DeHa Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 Witam Niedawno wymieniłem przednie tarcze (Brembo) i klocki (ATE). Do tego nowy płyn zalany w serwisie Audi. Docieranie wg wskazówek. Autko hamowało dobrze. Po zrobieniu około 1000km od wymiany musiałem wyhamować ze 180km do zera. Po tym czasie wyczułem, że hamulce są słabsze. Wizualnie tarcze i klocki wyglądają dobrze. Nie są spalone, nie piszczą. Pojechałem na stację diagnostyczną, żeby je sprawdzić na rolkach. Wynik bardzo dobry. Jednak przed tym hamowaniem 180-0 czułem, że ostro hamuje już przy lekkim naciśnięcu pedału. Teraz muszę wciskać mocniej, żeby poczuć to samo. Ostatnio pojeździłem B8 2.0TDI (120KM) i tam hamulce jak brzytwa. Lekko wciśnięty pedał i ostre hamowanie. Co u mnie mogło się stać ewentualnie co zrobić, żeby hamulec reagował wcześniej i mocniej? Pozdrawiam Daniel
A-rek Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 ja bym sprobowal jeszcze raz odpowietrzyc hamulce
Dev Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 miałem to samo zmien natychmiast płyn hamulcowy
DeHa Opublikowano 23 Września 2009 Autor Opublikowano 23 Września 2009 tylko, że płyn był wymieniony parę dni po tym hamowaniu (180-0), w serwisie audi w Poznaniu,
Dev Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 zrób co pisze bo zaraz bedziesz miał cały układ hamulcowy do wymiany
DeHa Opublikowano 23 Września 2009 Autor Opublikowano 23 Września 2009 devastation dzięki za radę, postaram się jak najszybciej to zrobić, ale czy możesz napisać dokładniej co się tam dzieje? czyli serwis zalał zły płyn? czy mam to reklamować?
spetsnaz Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 zrób co pisze bo zaraz bedziesz miał cały układ hamulcowy do wymiany Opisz proszę dokładnie dlaczego. Kolega DeHa pisał, że płyn był wymieniany, po co robić to kolejny raz? Moim zdaniem problem tkwi w pompie podciśnienia (tandemowej) lub zestawie pompa/serwo.
Dev Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 na ten temat byl oddrebny post ukladu na pewno nie zapowietrzyli jezeli siadloby podcisnienie, kamulec jest twardy a tutaj jest miekki czyli nowy plyn ma wplyw na uszczelnienia nie wiem gdzie dokladnie lezy blad ale mialem juz kilka takich przypadkow, po wymianie na zwykly polski plyn po 2-3 dniach hamulce ''wracaly''
stempel72 Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 Klocki ATE tak mają, po ostrym hamowaniu jest d...a nie hamulec. Więc pewnie jak wyczerpiesz już wszystkie możliwości usterki, wymień klocki.
DeHa Opublikowano 26 Września 2009 Autor Opublikowano 26 Września 2009 stempel, chyba jednak masz rację, bo różnicę odczułem zaraz po tym ostrym hamowaniu, nawet rozebrałem hamulce, ale klocki wizualnie wyglądały ok, więc zacząłem szukać przyczyny gdzieś indziej dzięki i pozdrawiam Daniel
stempel72 Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 ATE tarcze robią niezłe, ale klocki padaka totalna, tzn dla emeryta są ok.
David Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 stempel72 to jakie klocki lepsze od ATE ? Ferodo ? pzdr
Dev Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 stempel72 to jakie klocki lepsze od ATE ? Ferodo ? pzdr moim zdaniem Ferodo ale na Twoim miejscu zastanowiłbym sie jeszcze nad TRW
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się