Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AWX] Wielke problemy z elektryką


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , z góry przepraszam za nowy wątek,wiem ze wszystko było opisane ale szukam szukam i większość wątków sie kończy w środku i nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi a mozliwe ze to wszystko jest jakoś powiązane .

niedawno kupiłem samochód, na początku problem numer jeden - przy zamykaniu szyb idą one kawałek w gore i wracają bądź idą skokowo( cos sie zacina) , przy zamykaniu pilotem jest tak samo czego skutkiem są niezamknięte szyby , problem drugi -przy zamykaniu centralnym samochodu , zachowuje się on tak jak by był co chwile otwierany i zamykany, siedząc w środku z wleczonym światłem w podsufitce słychać klik i swiatlo gadsnie, klik i zapalone.. i tak z 5 razy po czym gaśnie i zamyka sie auto.

Przed wczoraj w nocy doszło następne, , trzecie- wiatrak chłodnicy zaczął nagle chodzić i to na pełnych obrotach, padał deszcz i wyczytałem na forum ze komuś sie juz to zdarzyło i była popękana obudowa kompa po prawej stronie pod szybą, faktycznie plastikowa obudowa jest popękana i polepiona sylikonem. odłączyłem akumulator a rano wstawiłem do garażu i schnie juz prawie dwa dni i jedna noc. Dzisiaj okolo 17 wyjechałem z garażu pojechałem szukac obudowy , zaswiecila sie kontrolka trakcji , przez pewien czas świeciła ale auto jechalo normalnie -mysle sobie wyschło i jest ok.. -podczas jazdy zatrzymałem sie na chwile i nie wylanczalem auta , wsiadam i cztery -"nie mam gazu" wciskam gaz i zero reakcji , dojechałem do domu na wolnych obrotach wyłanczam i włączam auto i po jakimś czasie znów gaz sie wyłącza a na zegarach świeci sie kontrolka trakcji i kontrolka świec, ta spirala . Przyszedłem do auta po kolo 20 minutach do garażu sprawdzić co z nim i wiatrak znów chodzi. teraz auto stoi w garażu z odłączonym aku po odłączeniu akumulatora nie działa również domykanie szyb pilotem .

trochę sie rozpisałem ale moze to wszystko jakoś sie wiaze.

tu wynik podleczenia Vaga http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_prosze_o_rozszyfrowanie-t97367.0.html;msg1111976#msg1111976 . kody rozszyfrowałem ale co do drzwi kierowcy nie znalazłem odpowiedzi

proszę o wyrozumiałość i nie pisanie postó typu uzyj szukajki bo szukam caly czas..

Opublikowano

Ja proponuje poszukać dobrego elektromechanika bo po przeczytaniu tego posta widze ze masz niezły bałagan z tym autem :(

Opublikowano

Pewnie woda dostała się do instalacji :confused4: Wysusz wszystko dobrze i posprawdzaj styki we wtyczkach.

Opublikowano

otworzyłem obudowe kompa i oto efekty

1f6c0f3b42aa69f7m.jpg 2a4601a99b866515m.jpg 15db9e2028f58b60m.jpg

aż mi sie smutno zrobiło ..

Opublikowano

No to ladny bałagan :shocked: a miałeś bity ten samochód ze obudowa kompa była klejona silikonem??

Opublikowano

Wymien jak najszybciej obudowe,dobrze wysusz i przeczysc styki.Ceny obudowy podalem Ci w innym watku.Klejenie i uszczelnianie nic nie da.

Opublikowano

byłem w aso i okazalo sie ze góra jest nie od tego .. dołu juz nie sprawdzalem i zamowilem odrazu calą obudowe , we wtorek bedzie a do wtorku niech sobie schnie ..

Opublikowano

otworzyłem obudowe kompa i oto efekty

1f6c0f3b42aa69f7m.jpg 2a4601a99b866515m.jpg 15db9e2028f58b60m.jpg

aż mi sie smutno zrobiło ..

O w morde.... w zyciu nie widzialem takiego bagałanu.... :/ Woda przypadkiem nie wlewala Ci sie do srodka???teoretycznie powinna skoro w obudowie kompa masz tyle wody...

Wspólczuje..

Opublikowano

Wygląda to tak jak byś miał to auto wyciągnięte z jakiegoś stawu lub rzeki. Powinno być dobrze, tylko powymieniaj te wszystkie przekazniki :good:

Opublikowano

zobacz tez kanaly odplywowe w podszybiu-ta woda powinna splynac,chyba ze kanaly sa przytkane,wtedy poziom wody sie podnosi i efekt -jaki jest,przeczysc kanaly ,zeby nie bylo takich nisp[odzianek na przyszlosc,napisz ,jak zrobisz :wink4:

Opublikowano

woda wlewała się do środka , teraz wszystkie szyby otwarte i dzisiaj siedziałem z grzejnikiem w środku, bo tak jak mówisz woda wlewała się do środka ,a kanały odpływowe zatkane nie były na szczęście ale obudowa była nie od tego auta u tu prawdopodobnie powód przecieków, we wtorek nowa obudowa a do tej pory wszystko otwarte, schnie.

Opublikowano

Podnieś dywan od strony kierowcy i wymnij komfort z obudowy bo pewnie on też pływa, nie radzę szybkiego suszenia opalarkami suszarkami itp bo szkodzi to stykom. Najlepiej by było wszystko rozebrać i pomału czyścić i suszyć. Zalane przekaźniki odrazu wymień

Opublikowano

zamontowana nowa obudowa i nowe dwa przekaźniki .. cena delikatnie ponad 400zł , jednak nadal pali mi sie kontrola trakcji - gdzie szukać przyczyny ? mam też pytanie czy to normalne ze z ABS-u dobiega dźwięk typu pstryk-pstryk :D zaraz po przekręceniu zapłonu ? bo nie pamiętam czy był wcześniej a teraz słychać go doskonale , brzmi to jak palący sie bezpiecznik

Opublikowano

mialem to samo. ktos zamiast wymienic popekana plastikowa obudowe dokrecił ja na 2 wkręty i tam zbierała sie woda. W ASO pokazali mi jak to wyglada. 3 przekazniki byly całe w wodzie zardzewiałe. efekt był taki że włączał mi sie klimatyzator klimy który rozładowywał akumulator, lub auto gasło na drodze!!!! Dodatkowo w skrzynce z bezpiecznikami były porobione jakies obejscia. Byłem u kilku elektryków i w paru warsztatach. Zaden z pseudo szpeców nei zaglądnąl do bezpieczników i nie zauwazyl tego obejscia. Wydałem 840 zł na nowy sterownik wentylatora klimatyzacji, który okazał sie sprawny :-) ( mam go do sprzedania jak ktos potrzebuje nówka) . dopiero uratowało mnie ASO lokalizując usterkę. Cała zabawa w ASO kosztowala mnie 2,7 tyś ( na nowo pociagnieta elektryka, przekazniki - ok 350 zł, obudowa- 120 zł, nowa pompa paliwa - cena za samą pompę 1500zł, robocizna ), no i wczesniej kupiony niepotrzebnie sterownik za 840 zł. Poprzedni właściciel zamiast wydać 120 zł na nowa obudowę naraził mnie na takie koszty. Oczywiscie twierdził ze on przez rok uzytkowania nie mial zadnych problemów. Od czasu naprawy auto śmiga bez żadnych problemów

Opublikowano

no to u mnie koszt 400zł , wymiana obudowy góra i dół-212zł i dwa przekaźniki po 97zł szt. , narazie nie ma problemów żadnych , nawet ta kontrolka od trakcji się nie świeci i mam nadzieje ze tak zostanie:)

a jakie przekaźniki musiałes kupić ? tylko te w skrzynce?

Opublikowano

tak tylko te w skrzynce, bo tylko tam zbierała sie woda. Na szczescie wszystko gra, tylko na daremno kupiłem ten sterownik wentylatora, ktory mial byc przyczyna rozladowywania akumulatora. Dla ciekawych moge wrzucić dokładny kosztorys co i jak ile kosztowało . przepisze z faktury z aso.

Opublikowano

czy to normalne ze z ABS-u dobiega dźwięk typu pstryk-pstryk :D zaraz po przekręceniu zapłonu ?

Normalne, gdyby nie cykało miałbyś problem. Tak, jak koledzy piszą podłącz VAG, wiele się wyjaśni.

Suszenie komfortu pilne i obowiązkowe!!!

Opublikowano

w którym miejscu jest ten moduł komfortu? nie moge go znaleść :(

Opublikowano

Moduł komfortu jest pod dywanikiem pod nogami kierowcy. Jest w teoretycznie szczelnej obudowie, ale zbyt wiele razy widziałem zzieleniałą i utlenioną płytkę drukowaną tego modułu, żeby to zlekceważyć, tym bardziej, że ceny tego modułu w ASO chore.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...