niuniek222 2 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Jakie stosować obroty w silniku żeby pojeżdzic długo i bezawaryjnie? Ja jezdze na takich ok 1500. Czy diesel lubi wysokie obroty? Jesli tak to jakie mam stosowac w swojej audicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 zakres 2,5-3,5, jezdząc 1,5 ciagle turbinka złapie muła bagiennego , od czasu do czasu warto go przegonić po skali obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Jakie stosować obroty w silniku żeby pojeżdzic długo i bezawaryjnie? Ja jezdze na takich ok 1500. Czy diesel lubi wysokie obroty? Jesli tak to jakie mam stosowac w swojej audicy mysle ze do 1300 lepiej :decayed:Boze widzisz i nie grzmisz... najlepiej wcale nie jezdzic wtedy bedzie dlugo i bezawaryjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Jakie stosować obroty w silniku żeby pojeżdzic długo i bezawaryjnie? Ja jezdze na takich ok 1500. Czy diesel lubi wysokie obroty? Jesli tak to jakie mam stosowac w swojej audicy Chcesz żeby Ci sie tam wszystko zastało...? Znasz takie powiedzenie, że narząd nieużywany zanika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 spokojnie do 4000 rpm mozna ciagnac ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przema 0 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Raczej trzeba go gonić, aby kierownice nie zapiekły się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_charakterystyki_silnikow_diesla_montowanych_w_audi_modele_b5_oraz_b6-t22181.0.html powinno sie jezdzic w zakresie maksymalnego momentu obrotowego a mocy maksymalnej. w norrmanej eksploatacji pomiedzy 1600-3000 rpm. powyzej wzrasta zuzycie paliwa. w przypadku dynamicznej jazdy max do 4000, powyzej nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogar 0 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Na co dzień proponuję-dla ciebie-1750-2500obr./min,nie przekraczać 4000obr./min to maksymalna moc dla naszych furek (powyżej już nic nie osiągniesz).Spalanie w normie i w miarę fajna jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niuniek222 2 Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Ok dzieki za odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 niuniek przecież to auto na 1,500 obrotów nie jedzie-tak tylko z parkingu wyjeżdzaj. chwilę na niskich obortach póżniej 1,800 w górę ale pamiętaj żeby po mocnym gazie autko chwilę pochodziło na niskich obrotach zanim zgasisz-alem się wymądrzył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niuniek222 2 Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Tak robie, ze zawsze jak wstawiam auto do garazu to chodzi sobie na wolnych obrotach z 3 minutki nim wprowadze auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeton 0 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Na co dzień proponuję-dla ciebie-1750-2500obr. Multitronic trzyma w takim zakresie przy normalnej jeździe. Nie wiecej niż 2.400. Przy pełnym gazie wchodzi na 3000. Przy włączeniu kickdowna wchodzi do 4000max. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
campos 0 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 A jaki zakres obrotów gdy dopiero odpalamy autko i jest zimne? do 1500 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piechol 0 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 A jaki zakres obrotów gdy dopiero odpalamy autko i jest zimne? do 1500 ? do 1500 to się ciężko biegi zmienia ale do 2000 to już się da kulać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 wszystko zalezy od wprawnego ucha, oraz precyzji stopy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 na zimnym do 2 tys , na ciepłym juz bez znaczenia, ekonomia to do 2,5 tys obrotów , ja swoją raz na czas przegonie ona to lubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 No ja przy takiej temp jaka jest teraz czyli około 0 stopni to do czasu az na blacie nie pokaże się te 70 stopni minimum trzymam autko naobrotach od 1500 obr/min do 2000 obr/min. W sumie to nic innego nie napisałem niż reszta a co do max obrotów to 3800 obr/min jeszcze nigdy nie przekroczyłem bo tyle obrotów było przy 210 km/h na 6 biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 No ja przy takiej temp jaka jest teraz czyli około 0 stopni to do czasu az na blacie nie pokaże się te 70 stopni minimum trzymam autko naobrotach od 1500 obr/min do 2000 obr/min. W sumie to nic innego nie napisałem niż reszta a co do max obrotów to 3800 obr/min jeszcze nigdy nie przekroczyłem bo tyle obrotów było przy 210 km/h na 6 biegu. Panowie wydaje mi sie ze troche przesadzacie z tymi obrotami i popadaei w skrajnosc.To nie jest autobus czy TIR silniki 1,9 i 2,0 strasznie sie mecza ponizej 1800 obr.min. Tu nie chodzi o to zeby nie kreci silnika , ale o to aby go nie obciazac bo wlasnie wtedy zrywa sie film olejowy jak olej nie jest wystarczajaca rozgrzany.Na zimnym silniku mozna spokojnie poruszac sie mieczy 2000 a 2500 obr.min tylko trzeba delikatnie operowac pedalem gazu i nie wciskac go gleboko.Co z tego ze bedziesz zimne auto krecil do 2000 tys . jak gaz bedziesz trzymal w podlodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Przeciez to normalne ze nie wciskam gazu w podłoge a jak dojdzie obrotomierz do 2 tys obr to zmieniam bieg, nie obciązam tez silnika i za wszelką cene nie trzymam go na obrotach poniżej 2 tys. Chodzi o to zeby przez pierwsze kilka minut nie katować auta jak jest jeszcze zimne a na dworze jest - 15 stopnie bo to napewno dobrze nie wpływa na silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Mnie tylko chodzi o to ze 1500 obrotow to jest moze ok dla 6L V8 a nie dla rzedowaj czworki i to takie samo katowanie samochodu jak przekrecanie obrotow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się