f16mysliwiec Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Gdzie jest minus po zamknięciu centralnego ??? to znaczy po zamknięciu się auta żeby był cały czas minus na jakimś kabelku ??? a po otwarciu żeby znikał minus, potrzebuje informacji czy gdzieś taki przewodzik istnieje ??[br]Dopisany: 17 Październik 2009, 20:44_________________________________________________Czy nikt nie wie jak to zrobić ?? próbuje zrobić żeby lusterka się składały razem z alarmem
rysiuu Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Spróbuj podebrać sygnał z alarmu, a dokładniej z wyjścia na dodatkowe czujniki (ultrasy, wsztrząsówka itd). W większości alarmów masa na zasilanie czujników pojawia się dopiero po uzbrojeniu alarmu.
paweu1 Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Nie jestem pewien, ale chyba nie ma czegoś takiego, jak stały minus. Zamykanie i otwieranie polega na podaniu krótkiego sygnału do centralki. Jeśli maz dokładanego pilota, to przy centralce będziesz miał wyprowadzone kable do zdalnego sterowania. Do czego jest ci potrzebny "minus"?
f16mysliwiec Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Opublikowano 3 Lutego 2011 Żeby lusterka się składały razem z alarmem i odwrotnie A lusterka składane działają w taki sposób że : Jak się je składa to podaje przełącznik minus na stałe, a jak mają się rozkładać to przełącznikiem rozłącza się minus
grippen Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Damian jak u cibie jest centralny sterowany dwiema masami czy na przemian + i -? jak na przemian to po zamknięciu centralnego masz na kablu cały czas minus a gdy otworzysz centralny to na kablupojawia się plus
paweu1 Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Zakładałem pilota do centralki i sterownie jest dwoma masami. Weź pompkę centralnego, miernik i szukaj, może gdzieś jest stały minus, po zamknięciu
grippen Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Zakładałem pilota do centralki i sterownie jest dwoma masami. Weź pompkę centralnego, miernik i szukaj, może gdzieś jest stały minus, po zamknięciu widzisz jest to różnie rozwiązane i nie wiadomo dla czego, mamy te same roczniki i modele silników a u mnie jest sterowane na przemian + i -
paweu1 Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 widzisz jest to różnie rozwiązane i nie wiadomo dla czego, mamy te same roczniki i modele silników a u mnie jest sterowane na przemian + i - Ups Mozliwe, nie dam sobie nic obciąć
CUB@ Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 podłącz pod alarm w miejsce gdzie ma być podłączone odcięcie zapłonu(blokada) np. przekaźnik i wysteruj sobie - po załączeniu alarmu i zamkni ęciu drzwi, z czujników dodatkowych może nic nie wyjść ponieważ dużo alarmów ma zasilanie na czujniku cały czas troszkę zabawy
sylwiasty Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Zakładałem pilota do centralki i sterownie jest dwoma masami. Weź pompkę centralnego, miernik i szukaj, może gdzieś jest stały minus, po zamknięciu widzisz jest to różnie rozwiązane i nie wiadomo dla czego, mamy te same roczniki i modele silników a u mnie jest sterowane na przemian + i - Jest możliwość podłączenia sterowania centralnym zamkiem na 2 sposoby: 1. sterowanie -/- 2. sterowanie +/- Wszystko zależy od osoby podłączającej alarm oraz od jego wiedzy w tym temacie. Do autora tematu - jak rozkminisz sposób to dawaj informacje tu na forum, sam się nad tym zastanawiam ale nie mam czasu teraz dłubać przy samochodzie. Jak już coś ustalisz to polecam zastosować jakiś odłącznik, żeby na wszelki wypadek wyłączyć tą opcję na zimę. Zdarza się, że mechanizmy w lusterkach potrafią przymarznąć i można uszkodzić silniczki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się