Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kodowanie pompy ABS i ESP


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiam wszystkich !

Po wymianie pompy abs mam problem z zakodowanie jej ,oczywiście z vagiem

mam błąd 1044 P1749-moduł niewłaściwie zakodowany

Software Coding:00000 Control Module 8E0 614 517

Work Shop Code:00000

Jakiego logowania mam użyć i jakie code, Nie wiem czy kupiłem dobrą pompę

Na całym forum był jeden temat kodowania pompy abs , podobny ale model przed 2001

i nikt nie odpowiedział,ja mam podobny problem.

mam model 1,8t 163km sedan ,16'koła ,manual a4.

Zaciski hamulcowe mam Lucasa

Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak mam to zrobić,

chyba że brakuje wam jeszcze innych informacji o bryce lub pompie!

audiKlub.jpg

Opublikowano

Spróbuj 09x75. W miejsce x spróbuj wpisac 2, 3, 4, 5, 6. Nie wiem jakie masz dokładnie hamulce:

2 - Brembo 17" (PR-1LJ)

3 - FN3 16" (PR-1LT/1LF)

4 - HP2 16" (PR-1LX)

4 - FNR 16" (PR-1LA/1LG)

5 - FN3 15" (PR-1LB/1LE)

6 - C54 (PR-1LZ)

Takie są hamulce do wyboru...

Opublikowano

:a4fan: Postaram się to sprawdzić , zaraz odpalę kompa i wśadam do auta

pozdrawiam! :biggrin:

Opublikowano

Wydaje mi się że "hack" pisał mi o login bo to są cyfry 0957....

a kodowanie to są cyfry 0417...

kobra 7

Przed kodowaniem musisz wpisać login

Opublikowano

Bez żadnego logowania itp. spróbuj na początku! Po prostu Recode i wpisz 09x75 , gdzie za x wpisz rodzaj hamulców jak u góry!

Opublikowano

Kobra7 dobrze pisze ,trzeba się zalogować ,przy logowaniu o nr 09475 Vag próbuje się połączyć ale bez skutku,

Mam drugi problem prędkościomierz przy tej pompie nie działa ,czy jest powiązanie z ABS .

Opublikowano

Nie jestem pewny na 100%, ale sygnał prędkości może być brany CANem z ABS, tak przynajmniej teraz jest w większości samochodach.

Opublikowano

Zmieniłem inną pompę i prędkościomierz działa , ale muszę ją zakodować

dzięki dzięki..[br]Dopisany: 14 Maj 2007, 16:27 _________________________________________________Mam jeszcze inne błędy czy ktoś może je zanalizować

czujnik skrętu gdzie on jest i jak go adaptować i wiele innych związanych z pompą abs

oto one:VAG-COM Version: Release 303.1

Chassis Type: 8E - B6 Audi A4

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,36,37,45,46,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 909 518 AL

Component: 1.8L R4/5VT G 0003

Coding: 0011501

Shop #: WSC 63351

1 Faults Found:

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Readiness: 0110 1101

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 3429

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

3 Faults Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller

P1848 - 35-00 - -

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

66-10 - Not Matched - Intermittent

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043 AB

Component: A4 Klimaautomat 1319

Coding: 00000

Shop #: WSC 63351

0 Faults Found:

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 279 F

Component: int. Lastmodul RDW 0517

Coding: 01111

Shop #: WSC 63351

1 Faults Found:

01312 - Powertrain Data Bus

79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 953 549 N

Component: Lenksáulenmodul 0611

Coding: 00041

Shop #: WSC 63351

0 Faults Found:

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 920 930 S

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D38

Coding: 00000

Shop #: WSC 77534

WAUZZZ8E14A131128 AUZ6Z0C0315745

1 Faults Found:

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 37 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 919 887 E

Component: BNS 4.2 H05 BNO 0050

1 Faults Found:

00625 - Vehicle Speed Signal

03-10 - No Signal - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 BA

Component: Komfortgerát TA7 1310

Coding: 06720

Shop #: WSC 63351

0 Faults Found:

Address 55 -------------------------------------------------------

Controller: 4Z7 907 357

Component: dynamische LWR D09

Coding: 00060

Shop #: WSC 63351

0 Faults Found:

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 035 186 L

Component: concert II GRO 0001

Coding: 01011

Shop #: WSC 63351

0 Faults Found:

End -------------------------------------------------------

Opublikowano

Czujnik skrętu znajduje się pod kierownicą i trzeba go skalibrować, procedury nie znam na pamięć, ale powinna być w tym linku który podałem wcześniej lub na ross-tech. Tymi błądmi się na razie nie przejmuj, zrób najpierw z ABS.

Opublikowano

Przy próbie logowania na 09475 vag pracuje w prawym górnym rogu jest tak jakby logowanie ale po chwili pyta się ,czy próbować dalej tak lub nie , natomiast przy innych logach 09575,09675, nie próbuje się logować ,to znaczy że log 09475 jest prawidłowy? ale co powinno być później po zalogowaniu,

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 920 930 S

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D38

Coding: 00000

Shop #: WSC 77534

WAUZZZ8E14A131128 AUZ6Z0C0315745

1 Faults Found:

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

01316-błąd sterowników ABS czy to jest w pompie, czy to źle zakodowany sterownik?

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 279 F

Component: int. Lastmodul RDW 0517

Coding: 01111

Shop #: WSC 63351

1 Faults Found:

01312 - Powertrain Data Bus

79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent

01312 Magistrala danych sterowników napędu pojazdu , Co to oznacza jak się do tego zabrać ?

Pomocy !!

Opublikowano

Zrób kodowanie i adaptacje według procedury, te błędy oznaczają że jest problem w szynie CAN (tzw silnikowy ), można skasować te błędy? Jak skasujesz to pojawiają się ponownie?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wszystkie błędy sie kasują, ale po zapaleniu silnika powracają tylko ten czasami zostaje :18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller

P1848 - 35-00 - -

:cool:

Opublikowano

Jeżeli będziesz miał problem z regulacją mocy silnika ( przepływomierz itp. ) to zawsze wywali Ci błąd ESP. ponieważ jak jest usterka w silniku to układ ESP nie może poprawnie kontrolować momentu i mocy i dlatego zgłasza błąd : sprawdź silnik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...