Grzegorz76 Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Witam. Gdzie znajduje się pompa podciśnienia? Pozdrawiam.
vikis4 Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Na prawej głowicy (stojąc przodem do auta) przy ścianie grodziowej. Jej działanie możesz sprawdzić za pomocą wakuometru
Grzegorz76 Opublikowano 6 Października 2009 Autor Opublikowano 6 Października 2009 Na prawej głowicy (stojąc przodem do auta) przy ścianie grodziowej. Jej działanie możesz sprawdzić za pomocą wakuometru Rozumiem, że ona jest odpowiedzialna za działanie całego układu podciśnienia czyli tam te zaworki N75, N18, sterowanie sztangą, EGRem?
Dev Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Na prawej głowicy (stojąc przodem do auta) przy ścianie grodziowej. Jej działanie możesz sprawdzić za pomocą wakuometru Rozumiem, że ona jest odpowiedzialna za działanie całego układu podciśnienia czyli tam te zaworki N75, N18, sterowanie sztangą, EGRem? nie, jesteś w błędzie Kolego ona jest od wspomagania układu hamulcowego
Grzegorz76 Opublikowano 6 Października 2009 Autor Opublikowano 6 Października 2009 Serwo jest od hamulców tak? więc to mnie nie interesuje, chodzi mi o pompę podciśnienia odpowiedzialną za działania układu podciśnienia jw...
Dev Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Serwo jest od hamulców tak? więc to mnie nie interesuje, chodzi mi o pompę podciśnienia odpowiedzialną za działania układu podciśnienia jw... coś Ci sie chyba pomyliło Kolego, tam nie ma nic takiego :>
wojtekce Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Na prawej głowicy (stojąc przodem do auta) przy ścianie grodziowej. Jej działanie możesz sprawdzić za pomocą wakuometru Rozumiem, że ona jest odpowiedzialna za działanie całego układu podciśnienia czyli tam te zaworki N75, N18, sterowanie sztangą, EGRem? nie, jesteś w błędzie Kolego ona jest od wspomagania układu hamulcowego pompa vacum jest jedna :gwizdanie:
Grzegorz76 Opublikowano 6 Października 2009 Autor Opublikowano 6 Października 2009 Serwo jest od hamulców tak? więc to mnie nie interesuje, chodzi mi o pompę podciśnienia odpowiedzialną za działania układu podciśnienia jw... coś Ci sie chyba pomyliło Kolego, tam nie ma nic takiego :> W takim razie skąd się bierze podciśnienie w układzie podciśnienia ?[br]Dopisany: 06 Październik 2009, 21:15_________________________________________________Pompa hamulcowa wygląda tak... A to jest pompa podciśnienia... chodzi tylko o to czy to jest pompa o którą mi chodzi i gdzie ona się znajduje... i jak sprawdzić prawidłowość jej działania.
Dev Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 ta pompa nie ma nic wspólnego z elementami które Cie interesuja musisz ja rozebrac i zobaczyc w jakim stanie jest srodek wyznacznikiem jej uszkodzenia jest słabe wspomaganie układu hamulcowego ewentualnie jego brak a tak na marginesie N18 to jest EGR
Grzegorz76 Opublikowano 6 Października 2009 Autor Opublikowano 6 Października 2009 ta pompa nie ma nic wspólnego z elementami które Cie interesuja musisz ja rozebrac i zobaczyc w jakim stanie jest srodek wyznacznikiem jej uszkodzenia jest słabe wspomaganie układu hamulcowego ewentualnie jego brak a tak na marginesie N18 to jest EGR Dobra, zapominamy co napisałem wcześniej...Pytanie... Skąd się bierze podciśnienie w układzie podciśnienia czyli EGR, N75 itp...?
vikis4 Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Na prawej głowicy (stojąc przodem do auta) przy ścianie grodziowej. Jej działanie możesz sprawdzić za pomocą wakuometru Rozumiem, że ona jest odpowiedzialna za działanie całego układu podciśnienia czyli tam te zaworki N75, N18, sterowanie sztangą, EGRem? nie, jesteś w błędzie Kolego ona jest od wspomagania układu hamulcowego Jeśli nie wiesz jak to wygląda/działa w 2.5 to prosze abyś nie wprowadzał niepotrzebnego zametu... Grzegorz vacuum pompa jest odpowiedzialna za prawidłowe działanie całego układu podciśnienia w tym także serwa i wcześniej wspomnianych zaworków W lewym nadkolu jest też tzw. akumulator podciśnienia który ma dopilnować aby tego w całym układzie (N75,N18,i klapy gaszącej,NIE SERWA!) nigdy go nie zabrakło! Tak w ogóle widzę ,że masz etkę :059-145-100B-to jest vacuum!!!
proton2 Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Jak Wojtekce napisał pompa podciśnienia jest jedna - na lewej głowicy od ściany grodziowej. Zasila ona zarówno wspomaganie hamulców jak i zapewnia podciśnienie do sterowania gruchą turbiny, egr czy też klapą gaszącą. Schemat podłączenia jest w FAQ Diagnostyka VAG - TUTAJ. Sztanga turbiny powinna się zacząć poruszać przy 150 ± 20 mbar, a górne położenie osiągać przy 620 ± 20 mbar. Więc jeśli u Ciebie podciśnienie jest większe sądzę, że sterowanie powinno działać prawidłowo. Na takiej plastikowej przelotce przez ścianę grodziową jest gumowa zatyczka, sprawdź czy Ci nie spadła, bez niej nie będzie podciśnienia w układzie. Również możesz mieć gdzieś rozpięty trójnik, albo dziurawy wężyk.
vikis4 Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Tak w skrócie: Bez wakuometru sprawdzanie działania pompy i dokładnej szczelności całego układu (kawałek po kawałku) Nie jest miarodajne!!!
Grzegorz76 Opublikowano 6 Października 2009 Autor Opublikowano 6 Października 2009 Oj Tomaszek, Tomaszek. Namieszałeś mi w głowie... Dziękuję Panowie, teraz prawie wszystko rozumiem. Jeszcze jedno pytanko.. Czy jeżeli pompa zdechnie to nie będę mieć ani wspomagania ani zasilania układu podciśnienia (grucha, EGR, zaworki), czy może paść tylko jedna sekcja pompy? Np wspomagania nie ma a zaworki działają, lub odwrotnie?
wojtekce Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 jak vacum padnie to nie będą działały zaworki ani serwo hamulca czy może paść tylko jedna sekcja pompy? nie najlepiej podłączyć vacuometr i zmierzyć wydajność pompy jak masz jakieś wątpliwości
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się