SoMeS Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 uuu... ja miałem słynne 00575 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 No ten pierwszy u mnie to przepływka :gwizdanie: a drugi to niewiem ale chyba wklepie watek na diagnostyke :gwizdanie: bo juz mi sie nie podoba to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 No ten pierwszy u mnie to przepływka :gwizdanie: a drugi to niewiem ale chyba wklepie watek na diagnostyke :gwizdanie: bo juz mi sie nie podoba to wiem że przepływka ale ja miałem z nią inny błąd powiązany... a sprawdź czy gdzieś na drodze od filtra powietrza do turbo nie masz nieszczelności może gdzieś tam przepływkę w ch..a robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Dobra, ja po dwóch dniach męczarni już prawie skończyłem. W 1Z`cie jest sporo więcej roboty. Przy okazji wymieniłem plecionkę wydechu i wybiłem kata. Wystające mocowania osłony termicznej przy kolektorze musiałem przeszlifować, bo znajdowały się zbyt blisko turbawki. W celu przywrócenia osi plastikowej rury z kolektorem wystarczy dać dłuższy drugi łącznik gumowy. (u Kowi87 nie wchodzi w grę bo rura w późniejszych AFN`ach i AVG nie jest łączona). Może to placebo ale moim zdaniem silnik pracuje ciszej. Pozostaje mi jeszcze zrobić ładniejszą zaślepkę EGR przy kolektorze wydechowym, bo ta pospawana wygląda jakby tam kot nasrał. Jak ogarnę i będzie mi się podobało to wrzucę fotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 też muszę tą moją zaślepkę ślicznie przeszlifować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Needle Lift Sensor (G80) Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza - G80, Czujnik uniesienia igły - G80 nieprzekonujący sygnał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Needle Lift Sensor (G80) Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza - G80, Czujnik uniesienia igły - G80 nieprzekonujący sygnał To nie brzmi ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 wtryski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=10102 coś z wtryskiem sterującym chyba, Intermittent ->czyli błąd sporadyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 sprawdź wtykę i przewody od wtrysku sterującego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Nie naruszyles czegos przy zabawie z kolektorem? :gwizdanie: Sprawdz wtrysk sterujacy, moze kostka od niego wymaga przeczyszczenia, albo sie zwyczajnie wysrał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Kowi a Ty na seryjnych tak naginasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 sprawdź wtykę i przewody od wtrysku sterującego. to samo miałem powiedzieć w najgorszym przypadku będziesz miał pratekst do zmiany na 0,216 :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 sprawdź wtykę i przewody od wtrysku sterującego. to samo miałem powiedzieć w najgorszym przypadku będziesz miał pratekst do zmiany na 0,216 :gwizdanie: Pany ja od roku mam 216ki na pokładzie i naprawde niechce mi sie juz inwestować w mechanike a ten czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza to da sie wymienić czy to całkowicie zintegrowane z wtryskiem? A co do naruszenia instalacji to nie wiem ale nawet osłony silnika nie ściagalismy przy wymianie tego kolektora, po pierwszym vagowaniu był bład tej przepływki za drugim razem pokazał sie ten drugi, wszystko sie da skasować ale pokazują sie jak złapie zadyszke na tych felernych obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 A co do naruszenia instalacji to nie wiem ale nawet osłony silnika nie ściagalismy przy wymianie tego kolektora Piotrek, ale rurę od dolotu ciągałeś może metalowa blacha mocująca rurę dolotu na silniku się przesunęła i poluzowała wtykę wtrysku (albo zniszczyła izolację). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 No jedyne co to odgieliśmy mocowanie tej rury, żeby dało rade rure przykręcić, no ale żeby to na wtryski wpłyneło autko fajnie jeżdzi ale do 3tys To mówicie żeby sprawdzić połaczenie tego wtrysku?? a z przepływką co mam zrobić ?? zawsze pod górke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zdejmij obudowę i sprawdź, czy coś się nie zesrało przy doginaniu tej blachy, jest ona na wysokości 3 wtryskiwacza czyli właśnie sterującego. Podobnie ma się sprawa z MAF`em, najpierw sprawdź wtyczkę i styki. Na zdjęciu widać, że przewody są mocno załamane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Na zdjęciu widać, że przewody są mocno załamane. Które przewody masz na myśli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 wtyczka do przepływki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 wtyczka do przepływki i zerknij pod osłonę silnika jak ma się kabelek na wtrysku sterującym bo może gdzieś ledwo styka po ostatniej Twojej fotce widać tam jakiś bałagan :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się