Bart Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 Wiam wszystkich ! Po wymianie pompy abs mam problem z zakodowanie jej ,oczywiście z vagiem mam błąd 1044 P1749-moduł niewłaściwie zakodowany Software Coding:00000 Control Module 8E0 614 517 Work Shop Code:00000 Jakiego logowania mam użyć i jakie code, Nie wiem czy kupiłem dobrą pompę Na całym forum był jeden temat kodowania pompy abs , podobny ale model przed 2001 i nikt nie odpowiedział,ja mam podobny problem. mam model 1,8t 163km sedan ,16'koła ,manual a4. Zaciski hamulcowe mam Lucasa Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak mam to zrobić, chyba że brakuje wam jeszcze innych informacji o bryce lub pompie!
adamq Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 Spróbuj 09x75. W miejsce x spróbuj wpisac 2, 3, 4, 5, 6. Nie wiem jakie masz dokładnie hamulce: 2 - Brembo 17" (PR-1LJ) 3 - FN3 16" (PR-1LT/1LF) 4 - HP2 16" (PR-1LX) 4 - FNR 16" (PR-1LA/1LG) 5 - FN3 15" (PR-1LB/1LE) 6 - C54 (PR-1LZ) Takie są hamulce do wyboru...
Bart Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Opublikowano 8 Maja 2007 Postaram się to sprawdzić , zaraz odpalę kompa i wśadam do auta pozdrawiam! :biggrin:
kobra7 Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 Przed kodowaniem musisz wpisać login bo inaczej Ci nie przyjmie nowego kodowania. Poszukaj tu http://de.openobd.org/audi/a4_8e.htm#03
Bart Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Opublikowano 8 Maja 2007 Wydaje mi się że "hack" pisał mi o login bo to są cyfry 0957.... a kodowanie to są cyfry 0417... kobra 7 Przed kodowaniem musisz wpisać login
adamq Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 Bez żadnego logowania itp. spróbuj na początku! Po prostu Recode i wpisz 09x75 , gdzie za x wpisz rodzaj hamulców jak u góry!
Bart Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Opublikowano 14 Maja 2007 Kobra7 dobrze pisze ,trzeba się zalogować ,przy logowaniu o nr 09475 Vag próbuje się połączyć ale bez skutku, Mam drugi problem prędkościomierz przy tej pompie nie działa ,czy jest powiązanie z ABS .
kobra7 Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 Nie jestem pewny na 100%, ale sygnał prędkości może być brany CANem z ABS, tak przynajmniej teraz jest w większości samochodach.
Bart Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Opublikowano 14 Maja 2007 Zmieniłem inną pompę i prędkościomierz działa , ale muszę ją zakodować dzięki dzięki..[br]Dopisany: 14 Maj 2007, 16:27 _________________________________________________Mam jeszcze inne błędy czy ktoś może je zanalizować czujnik skrętu gdzie on jest i jak go adaptować i wiele innych związanych z pompą abs oto one:VAG-COM Version: Release 303.1 Chassis Type: 8E - B6 Audi A4 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,36,37,45,46,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 909 518 AL Component: 1.8L R4/5VT G 0003 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63351 1 Faults Found: 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: 0110 1101 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 3 Faults Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 AB Component: A4 Klimaautomat 1319 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 0 Faults Found: Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 F Component: int. Lastmodul RDW 0517 Coding: 01111 Shop #: WSC 63351 1 Faults Found: 01312 - Powertrain Data Bus 79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 00041 Shop #: WSC 63351 0 Faults Found: Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 930 S Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D38 Coding: 00000 Shop #: WSC 77534 WAUZZZ8E14A131128 AUZ6Z0C0315745 1 Faults Found: 01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Address 37 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 919 887 E Component: BNS 4.2 H05 BNO 0050 1 Faults Found: 00625 - Vehicle Speed Signal 03-10 - No Signal - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 BA Component: Komfortgerát TA7 1310 Coding: 06720 Shop #: WSC 63351 0 Faults Found: Address 55 ------------------------------------------------------- Controller: 4Z7 907 357 Component: dynamische LWR D09 Coding: 00060 Shop #: WSC 63351 0 Faults Found: Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 186 L Component: concert II GRO 0001 Coding: 01011 Shop #: WSC 63351 0 Faults Found: End -------------------------------------------------------
kobra7 Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 Czujnik skrętu znajduje się pod kierownicą i trzeba go skalibrować, procedury nie znam na pamięć, ale powinna być w tym linku który podałem wcześniej lub na ross-tech. Tymi błądmi się na razie nie przejmuj, zrób najpierw z ABS.
pre_pl Opublikowano 15 Maja 2007 Opublikowano 15 Maja 2007 Czujnik skrętu znajduje się pod kierownicą i trzeba go skalibrować, A nie nad ? Bart : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=7278.0 (opcja szukaj !) I tak jak kobra pisze, daj sobie na razie z tym spokój - ten problem z ABS jest istotniejszy.
Bart Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Opublikowano 15 Maja 2007 Przy próbie logowania na 09475 vag pracuje w prawym górnym rogu jest tak jakby logowanie ale po chwili pyta się ,czy próbować dalej tak lub nie , natomiast przy innych logach 09575,09675, nie próbuje się logować ,to znaczy że log 09475 jest prawidłowy? ale co powinno być później po zalogowaniu, Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 930 S Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D38 Coding: 00000 Shop #: WSC 77534 WAUZZZ8E14A131128 AUZ6Z0C0315745 1 Faults Found: 01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 01316-błąd sterowników ABS czy to jest w pompie, czy to źle zakodowany sterownik? Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 F Component: int. Lastmodul RDW 0517 Coding: 01111 Shop #: WSC 63351 1 Faults Found: 01312 - Powertrain Data Bus 79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent 01312 Magistrala danych sterowników napędu pojazdu , Co to oznacza jak się do tego zabrać ? Pomocy !!
kobra7 Opublikowano 15 Maja 2007 Opublikowano 15 Maja 2007 Zrób kodowanie i adaptacje według procedury, te błędy oznaczają że jest problem w szynie CAN (tzw silnikowy ), można skasować te błędy? Jak skasujesz to pojawiają się ponownie? 1
Bart Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Opublikowano 20 Maja 2007 Wszystkie błędy sie kasują, ale po zapaleniu silnika powracają tylko ten czasami zostaje :18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-00 - -
kobra7 Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 Jeżeli będziesz miał problem z regulacją mocy silnika ( przepływomierz itp. ) to zawsze wywali Ci błąd ESP. ponieważ jak jest usterka w silniku to układ ESP nie może poprawnie kontrolować momentu i mocy i dlatego zgłasza błąd : sprawdź silnik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się