Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Który ON używacie? tylko 2.0 tdi !!!


sedi

Rekomendowane odpowiedzi

hmm, na niemieckim paliwie B7 z motorem BLB chodziło pieknie,

na polskim Statoilu pogorszyly sie korekcje,

przesiadłem się na BP Ultimate, było trochę lepiej, jednak korekcje wciąż były gorsze niż na niemieckim.

kolejno na V-power diesel shella. po kilku kkm korekcje wróciły do normy....

na razie, monitoruję :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj znajdziesz sporo opinii na temat paliw: http://www.a4-klub.pl/smf/25_v6_tdi_gdzie_tankujecie-t25954.0.html

to nt paliw tankowanych do 2.5 tdi :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz bez przesady z ta awaryjnoscia, zdarzaja sie egzemplarze problemami, jednak trudno mowic o masowej awaryjnosci.

trzeba pamietac ze samochody importowane przez handlarzy sa obarczone przeszloscia powypadkowa lub masakrycznymi przebiegami... wiec jak zwykle sprowadza sie to do trafienia na felerny egzemplarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, na niemieckim paliwie B7 z motorem BLB chodziło pieknie,

na polskim Statoilu pogorszyly sie korekcje,

przesiadłem się na BP Ultimate, było trochę lepiej, jednak korekcje wciąż były gorsze niż na niemieckim.

kolejno na V-power diesel shella. po kilku kkm korekcje wróciły do normy....

na razie, monitoruję :cool1:

Hmmm u mnie w a6 to samo,na Duńskim paliwie :good: na Polskim korekcje lipa.W DK tankuje tylko na Shell-u(v-power) w PL też ale widać,że jakość paliwa w PL jest gorsza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja do slużbowego passata 2.0tdi lałem wszytko co było po drodze, najechał 200tyś km i było wszytko ok, przy 160~ tylko padło turbo, ale łatwo to auto nie miało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje autko ma 220 tysi i przebieg ori sprawdzane po VINie i zgadza sie z ksiazka,na ASO Audi mówia ze nawet malowane nie było i ze silnik ok,bez wycieków i itp. do konca serwisowane w ASO,czy ten przebieg to juz jakis duzy jak na ten motorek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja od początku zalewam V-Power i jestem bardzo zadowolony ... co kilka dni podpięte auto przez Musashiego i korekcje super ... czasem jak nie mam jak zaleje statoila i trochę gorzej się sprawuje ....

a tankuje ktoś zwykły ON?i jakie ewentualnie efekty?

P.S. Sorki za takie pytanka ale jestem od niedawna posiadaczem Audi z 2.0 TDI BLB i czytałem tu na forum ze silniki sa awaryjne wiec chchiałbym jakos z troską podejsc do mojego :)

awaryjne ? jak wiara kupuje auta z przebiegami 189 tyś a w rzeczywistości maja 300-400 tyś to awarie się zdarzają .... przy takich przebiegach czas na kilka zabiegów, żeby auto mogło śmiało następne 300-400 zrobić .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój to co prawda BPW, ale po małym programie na 165 KM i 370 Nm.

Jeżdżę na zwykłym ON-ie, tankuję tylko na oryginanych Orlenach lub Bliskich (broń Cie Panie Boże nie na jakichś franczyzowych), zrobiłem 50 kkm i autko zapitala bezproblemowo jak głupie (no może nie jest zbyt oszczędne,ale zamiast nogi mam cegłę :cool1: )

Wbrew pozorom ulepszane paliwka typu werva, Ultimate mając wyższą temp. spalania obniżają moc maksymalną i moment , bo szybciej spaliny osiągają temperaturę EGT,( ustawioną tak by zabezpieczyć mtorówkę przed zniszczeniem termicznym ) i sterownik tnie dawkowanie na pompkach (sprawdzone na hamowni :kox: )

Ale to tylko moje zdanie , każdy ma prawo mieć inne :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Madas za pocieszenie,widzę że mamy podobną konfigurację :)

A sprawdza sie to pod VAGiem?

to nie pocieszenie tylko szczera prawda .... sprawdza się .. ... u mnie Mussa robił często logi stat i dynam i doładowanie i korekcje i wszystko jest w super porządku .... jeżdżę i tyle ... [br]Dopisany: 17 Październik 2009, 16:05_________________________________________________jak się coś będzie działo to wtedy będę się martwił :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja śmigam na shellu v-power :a4fan:

Ale jest różnica, paliwo zalane w Belgii a w Polsce.Zawsze staram się w Niemczech jadąc do polski przed granicą zatankować na max,aby jak najmniej tankować krajówki :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja leję albo BP Ultimate albo V-Power i jest ok. Co do awaryjności to tak jak koledzy zauważyli czy licznik kręcony, zależy jak był traktowany przez poprzednich właścicieli i od egzemplarza... :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja odkąd nabyłem mojego paździocha tankuję tylko i wyłącznie v-power na Shellu i jak dotąd nie miałem żadnych problemów z silnikiem (odpukać...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...