Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Rano pali za drugim razem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

może i siada Ci pompa

trzeba podłączyc manometr i sprawdzic cisnienie na listwie

Opublikowano

.....kopulki i rozdzielacze?boki zrywam XD ale Ok:)kolego nie wymieniaj pochopnie kabli i siwec.Jezdzisz na LPG to na poczatek proponuje zainwestowac w dobre paliwo(odpalasz na paliwie)VAG ci nie pokaza dobrych parametrow sondy lambda poniewaz masz zamontowane LPG i wartosci beda podwyzszone.Temat maglowalem kika miesiecy.....w mom przypadku ze skutkiem:)Pozdro........

Opublikowano

czyjnik od wody KAPUTT, wymiana ale tylko ori :(

po wymianie trzeba sprawdzic Vag-iem jak sie nagrzewa silnik i jak pracuje lambda

wymienialem i to nic nie dalo. Ile jest czujnikow temp.cieczy? Jesli jeden to odrazu bysmy widzieli bledne wskazania na zegarach.
Opublikowano

jakie wskazania sondy po odpaleniu ???

Opublikowano

witam,miałem ten sam problem tylko że w B4,usterka był czyjnik temp. silnika który odpowiada za załaczenie się ssania,wymieniłem go i było ok

Opublikowano

ja dzis miałem ten sam problem odpalił za 3 razem chodził normalnie ale sie przejechałem 5 kilometów a odpalałem o o po 5 rano i zaczoł szarpac jak dodawałem gazu a jak nie dodawałem to jechał jak sie zatrzymałem to ciezko mu było ruszyc jak by niechciał jechac dojechałem na parking i znów zgasł sam ciezko było go odpalic ale puzniej o godzinie 9 wsiada i za pierwszym razem odpalił i nie szarpał i przyszpieszał normalnie ale pokreslam rano padał deszcze mi sie zdaje ze gdzies moze woda sie dostawc i albno wilgoc w kablach ppozdrawiam chcem sie wrescie dowiedziec co to za przyczyn a jest kolega tez ma uadi i ma to samo co sie dzieje z tymi auami moze musza stac w garazach

Opublikowano

...miałem tego typu problemy jak tankowałem na dziwnych stacjach, bo pewnie chrzczone było paliwo, teraz tylko wlewam na Shellu i też tak polecam innym. Nie jest to żadna reklama ale Orlen w moim przypadku się nie spisał:/ Zaczął bym od tego...

Pozdrawiam!

Opublikowano

witam

to i ja sie tu podłącze do tematu:

mojej 1,6 adp 1995r dzieje się podobnie, rano tylko rano odpalam i i po sekundzie gasnie, zapala sie kontrolka od ręcznego mruga kilkakrotnie, silnik za pierwszym razem wolno kręci tak jak by aku nie miał siły, po zgaśnięciu odpalam drugi raz, silnik lepiej kręci, lampka recznego i pisk kontrolki juz nie wyskakuje silnik nie gasnie ale szarpie zaczynam jechać dodaje gazu reakcja po ok 3-4 sekundach na gaz i ostre szarpanie, (nie strzela), dzieje się tak do momentu aż ssanie przestanie chodzić lub przerzuci sie na gaz- mam sekwencje!!

dodam ze na gazie takie rzeczy się niedzieją, usterka występuje tylko po ostygnięciu silnika do zera! a tak pozatym wymieniłem świece na ngk, wyczyściłem przepustnice- fakt ze adaptowałem ją z kluczyka po czyszczeniu!!

no i kto pomoże?

Opublikowano

kolego co do szrpania moze ci sie wtryski przypiekaja? a parzyles sprzewody czy nie maja przebicia? ja wczoraj w swoim adp wymienialem jeden przewód bo miał przebicie a przy okazji urwala mi sie czesc kopulki i musialem wymienic ,po tym zabiegu samochod zaczal jezdzic jak trzeba i nie szarpie mi juz silnikiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...