Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Gdzie jest minus po zamknieciu cetralnego ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gdzie jest minus po zamknięciu centralnego ??? to znaczy po zamknięciu się auta żeby był cały czas minus na jakimś kabelku ??? a po otwarciu żeby znikał minus, potrzebuje informacji czy gdzieś taki przewodzik istnieje ??[br]Dopisany: 17 Październik 2009, 20:44_________________________________________________Czy nikt nie wie jak to zrobić ?? próbuje zrobić żeby lusterka się składały razem z alarmem

Opublikowano

Spróbuj podebrać sygnał z alarmu, a dokładniej z wyjścia na dodatkowe czujniki (ultrasy, wsztrząsówka itd).

W większości alarmów masa na zasilanie czujników pojawia się dopiero po uzbrojeniu alarmu.

Opublikowano

Nie jestem pewien, ale chyba nie ma czegoś takiego, jak stały minus. Zamykanie i otwieranie polega na podaniu krótkiego sygnału do centralki.

Jeśli maz dokładanego pilota, to przy centralce będziesz miał wyprowadzone kable do zdalnego sterowania.

Do czego jest ci potrzebny "minus"?

Opublikowano

Żeby lusterka się składały razem z alarmem i odwrotnie ;)

A lusterka składane działają w taki sposób że :

Jak się je składa to podaje przełącznik minus na stałe, a jak mają się rozkładać to przełącznikiem rozłącza się minus

Opublikowano

Damian jak u cibie jest centralny sterowany dwiema masami czy na przemian + i -?

jak na przemian to po zamknięciu centralnego masz na kablu cały czas minus a gdy otworzysz centralny to na kablupojawia się plus

Opublikowano

Zakładałem pilota do centralki i sterownie jest dwoma masami.

Weź pompkę centralnego, miernik i szukaj, może gdzieś jest stały minus, po zamknięciu

Opublikowano

Zakładałem pilota do centralki i sterownie jest dwoma masami.

Weź pompkę centralnego, miernik i szukaj, może gdzieś jest stały minus, po zamknięciu

widzisz jest to różnie rozwiązane i nie wiadomo dla czego, mamy te same roczniki i modele silników a u mnie jest sterowane na przemian + i -

Opublikowano
widzisz jest to różnie rozwiązane i nie wiadomo dla czego, mamy te same roczniki i modele silników a u mnie jest sterowane na przemian + i -

Ups :mysli:

Mozliwe, nie dam sobie nic obciąć :kox:

Opublikowano

podłącz pod alarm w miejsce gdzie ma być podłączone odcięcie zapłonu(blokada) np. przekaźnik i wysteruj sobie - po załączeniu alarmu i zamkni ęciu drzwi, z czujników dodatkowych może nic nie wyjść ponieważ dużo alarmów ma zasilanie na czujniku cały czas troszkę zabawy :wink4:

Opublikowano

Zakładałem pilota do centralki i sterownie jest dwoma masami.

Weź pompkę centralnego, miernik i szukaj, może gdzieś jest stały minus, po zamknięciu

widzisz jest to różnie rozwiązane i nie wiadomo dla czego, mamy te same roczniki i modele silników a u mnie jest sterowane na przemian + i -

Jest możliwość podłączenia sterowania centralnym zamkiem na 2 sposoby:

1. sterowanie -/-

2. sterowanie +/-

:)

Wszystko zależy od osoby podłączającej alarm oraz od jego wiedzy w tym temacie. :)

Do autora tematu - jak rozkminisz sposób to dawaj informacje tu na forum, sam się nad tym zastanawiam ale nie mam czasu teraz dłubać przy samochodzie. Jak już coś ustalisz to polecam zastosować jakiś odłącznik, żeby na wszelki wypadek wyłączyć tą opcję na zimę. Zdarza się, że mechanizmy w lusterkach potrafią przymarznąć i można uszkodzić silniczki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...