kazuyaet Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 Witam Dziś jadąc autkiem 1.9 TDI AVB zaczeło popolutku mi poszarpywać po 5 minutach zaczeło mocno szarpać w przedziale do 3000 obrotów. po zgaszeniu i ponownym odpaleniu pojawił się błąd ESP. Po podpieciu VAGa wykazało nastepujące błędy Silnika: 18076 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction P1668 - 35-10 - - - Intermittent ABS: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent Prosze o pomoc błąd wykazuje że coś z wtryskiem, jak poważny jest ten błąd i czemu wyskoczył błąd od ESP. Pozdrawiam [br]Dopisany: 10 Październik 2009, 17:54_________________________________________________Problem rozwiązany - Pompowtryskiwacz
Bieniek Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 Rozwiazany czyli co? Wymieniles pd czy poprostu kostka nie laczyla?
kazuyaet Opublikowano 16 Października 2009 Autor Opublikowano 16 Października 2009 Wymieniłem pompowtryskiwacz
macieek Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 A moze tylko kostka nie łaczyla?
janjazda Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 który pompowtryskiwacz wymieniłeś?? bo widzę, że trzy mają korekty wysokie
ArkadiuS Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 janjazda 3ka ewidentnie nie domagała, ale jak pisał macieek trzeba było sprawdzić listwę i kostkę na początek
janjazda Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 janjazda 3ka ewidentnie nie domagała, ale jak pisał macieek trzeba było sprawdzić listwę i kostkę na początek no w sumie tak, ale ten pierwszy też nie za ciekawy..[br]Dopisany: 19 Październik 2009, 23:09_________________________________________________kazuyaet możesz teraz wrzucić log z grupy 013 po wymianie??
kazuyaet Opublikowano 24 Października 2009 Autor Opublikowano 24 Października 2009 Witam logi wrzuce w niedziele teraz nie mam czasu autka rozgrzewać, kostke sprawdziłem była w porządku. Ewidentna wina wtrysku trzeciego, a korekcje sie rozchodzą wiadomo jeden wtrysk nie pracuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się