bartek213 Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 witam wszystkich szukałem na informacji dotyczących mojego problemu niestety nic nie znalazłem wiec postanowiłem założyć nowywatek. A wiec problem jest taki ze po około 30 minutach normalnej czy tez ostrej jazdy autko nagle traci moc po podłączeniu vaga wyskakuje błąd 17538fuel trim bank 2 (mult) system to lean po skasowaniu tego błędu autko znowu przez jakiś czas jedzie normalnie po czym znowu nagle traci moc i tak cały czas. Naj gorsze jest to ze nie ma reguły kiedy autko straci moc szasami po 15 minutach spokojnej jazdy a czasami po 45 naprawdę ostrej jazdy. Dodam tez ze poza utrata mocy autko zachowuje sie normalnie nie szarpie i chodzi równo prosił bym o pomoc co najpierw sprawdzić ewentualnie co wymienić dodam tez ze nie pojawiają sie inne błędy
mstan Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Witam 17538- to: Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture). Opis nie daje podstaw do postawienia nawet przybliżonej diagnozy i najlepiej by jednak było zrobić logi: Temperatura silnika w granicach 90*C odczyty z czasów wtrysku, przepływki, sond lambda(w tym pamięć długoterminowa sond). Nie znam dokładnie silników V i nie wiem na których blokach to masz, ale myślę że do wątku dołączy ktoś znający je bliżej. Pozdrawiam
bartek213 Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 musiał by mi ktos napisac jakich grup mam zrobic logi. sądy są ok jedna nawet jest nowa zakładana tydzien temu czytałem gdzieś na forum ze ten bład może być spowodowany przepływka wiec spróbuje ja dzisiaj wyczyscic zobaczymy czy sie coś zmieni
pan kierownik Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Witam 17538- to: Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga. "Mult" - zwielokrotniona korekta, występująca w całym zakresie obrotów. Niesprawność staje się bardziej odczuwalna wraz ze wzrostem obrotów. Sprawdź: -> regulator ciśnienia paliwa -> zawory wtryskowe i szczelność układu -> pompę paliwa -> szczelność układu zasysania -> szczelność układu wydechowego Ja zacząłbym od sprawdzenia szczelności dolotu ("układu zasysania").
Buba Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 musiał by mi ktos napisac jakich grup mam zrobic logi. sądy są ok jedna nawet jest nowa zakładana tydzien temu czytałem gdzieś na forum ze ten bład może być spowodowany przepływka wiec spróbuje ja dzisiaj wyczyscic zobaczymy czy sie coś zmieni Przeplywki sie nie czysci, zrob logi i zobaczysz ile powitrza liczy. U mnie kiedys jak padala tez byly takie objawy... Reszta j.w. Co do logow to poszukaj na forum albo udaj sie na spota i ci chlopaki sprawdza
michal_g84 Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 może koledze o przepustnicę chodziło
bartek213 Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 przepustnica jest czysta generalnie ale dzisiaj ja dokladnie wyczyszcze jak sprawdzic regulator ciśnienia paliwa ? podjade na spota w srode do gd to mysle ze uda sie zrobic logi. panowie a moze ten bład spowodowany jest tym ze autko zalane jest pb 95. ide do garazu zaczne od wyczyszczenia przepustnicy potem posprawdzam wszystki przewody od dolotu
rysins Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 loguj po kolei 03,20,31,112,116 może wtedy będzie więcej wiadomo. Masz ładny kawałek prostej blisko to 3-ci lub 4-ty bieg i WOT
bartek213 Opublikowano 6 Października 2009 Autor Opublikowano 6 Października 2009 w którym miejscu podłaczyc zegar kolego i jakie powinno byc na nim cisnienie ? w srode sa spoty w troj miescie wiec podjade do chlopakow i bedziemy logowac [br]Dopisany: 05 Październik 2009, 22:13_________________________________________________wczoraj wziołem sie za sprawdzenie dolotu wyglada na to ze wszystko jest szczelne podokrecałem jeszcze wszystkie opaski pojechalem przejechac sie na nasza autostrade zeby sprawdzic czy blad sie dalej pojawia i niestety rozlecial sie tylny defer ;( ;( jutro bede go rozbieral masakra ja mam zawsze pecha
Dev Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 jakim cudem poleciał Ci tylny most :shocked: :shocked: ja wiele razy próbowałem i zawsze kończyło sie ukręconym wałem albo zajezdzonym sprzęgłem 1. gdzies dziura w dolocie 2. któras sonda(y) juz padaczka 3. przepływka szukaj w tych trzech pkt, niczego nie wykluczaj a na pewno znajdzies usterke
bartek213 Opublikowano 6 Października 2009 Autor Opublikowano 6 Października 2009 w moscie nie było oleju masakra sondy niby ok sprawdzał elektryk jedna wymienil kupilem z aso za 500zl pozostałem sa ok przepływke bedzie mozna sprawdzic dopiero jak naprawie dyfer autko stoi u mechanika wiec jutro rozbiore przod i sprawdze dokladnie cały dolot
mstan Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Witam Będziesz miał idealną okazje żeby mechanik zmierzył Ci ciśnienie paliwa.Na obrotach regulator utrzymuje ciśnienie na poziomie 3,5bara , a po ściągnięciu z regulatora wężyka łączącego go z kolektorem ssącym powinno być 4bary. Pozdrawiam
bartek213 Opublikowano 21 Października 2009 Autor Opublikowano 21 Października 2009 dzieki za info jutro bede sprawdzał. jutro most bedzie wymontowany i rozebrany wiec bede wiedział czy tylko lozyska czy bede musial szukac drugiego. wtedy logi i mam nadzieje ze wszystko sie wyjasni bo jezdzi sie tym potworkiem bosko [br]Dopisany: 06 Październik 2009, 23:09_________________________________________________a wiec panowie jest problem i to powazy bo sondy ok sprawdzone dokładnie cisnienie paliwa ok szczelnosć dolotu sprawdzona bardzo dokładnie a bład jak wyskakuje tak wyskakuje moze ktos ma jeszcze jakies pomysły co trzeba by było sprawdzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się