spiidy Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 Witam , z góry przepraszam za nowy wątek,wiem ze wszystko było opisane ale szukam szukam i większość wątków sie kończy w środku i nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi a mozliwe ze to wszystko jest jakoś powiązane . niedawno kupiłem samochód, na początku problem numer jeden - przy zamykaniu szyb idą one kawałek w gore i wracają bądź idą skokowo( cos sie zacina) , przy zamykaniu pilotem jest tak samo czego skutkiem są niezamknięte szyby , problem drugi -przy zamykaniu centralnym samochodu , zachowuje się on tak jak by był co chwile otwierany i zamykany, siedząc w środku z wleczonym światłem w podsufitce słychać klik i swiatlo gadsnie, klik i zapalone.. i tak z 5 razy po czym gaśnie i zamyka sie auto. Przed wczoraj w nocy doszło następne, , trzecie- wiatrak chłodnicy zaczął nagle chodzić i to na pełnych obrotach, padał deszcz i wyczytałem na forum ze komuś sie juz to zdarzyło i była popękana obudowa kompa po prawej stronie pod szybą, faktycznie plastikowa obudowa jest popękana i polepiona sylikonem. odłączyłem akumulator a rano wstawiłem do garażu i schnie juz prawie dwa dni i jedna noc. Dzisiaj okolo 17 wyjechałem z garażu pojechałem szukac obudowy , zaswiecila sie kontrolka trakcji , przez pewien czas świeciła ale auto jechalo normalnie -mysle sobie wyschło i jest ok.. -podczas jazdy zatrzymałem sie na chwile i nie wylanczalem auta , wsiadam i cztery -"nie mam gazu" wciskam gaz i zero reakcji , dojechałem do domu na wolnych obrotach wyłanczam i włączam auto i po jakimś czasie znów gaz sie wyłącza a na zegarach świeci sie kontrolka trakcji i kontrolka świec, ta spirala . Przyszedłem do auta po kolo 20 minutach do garażu sprawdzić co z nim i wiatrak znów chodzi. teraz auto stoi w garażu z odłączonym aku po odłączeniu akumulatora nie działa również domykanie szyb pilotem . trochę sie rozpisałem ale moze to wszystko jakoś sie wiaze. tu wynik podleczenia Vaga http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_prosze_o_rozszyfrowanie-t97367.0.html;msg1111976#msg1111976 . kody rozszyfrowałem ale co do drzwi kierowcy nie znalazłem odpowiedzi proszę o wyrozumiałość i nie pisanie postó typu uzyj szukajki bo szukam caly czas..
Pawlo 2004 Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 Ja proponuje poszukać dobrego elektromechanika bo po przeczytaniu tego posta widze ze masz niezły bałagan z tym autem
Daimos Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 Pewnie woda dostała się do instalacji Wysusz wszystko dobrze i posprawdzaj styki we wtyczkach.
spiidy Opublikowano 9 Października 2009 Autor Opublikowano 9 Października 2009 otworzyłem obudowe kompa i oto efekty aż mi sie smutno zrobiło ..
Pawlo 2004 Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 No to ladny bałagan a miałeś bity ten samochód ze obudowa kompa była klejona silikonem??
Bieniek Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Wymien jak najszybciej obudowe,dobrze wysusz i przeczysc styki.Ceny obudowy podalem Ci w innym watku.Klejenie i uszczelnianie nic nie da.
spiidy Opublikowano 10 Października 2009 Autor Opublikowano 10 Października 2009 byłem w aso i okazalo sie ze góra jest nie od tego .. dołu juz nie sprawdzalem i zamowilem odrazu calą obudowe , we wtorek bedzie a do wtorku niech sobie schnie ..
simon__75 Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 otworzyłem obudowe kompa i oto efekty aż mi sie smutno zrobiło .. O w morde.... w zyciu nie widzialem takiego bagałanu.... :/ Woda przypadkiem nie wlewala Ci sie do srodka???teoretycznie powinna skoro w obudowie kompa masz tyle wody... Wspólczuje..
letallec Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Wygląda to tak jak byś miał to auto wyciągnięte z jakiegoś stawu lub rzeki. Powinno być dobrze, tylko powymieniaj te wszystkie przekazniki
domjenick Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 zobacz tez kanaly odplywowe w podszybiu-ta woda powinna splynac,chyba ze kanaly sa przytkane,wtedy poziom wody sie podnosi i efekt -jaki jest,przeczysc kanaly ,zeby nie bylo takich nisp[odzianek na przyszlosc,napisz ,jak zrobisz
spiidy Opublikowano 11 Października 2009 Autor Opublikowano 11 Października 2009 woda wlewała się do środka , teraz wszystkie szyby otwarte i dzisiaj siedziałem z grzejnikiem w środku, bo tak jak mówisz woda wlewała się do środka ,a kanały odpływowe zatkane nie były na szczęście ale obudowa była nie od tego auta u tu prawdopodobnie powód przecieków, we wtorek nowa obudowa a do tej pory wszystko otwarte, schnie.
grzanek85 Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Podnieś dywan od strony kierowcy i wymnij komfort z obudowy bo pewnie on też pływa, nie radzę szybkiego suszenia opalarkami suszarkami itp bo szkodzi to stykom. Najlepiej by było wszystko rozebrać i pomału czyścić i suszyć. Zalane przekaźniki odrazu wymień
spiidy Opublikowano 13 Października 2009 Autor Opublikowano 13 Października 2009 zamontowana nowa obudowa i nowe dwa przekaźniki .. cena delikatnie ponad 400zł , jednak nadal pali mi sie kontrola trakcji - gdzie szukać przyczyny ? mam też pytanie czy to normalne ze z ABS-u dobiega dźwięk typu pstryk-pstryk zaraz po przekręceniu zapłonu ? bo nie pamiętam czy był wcześniej a teraz słychać go doskonale , brzmi to jak palący sie bezpiecznik
DDESPERADOO Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 mialem to samo. ktos zamiast wymienic popekana plastikowa obudowe dokrecił ja na 2 wkręty i tam zbierała sie woda. W ASO pokazali mi jak to wyglada. 3 przekazniki byly całe w wodzie zardzewiałe. efekt był taki że włączał mi sie klimatyzator klimy który rozładowywał akumulator, lub auto gasło na drodze!!!! Dodatkowo w skrzynce z bezpiecznikami były porobione jakies obejscia. Byłem u kilku elektryków i w paru warsztatach. Zaden z pseudo szpeców nei zaglądnąl do bezpieczników i nie zauwazyl tego obejscia. Wydałem 840 zł na nowy sterownik wentylatora klimatyzacji, który okazał sie sprawny :-) ( mam go do sprzedania jak ktos potrzebuje nówka) . dopiero uratowało mnie ASO lokalizując usterkę. Cała zabawa w ASO kosztowala mnie 2,7 tyś ( na nowo pociagnieta elektryka, przekazniki - ok 350 zł, obudowa- 120 zł, nowa pompa paliwa - cena za samą pompę 1500zł, robocizna ), no i wczesniej kupiony niepotrzebnie sterownik za 840 zł. Poprzedni właściciel zamiast wydać 120 zł na nowa obudowę naraził mnie na takie koszty. Oczywiscie twierdził ze on przez rok uzytkowania nie mial zadnych problemów. Od czasu naprawy auto śmiga bez żadnych problemów
spiidy Opublikowano 15 Października 2009 Autor Opublikowano 15 Października 2009 no to u mnie koszt 400zł , wymiana obudowy góra i dół-212zł i dwa przekaźniki po 97zł szt. , narazie nie ma problemów żadnych , nawet ta kontrolka od trakcji się nie świeci i mam nadzieje ze tak zostanie:) a jakie przekaźniki musiałes kupić ? tylko te w skrzynce?
DDESPERADOO Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 tak tylko te w skrzynce, bo tylko tam zbierała sie woda. Na szczescie wszystko gra, tylko na daremno kupiłem ten sterownik wentylatora, ktory mial byc przyczyna rozladowywania akumulatora. Dla ciekawych moge wrzucić dokładny kosztorys co i jak ile kosztowało . przepisze z faktury z aso.
bolo73 Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 czy to normalne ze z ABS-u dobiega dźwięk typu pstryk-pstryk zaraz po przekręceniu zapłonu ? Normalne, gdyby nie cykało miałbyś problem. Tak, jak koledzy piszą podłącz VAG, wiele się wyjaśni. Suszenie komfortu pilne i obowiązkowe!!!
spiidy Opublikowano 16 Października 2009 Autor Opublikowano 16 Października 2009 w którym miejscu jest ten moduł komfortu? nie moge go znaleść
bolo73 Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 Moduł komfortu jest pod dywanikiem pod nogami kierowcy. Jest w teoretycznie szczelnej obudowie, ale zbyt wiele razy widziałem zzieleniałą i utlenioną płytkę drukowaną tego modułu, żeby to zlekceważyć, tym bardziej, że ceny tego modułu w ASO chore.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się