Piotrek98igo Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 co do osiagow 3.0tdi to masz zle info, katologo ma 6,8s wersja 233KM Q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Tak więc nie piszcie tu bzdur o małym spalaniu diesli. 1 litr mniej - MAX. tu się nie zgodzę.Stare pocziwe tdi na pompie lub PD palą znacznie mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Kuredu - to masz rzeczywiście cholernie oszczędne auto Teraz to jestem w lekkim szoku - albo te silniki wyrobili już na cacy, albo sam nie wiem Dziwne troszkę, bo ogólnie opinie o tych silnikach raczej mówią o paliwożerności. Co do madas'owego, to się wcale nie dziwię, bo to 140ps ledwie ma - z rolki mu trzeba trochę wstawić, żeby się zebrał. Elb - diesel to nie benzyniak S5 - pałowanie nabiera całkiem nowego znaczenia. Nie można porównywać obu rodzajów silnika wg mnie. Dla mnie pałowanie diesel'a to jeżdżenie na każdym biegu pod czerwonkę, dla Ciebie może inny styl. Pisze Ci ile wychodzi rzeczywiste spalanie (organoleptycznie sprawdzane na stacji) najbardziej paliwożerną konfiguracją auta (Q+tip). Ja swoim gnojem w trasie Legnica - Rewal (3 osoby +bagaże full) na kołach 18" zrobiłem 5,6 l/100km (spalanie ze stacji) przy prędkościach 140-160km/h - nie wiem, jaki silnik benzynowy można do tego porównać, chyba 1,8T - ale nie sądzę, żeby było podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Bartku jak już wspominałem wcześniej w tym wątku CDN to wyjątkowo udana jednostka.Gdyby nie fakt, że posiadasz tą motorownie ( i troche się znamy ) nigdy bym w takie spalanie nie uwierzył. Jechaliśmy razem z Bukowiny ( miałem wtedy 1.8T ) i jechaliśmy razem do Piły ( miałem już 3.0tdi ) i naprawdę na co by nie patrzeć i porównywać nowe TFSI jest mega udane i zostawia w tyle TDI. Pamiętajmy, że spalanie podane przez Kuredu to spalanie autka o mocy 270+ w benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elberoth Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Przepraszam, masz rację - nie 5,9s tylko 6,1s. Ale konia z rzędem temu kto znajdzie oficjalny test w jakiejś gazecie (i nie amerykańskiej - tam mierzą do 96km/h) gdzie uda się uzyskać takie wyniki. Ostatnio w AŚ był test - 6.9s zamiast deklarowanych 6.2s (w teście był tip) ! A4 Limousine 3.0 TDI 240 KM (176 kW), skrzynia biegów: 6-stopniowa, napęd: quattro Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 6,1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 A nie lepiej skupić się na porównaniu nowoczesnych silników 2.0 TDI i 2.0 TFSI ? Bo zaczynacie się rozjeżdżać w temacie na PDki, przedpotopowe silnika trabanta, czy jakieś monstrualne benzynowce po 5L... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Nie wiem dalej ka wy jezdzicie tymi 2,0TFSI, mam z dwoma takimi autkami do czynienia u znajomych (tyle ze passaty) i jakos kazdy mówi że jednak to nie pali tak jak obiecywano, ale za to idzie koleżanka ubolewa że to pali jak potwór wzgledem podkreconego leona ARL o podobnej mocy ale mniejszej masie Na pełnym baku robiła ok 700km(trasa Warszawa Tarnobrzeg i z powrotem + jakies tam jazdy miejscowe po wawce Aż z ciekawosci pszukałem na googlach opinii o spalaniu tego silnika tyle że w tipie i tam też kolorowo tak nie pisali http://forum.vw-passat.pl/archive/index.php/t-1511.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Poziu - podałem jako przykład Co do 530xd - to też mam okazję jeździć i jakoś nigdy takiego wyniku (12-13 l) na trasie przy takich prędkościach (140-160km/h) nie potrafiłem zrobić :> Może zwyczajnie nie mam talentu nie wiem. Podaję dane sprawdzone osobiście przez siebie po parunasty tysiącach km przejechanych obydwoma autami. Co do podanych 2,0 tdi i 2,0 tfsi - bez zastanowienia wziąłbym benzyniaka, ale na bank nie przez wzgląd na to, że pali podobnie, albo nawet mniej , bo w to jakoś mi trudno uwieżyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elberoth Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Benzyna pali więcej. Tego nikt nie kwestionuje. Ale poza tą (niewielką) różnicą w spalaniu, diesel ma SAME WADY, które w żaden sposób nie rekompensują wyższej ceny i wszystkich wyrzeczeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mily Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Ale KOval81 masz 1,9 TDI a kolega mówi o nowoczesnych dieslach, które jak dla mnie też palą za dużo i ta moc jest brana z jakiegoś kosmosu. Jeździłem służbową Octavią w tym silniku (1,9 130KM) co Ty masz i KOMPUTER pokazywał mi 3,8, a średnia wyszła 4,8l (według kompa, nie wiem ile oszukuje). Na dowód mam nagrania bo sam nie mogłem w to uwierzyć. Później kupiono nowego passata w 2.0TDI w 170KM dużo większe spalanie, a przyśpieszenie porównywalne, a różnica koni dość znaczna przynajmniej w teorii. Moim zdaniem nie warto kupować 2.0TDI, ale 1,9 jak najbardziej są naprawde zaskakujące pod względem mocy i spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Elaborat na temat spalania A6C6 3.0 Qtip oraz 530 xd napisałem powyżej poruszano również kwestię 1.8T, więc wg mnie to jest porównywalny silnik. Elb - ja jak się przesiadłem z 200 konnej Cupry na gnoja 130ps, to też nie mogłem się przyzwyczaić przez miesiąc. Nie kwestionuję tego, że benzyna jest lepsza, bo sam za mocnym benzyniakiem tęsknię Ale trzeba przyznać, że diesel został do czegoś stworzony i ma również swoich zwolenników, którym nie przetłumaczysz tego, czy owego :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Ale trzeba przyznać, że diesel został do czegoś stworzony i ma również swoich zwolenników, którym nie przetłumaczysz tego, czy owego :> Tyle,ze nowe diesle maja coraz mniej z prawdziwego diesla,ktory mega malo palil i byl wytzrymaly....[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2009, 10:21_________________________________________________Miron,Olo i inni uzytkownicy 3.0. Czy naprawde przy butowaniu spala 12l??Bo az mi ciezko uwiezyc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Bieniek - teraz niestety nie ma rzeczy wiecznych, bo się polityka rynku zmieniła już jakiś czas temu. Diesel sra się jak benzyniak, albo jeszcze gorzej, paliwa dziadowskiego nie zalejesz. Wszystko poszło w przód - ropniak ma mieć osiągi jak benzyniak, albo lepsze, to już się nie da, żeby 4l/100km palił :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Miron,Olo i inni uzytkownicy 3.0. Czy naprawde przy butowaniu spala 12l??Bo az mi ciezko uwiezyc... na chwilowe nigdy nie patrzę - bo mało mnie interesuje Przy typowym butowaniu na danym odcinku 12l jest do zrobienia ( da się takie spalanie osiągnąć ) Srednie jakie mam po przejechaniu 8 tyś km 8,9l ( a gdzie można to wciskam ) Średnie jakie miałem przy 1.8T ( ten sam styl jazdy tyle że 60 kucy mniej i ok 100kg mniej ) 10,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Na chwilowe oczywista nie zwracamy uwagi - średnie, jakie wychodzi z tankowania, czyli tzw. realne A ile miron wychodzi Ci po mieście?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 w moim wydaniu pałowanie to : 15-16 1.8T ok12 3.0tdi[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2009, 10:34_________________________________________________ Na chwilowe oczywista nie zwracamy uwagi - średnie, jakie wychodzi z tankowania, czyli tzw. realne A ile miron wychodzi Ci po mieście?? miasto ok 9l 1.8T 11l[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2009, 10:36_________________________________________________Trasa: 1.8T ok 8,5 3.0 ok 7,5[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2009, 10:37_________________________________________________oczywiście po sofcie jedno i drugie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Czyli jednak można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Roznica co do 1.9 2.5l a wrazenia :kox: :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Wrażenia to jedno, a praca i kultura silnika to druga sprawa Z tym, że wyciszenie w A4 a A6 to przepaść :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Czyli jednak można można ale trzeba naprawdę bardzo chcieć i typowo pod tym kątem wybrać odcinek drogi - przy nawet bardzo dynamicznej jeździe z punktu A do B trudno takie wysokie spalanie uzyskać. Podsumował bym to tak: Przy 3.0 tdi mogę wciskać ile tylko mi sie podoba ( powiedzmy na odcinku 100km ) i 10l może a nie musi mi się pokazać Przy 1.8T ten sam odcinek musiałem pokonać bardzo uważnie ( przez co z dużo mniejszą przyjemnością ) żeby tej 10l nie przekroczyć 3.0tdi =10l= rogal i przyjemność z jazdy ( but kiedy tylko mam ochote ) 1.8T=10l=jazda raczej spokojna, bez szaleństw[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2009, 10:54_________________________________________________ale ani to wątek o 3.0 ani o "starym" 1.8T - więc na tym koniec z moimi wyliczeniami Ps. choć może pomogę tym komuś z Was przy kupnie i wyborze nowej furki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się