0 Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 Powiem tak, wszystkie z czasem pękną przy otworach, nawet takie z AMG w mercach. PS: rtocki, czy ty masz RZ13xxx rejestrację?
rtocki Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 pewnie że pękną jak już są mocno poniżej dopuszczalnej grubości, >szogun no oczywiście (zresztą jest chyba widoczna w wątku o moim aucie - http://www.a4-klub.pl/smf/b5_avg_nadchodzi_kulfon_parowoz_wielozadaniowy-t70559.0.html;msg1103040#msg1103040 ) , tzw. wielki trzynasty - kto oglądał Nikodema Dyzmę, ale tego z Wilhelmim to kojarzy o co chodzi 1313A
szogun0 Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 Heh, to zapędziłem się w piątek pod twój dom i zawracałem tam, nie skojarzyłbym, gdybyś nie miał w ofercie środków LM. PS, w jakiej cenie masz dodatek do oleju z MoS2? Może być na PW, znajomy całkiem dużo tego bierze i teraz dopiero dobrał się do jakiegoś przedstawiciela. Ale może masz lepsze ceny.
Cristoforo Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 zgadza się Zimmermann Sport, za***ista różnica (zwłaszcza na mokrym i przy dohamowywaniach z duuuuużych prędkości) na razie zrobiłem ok 15 tysi i jest spoko, gdzieś pisałem szerzej, może w którymś z wątków o swapie?, dziurki się nie zatykają, tarcze nie pękają przy dziurkach, kolejne legendy podwórkowe obalone... Pamietaj Robert o czyszczeniu tych dziurek bo tak czy inaczej zaczną pekąc zimmerman nie lubi bdb twardych klocków ja mam swap na 312mm ale na gładki zimmerman
rtocki Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 >szogun jeśli chodzi o ten http://www.liquimoly-sklep.pl/search.php?text=2182 to mam jeszcze kilka sztuk w b. dobrej cenie 28,- brutto, zamówiłem kiedyś dużą partię różnych dodatków i wszystko dostałem w naprawdę dobrych cenach i tak też sprzedawałem, w przyszłości przy pojedynczych egzemplarzach pewnie parę złotych więcej będzie. >Cristo ja nie czyszczę tych dziurek bo mi się po prostu nie zapychają - klocki mam textary, może faktycznie przy jakiś innych twardszych , ten problem by występował tak jak napisałeś, ale na razie spokój - a zaglądam dość regularnie
Cristoforo Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Robert ja tez mam textary a te klocki lubią pylić z wypowiedzi wielu ludzi którzy na zimmermanach sport smigaja wiele lat to trzeba te otwory regularnie po pewnym przebiegu doglądać i je czyścić. Ogólnie jak zakonczą żywot moje gładkie to zapodam sobie sport i klocuś DS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się