SoMeS Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 miałem go wywalić, ale zmarzłem i mi się odechciało a tak serio to brakło mi wężyka żeby przerobić podciśnienia i już tego nie ruszałem mam w domu 2 metry 5mm, a tam w większości miejsc potrzeby jest 4mm :wallbash: jak to Ci brakło wężeka? pomyśl chwilę jak to ma być i zobaczysz że Ci nie brakło
Michał Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 miałem go wywalić, ale zmarzłem i mi się odechciało a tak serio to brakło mi wężyka żeby przerobić podciśnienia i już tego nie ruszałem mam w domu 2 metry 5mm, a tam w większości miejsc potrzeby jest 4mm :wallbash: jak to Ci brakło wężeka? pomyśl chwilę jak to ma być i zobaczysz że Ci nie brakło brakło brakło chciałem to wszystko połączyć (pomijając N18) silikonami już na gotowo, dodatkowo też przy N75 i zbiorniku podciśnienia, a silikonu 4mm miałem tylko kawałek i założyłem go przy turbo.
SoMeS Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 brakło brakło chciałem to wszystko połączyć (pomijając N18) silikonami już na gotowo, dodatkowo też przy N75 i zbiorniku podciśnienia, a silikonu 4mm miałem tylko kawałek i założyłem go przy turbo. aaa no chyba że tak.. mi poszło na to prawie 2 metry :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 Pany to mówicie że potrzeba ponad metr tego sylikonu Mam jakieś resztki jeszcze z 12cm o srednicy takiej co na turbo sie zakładało(wężyk) tylko pytanie teraz kupic 4mm czy 5mm, chciałbym zastąpić wężyki przy N75 np taki czarny http://www.allegro.pl/item882190983_przewod_wezyki_podcisnienia_silikonowe_saab_vw_aud.html
Michał Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 5mm jest na tym trójniku przy filtrze powietrza i jeszcze kilka krótkich kawałków przy zbiorniku podciśnienia i N75, pół metra powinno spokojnie wystarczyć (no chyba że gdzieś nie dostrzegłem), reszta to 4mm i tego jest zdecydowanie więcej...
Kowi87 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 Kupiłem 2m wezyka 4mm czarnego a z 5mm to jeszcze pomyśle
Frimuś Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 kolego kowi 87 jaka roznicze odczules po saslepieniu egr? bo ja dzis sie niemilo zaskoczylem jak auto wogole niemialo mocy tz.przy wyzszych obrotach wogole nieciagnelo do przodu?????
Kowi87 Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Opublikowano 2 Lutego 2010 kolego kowi 87 jaka roznicze odczules po saslepieniu egr? bo ja dzis sie niemilo zaskoczylem jak auto wogole niemialo mocy tz.przy wyzszych obrotach wogole nieciagnelo do przodu????? Przed zmiana kolektora miałem zaślepiony blaszka, autko było żwawsze i nie dymiło(autko było po sofcie), obecnie usuniety całkowicie EGR, lecz mam problem z jakaś nieszczelnoscią, ale ogólnie nie mam takich problemów jak opisujesz, autko ciagnie do końca w obrotach i ma moc, jedynie wyskakuje błąd przepływki, ale to sie ogarnie za tydzień Chyba ze wina lezy w sposobie zaslepienia tego EGRu
Michał Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Chyba ze wina lezy w sposobie zaslepienia tego EGRu no właśnie, Łukasz napisz jak dokładnie zaślepiłeś EGR u siebie
Frimuś Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 egr zaslepile blaszko 4mm zaroodporna jak ori !!!!!! Zaslepilem pomiedzy ta rurka a kolektorem wydechowym .Zaslepilem i uszczelnilem,wiec zostala sama rurka i egr.wszystko podlaczone jak orginal,tylko ze przed kolekt.zaslepione.
SoMeS Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 a po co Ci te zbędne kilogramy tam? wywalaj całość w piz*oooo
Michał Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 egr zaslepile blaszko 4mm zaroodporna jak ori !!!!!! Zaslepilem pomiedzy ta rurka a kolektorem wydechowym .Zaslepilem i uszczelnilem,wiec zostala sama rurka i egr.wszystko podlaczone jak orginal,tylko ze przed kolekt.zaslepione. objawy masz jakby gdzieś była nieszczelność spróbuj zaślepić w miejscu które pokazał Ci Kowi, albo wywal całkiem EGR jak mówi Tomeczek
Frimuś Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 tzn.jesli chcialbym sie EGR-a calkowicie pozbyc to musial bym zapodac taki sam kolektor jak wy? no chyba nie. A pozatym po jego usunieciu to musial bym wedlog schematu polaczyc wezyki podcisnienia i wywalic n18,czego mysle narazie niebede robil chcialbym raczej znac przyczyne tak kiepskiej reakcji na jego zaslepienie I tak mi przyszlo do glowy czy taki negatywny wplyw moglby miec wadliwe n18? no niewiem tak mi przyszlo do glowy,mimo wszystko jeszcze sprobuje zaslepic tak jak kowi i sie zobaczy.A co do wezykow to wszystko wymienione!
seba1-2 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 łukasz daj na gg 639729 może mi sie uda ci pomóc, nie śmiećcie tu panowie bo wątek jest na temat czyszczenia kolektora, burdel się tu robi jest temat zaślepienia egr zapraszam http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t90995.0.html;highlight=egr
SoMeS Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 dokładnie tak jak Seba mówi.. od teraz zaczynam zgłaszać
slepy Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Koledzy czym malowaliście kolektory na czarno? :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Opublikowano 4 Lutego 2010 Koledzy czym malowaliście kolektory na czarno? :gwizdanie: Spray odporny na temperature
slepy Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 wystarczy jeden , widziałem na allegro,taką farbę do kominków, da to radę :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Opublikowano 4 Lutego 2010 wystarczy jeden , widziałem na allegro,taką farbę do kominków, da to radę :gwizdanie: też bedzie dobra
slepy Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 no to dobrze, wiosna już nie dlugo trzeba sobie przygotować front robót
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się