jacol184 Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 Problem jak w temacie , po wymianie rozrządu (paski rozrzad klima + alternator ,rolki + napinacz )wyrażnie odczuwam głośniejszą pracę silnika dodam iż nie chodzi mi o prace pasków rolek itd , szczególnie dokuczliwe jest to na biegu jałowym silnik wyrażnie klekocze czego nie było wczesniej oraz odczuwam niewielki spadek mocy , po załączeniu Vaga i sprawdzeniu synchronizacji walka rozrzadu okazało sie ze wartość waha się między -1,6 a 0,6 (silnik rozgrzany 90 c ) Stąd pytanie jaka może być przyczyna tak głośnej pracy , czy synchronizacjia walka rozrzadu może mieć z tym jakiś związek ?? Po wymianie rozrządu wszystko zostało złożone i podłączone do kupy , paski należycie ponaciągane bez luzów (kostki węże itd) (silnik AWX 130PS PD) Z góry dzieki za odpowiedż.
marcys Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 spytaj ludzi na spotach poznańskich,na pewno Ci pomogą,mają vaga popatrzą, porzeźbią i będzie latać jak malina
spanky Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 zle zlozony rozrzad [synchronizacja] albo napinacz nie wyrabia ...
jacol184 Opublikowano 14 Października 2009 Autor Opublikowano 14 Października 2009 A czy ktoś może wie jaka dokładnie powinna byc wartość synchronizacji wałka rozrządu dla silnik AWX ? podają różnie wyczytałem że musi byc 0 a gdzie indziej ze od 0 do 1 , [br]Dopisany: 14 Październik 2009, 14:48_________________________________________________spanky co masz na myśli pisząc napinacz nie wyrabia , wymieniłem napinacz rolki nieruszałem tylko alternatora , wszystko nowe , co można spaprać przy wymianie rozrządu wszystko złożone wg książki , chyba ze coś przeoczyłem
Musashi Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 "0" słownie zero. granica tolerancji -3 / +3 jednak nei to jest u ciebie problemem. gdy napinacz jest sprawny wahania kata synchronizacji w trakcie pracy na wysokich obrotach nie powinny przekroczyc wartosci 0,6 stopnia. u ciebie albo zle napiety napinacz (czesty blad rutyniarzy lub niewiedza) albo do bani, np. stary lub podroba. taka sytuacja grozi przeskoczeniem paska i zniszczeniem silnika
letallec Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 Zrob pelne logi statyczne i BS(chociaz te BS to niekoniecznie). Zobaczymy jak wygladaja te ustawienia.
jacol184 Opublikowano 14 Października 2009 Autor Opublikowano 14 Października 2009 Wrzucam logi grupa 004 silnik rozgrzany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się