Dev Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 może i siada Ci pompa trzeba podłączyc manometr i sprawdzic cisnienie na listwie
audi2.6V6 Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 .....kopulki i rozdzielacze?boki zrywam XD ale Ok:)kolego nie wymieniaj pochopnie kabli i siwec.Jezdzisz na LPG to na poczatek proponuje zainwestowac w dobre paliwo(odpalasz na paliwie)VAG ci nie pokaza dobrych parametrow sondy lambda poniewaz masz zamontowane LPG i wartosci beda podwyzszone.Temat maglowalem kika miesiecy.....w mom przypadku ze skutkiem:)Pozdro........
PIOTREK1111 Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 czyjnik od wody KAPUTT, wymiana ale tylko ori po wymianie trzeba sprawdzic Vag-iem jak sie nagrzewa silnik i jak pracuje lambda wymienialem i to nic nie dalo. Ile jest czujnikow temp.cieczy? Jesli jeden to odrazu bysmy widzieli bledne wskazania na zegarach.
Dev Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 jakie wskazania sondy po odpaleniu ???
sebo1607 Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 witam,miałem ten sam problem tylko że w B4,usterka był czyjnik temp. silnika który odpowiada za załaczenie się ssania,wymieniłem go i było ok
kamil22 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 ja dzis miałem ten sam problem odpalił za 3 razem chodził normalnie ale sie przejechałem 5 kilometów a odpalałem o o po 5 rano i zaczoł szarpac jak dodawałem gazu a jak nie dodawałem to jechał jak sie zatrzymałem to ciezko mu było ruszyc jak by niechciał jechac dojechałem na parking i znów zgasł sam ciezko było go odpalic ale puzniej o godzinie 9 wsiada i za pierwszym razem odpalił i nie szarpał i przyszpieszał normalnie ale pokreslam rano padał deszcze mi sie zdaje ze gdzies moze woda sie dostawc i albno wilgoc w kablach ppozdrawiam chcem sie wrescie dowiedziec co to za przyczyn a jest kolega tez ma uadi i ma to samo co sie dzieje z tymi auami moze musza stac w garazach
Boca Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 ...miałem tego typu problemy jak tankowałem na dziwnych stacjach, bo pewnie chrzczone było paliwo, teraz tylko wlewam na Shellu i też tak polecam innym. Nie jest to żadna reklama ale Orlen w moim przypadku się nie spisał:/ Zaczął bym od tego... Pozdrawiam!
pajak381 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 witam to i ja sie tu podłącze do tematu: mojej 1,6 adp 1995r dzieje się podobnie, rano tylko rano odpalam i i po sekundzie gasnie, zapala sie kontrolka od ręcznego mruga kilkakrotnie, silnik za pierwszym razem wolno kręci tak jak by aku nie miał siły, po zgaśnięciu odpalam drugi raz, silnik lepiej kręci, lampka recznego i pisk kontrolki juz nie wyskakuje silnik nie gasnie ale szarpie zaczynam jechać dodaje gazu reakcja po ok 3-4 sekundach na gaz i ostre szarpanie, (nie strzela), dzieje się tak do momentu aż ssanie przestanie chodzić lub przerzuci sie na gaz- mam sekwencje!! dodam ze na gazie takie rzeczy się niedzieją, usterka występuje tylko po ostygnięciu silnika do zera! a tak pozatym wymieniłem świece na ngk, wyczyściłem przepustnice- fakt ze adaptowałem ją z kluczyka po czyszczeniu!! no i kto pomoże?
Łukasz 23 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 kolego co do szrpania moze ci sie wtryski przypiekaja? a parzyles sprzewody czy nie maja przebicia? ja wczoraj w swoim adp wymienialem jeden przewód bo miał przebicie a przy okazji urwala mi sie czesc kopulki i musialem wymienic ,po tym zabiegu samochod zaczal jezdzic jak trzeba i nie szarpie mi juz silnikiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się