Dev Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 witam Kolega szukuje sie do zmiany tarcz 288mm na 320mm potrzebne zaciski od A6 juz nabył, ale potrzebuje do tego innych zwrotnic, z racji innych rozstawów otworów na mocowania jarzm, takie jak trzeba wahacze tez juz ma jakie własciwe oznaczenie powinna miec zwrotnica aby wszystko ładnie poskładać???? na forum szukałem, i albo słabo to robiłem albo faktycznie nie ma informacji na ten temat czekam na info pozdrawiam T
Jarol Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 Zwrotnica z S4 B5 nmuer: 4B3 407 151 C
Dev Opublikowano 13 Października 2009 Autor Opublikowano 13 Października 2009 4B3 407 151 C ten numer nie odpowiada przypadkiem numerowi wahacza ?????? mi chodziło o nr zwrotnicy
spetsnaz Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 4B3407253G - lewa 4B3407254G - prawa szukaj A4Q/S4 - 1999-2001 A6/A6Q/S6 - 1998-2005 i oczywiście RS`y
Jarol Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 Tak zgadza się to był numer wahacza jakoś mi się pomyliło. Numery zwrotnic z S4 to tak jak napisał spetsnaz 4B3 407 253 G oraz 4B3 407 254 G
Dev Opublikowano 15 Października 2009 Autor Opublikowano 15 Października 2009 4B3407253G - lewa 4B3407254G - prawa szukaj A4Q/S4 - 1999-2001 A6/A6Q/S6 - 1998-2005 i oczywiście RS`y ale, ale..... jak wygląda sprawa przegubów, średnic itd itp ???????? Koles chce to wszystko wrzucić do A4 B5 1988r, (AEB)
spetsnaz Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 Półosie inne, większa średnica przegubów (V6 i AJL 180km 1.8T), będzie musiał zmieniać. W AEB masz te sam przeguby co w AFN, więc nie podejdą do zwotnic z S4. S4 ma większą średnicę otrworu wieloklinowego i średnicę łożyska. Nie wiem jak wygląda sprawa ABS.
Dev Opublikowano 17 Października 2009 Autor Opublikowano 17 Października 2009 Półosie inne, większa średnica przegubów (V6 i AJL 180km 1.8T), będzie musiał zmieniać. W AEB masz te sam przeguby co w AFN, więc nie podejdą do zwotnic z S4. S4 ma większą średnicę otrworu wieloklinowego i średnicę łożyska. czy podejda do tego AEB półosie z B6 p&p ????
spetsnaz Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 Półosie inne, większa średnica przegubów (V6 i AJL 180km 1.8T), będzie musiał zmieniać. W AEB masz te sam przeguby co w AFN, więc nie podejdą do zwotnic z S4. S4 ma większą średnicę otrworu wieloklinowego i średnicę łożyska. czy podejda do tego AEB półosie z B6 p&p ???? Moim zdaniem tak.
dudi75 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 No jak tam w tym temacie ?? Ogarnol ten twoj kolega temat tych hamulcow bo tez jestem zainteresowany takim swapem .
polo81 Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Odkopuję temat - czy ktoś może wymieniał hamulce 280/288/312 na hamulce z S4 (320 lub 321 wg różnych źródeł)? Bo ustalone jest, że muszą być inne tarcze, zaciski, jarzma oraz zwrotnice. Była mowa o przegubach i półosiach, ale czy to wszystko?
Dev Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Opublikowano 11 Listopada 2010 na razie jestem na tropie, jak wyleze z lozka to zajme sie tym na powaznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się