rafik_1985 Opublikowano 5 Maja 2007 Opublikowano 5 Maja 2007 Witajcie. Mam pytanko jakiś czas temu miałem problemy z obrotami podczas odpalania auta z rana. Byłem u speca powiedział mi "walnięty przepływomierz" wymianił mi go i skasował na 450 zł po około dwóch miesiącach objawy powróciły pojechałem do niego po podpięciu pod kompa znowu błąd przepływomierza. Zaczynam podejrzewać że wogóle nie było potrzeby go wcześniej wymieniać. Co to może być???? Czy możliwe jest że pokazuje błąd przepływki a przyczyną jest brudna przepustnica?????? A może coś innego coś? Dodatkowo dodam że zauważyłem że jeśli włącze klimatyzacje i podczas jazdy puszcze całkowicie gaz to obroty zaczynają falować między 500 a 100. Po wyłączeniu klimy wydaje mi sie że jak ręką odjął. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
schiller Opublikowano 5 Maja 2007 Opublikowano 5 Maja 2007 a sprawdz jakie masz napiecie przy wlaczonym silniku, bo cos mi sie wydaje ze..... no ale najpierw sprawdz.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 5 Maja 2007 Opublikowano 5 Maja 2007 kolega Hack dobrze radzi. Od siebie dodam, że mógł ci walnąć znowu przepływomierz. Na to nie ma reguły może się wysrać po 100 tys km jak i po 10 km. Domyślam się, że nie założyłeś oryginalnego?
rafik_1985 Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Opublikowano 8 Maja 2007 Słuchajcie byłem na diagnostyce i pokazało błąd zaworu N156. Czy ktoś wie czy to może mieć wpływ na te falujące obroty???? Dodam że jest pęknięte te cięgno które jest w środku.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 Słuchajcie byłem na diagnostyce i pokazało błąd zaworu N156. Czy ktoś wie czy to może mieć wpływ na te falujące obroty???? Dodam że jest pęknięte te cięgno które jest w środku. jeśli dobrze pamiętam jest to zaworek związany z układem dolotowym a dokładniej z podciśnieniem. Tak na chłopski rozum może mieć wpływ na falowanie. Nasze jednostki napędowe są wrażliwe na wszelkie usterki układu dolotowego (najczęściej objawiające się właśnie falowaniem).
rafik_1985 Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Opublikowano 9 Maja 2007 A czy wiesz może gdzie można dostać taki zawór i jaki jest jego koszt?????
pre_pl Opublikowano 9 Maja 2007 Opublikowano 9 Maja 2007 łuchajcie byłem na diagnostyce i pokazało błąd zaworu N156. Czy ktoś wie czy to może mieć wpływ na te falujące obroty???? Dodam że jest pęknięte te cięgno które jest w środku. problem z N156 w silniku V6
rafik_1985 Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Opublikowano 10 Maja 2007 Falującym obrotom toważyszą jakieś stuki z silnika. Nie mam pojęcia co to może być. Zaczyna coś stukać gdy obroty spadają tak na 300 400 albo niżej i samochód gaśnie. Obpalam go ponownie i znowu to samo zrobie tak ze trzy razy i chodzi idealnie. Czy ktoś wie skąd wydobywa się te stukanie???
Gość spedyt Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 Czy ktoś wie skąd wydobywa się te stukanie??? Stuki mogą pochodzić z poduszek silnika/skrzyni
sisi1977 Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 moze zaworki grają,przy obrotach 300,400 lubią sobie zagrac to rzecz normalna przy tak niskim spadku.
jocker01 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 czesc. mnie dzis zaczely irytowac falujace obroty, w jaki sposob czysci sie przepustnice, czy problemem moze tez byc polamana obydowa filtra powietrza?? po ostatnim wypadku troche sie poturbowala i jej nie zmienilem! Pozdrawiam Jocker01
jocker01 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 wiem gdzie szukac odpowiedzi na moje pytanie, ale powiem szczerze ze faq nie szukalem dziekuje. Pozdrawiam Jocker01[br]Dopisany: 20 Grudzień 2007, 18:49 _________________________________________________poszedlem nareszcie po rozum go glowy, wziolem laptop,vaga i poszedlem sprawdzic silnik i o to wyniki: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 557 C Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D08 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 3 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-00 - - 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent czyzby lambda byla tego przyczyna? pozdrawiam Jocker01 ps bledy zostawilem bo ostatnio bylo czysto (prawie, 1 blad ktorego jeszcze nie naprawilem) .
jocker01 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Opublikowano 22 Grudnia 2007 dzis sie podepne i usune bledy, no ostatnio zaniedbalem niunie mechanicznie troche, jaki jest numer tej czesci? szukalem w etce i nic nie znalazlem pozdrawiam jocker01
jocker01 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Opublikowano 22 Grudnia 2007 skoro komputer go wywala to widocznie mam ten czyjnik, wiem gdzie go szukac ale jaki jest numer tej czesci i dlaczego etka go nie pokazuje Pozdrawiam Jocker01[br]Dopisany: 22 Grudzień 2007, 22:32 _________________________________________________w innym poscie znalazlem taki numer 078 919 501 B, ale to nie jest poprawny numer bo etka go nie rozpoznaje, i numer nie wyglada poprawie bo zazwyczaj poczatek numeru zawiera litere a ten niestety nie! Pozdrawiam Jocker01
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się