ajax Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Witam, po paru recznie wykonany pracach postanowilem odwiedzic firme Jetronic w celu poprawienia programu Modyfikacje przed hamowaniem : - FMIC - trojnik SAMCO - Wkladka K&N ( filtr powietrza ) - 2 x Forge Splitter Seria : Celem programu bylo podniesienie mocy, zachowujac ekonomie ( robie 4kkm-6kkm miesiecznie, wiec nie chcialem, zeby spalanie drastycznie wzroslo ) "Pan Bobik" napisal taki oto program, z czego jestem bardzo zadowolony bo spalanie naprawde nieznacznie wzroslo : Wrazenia z drogi nastepujace : Spalanie w trasie spadlo, bo samochod elegancko sie zbiera juz z 1,8k obrotow i nie musze redukowac. Spalanie przy jezdzie agresywnej wzroslo, ale za to dynamika samochodu zmienila sie na duzy plus. Przez tydzien przejechalem 3kkm i nie wyszly zadne nieporzadane usterki / awarie. Jestem bardzo zadowolony z roboty Bobika, tym bardziej, ze w/g jego opini mozna jeszcze pojsc w gore, ale niestety spalanie wtedy wzrosnie razem z wykresem. Kusi mnie darmowa poprawka No to teraz jedziemy po wykresie :gwizdanie: Pozdrawiam!
poziek Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Zamiast wkładki włóż seryjny filtr - K&N nic nie daje a tylko zasyfia dolot i turbiny. Wykres bardzo poprawny choć Nm dość mało
Piotrek98igo Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 w serii moc ok a 370nm czemu tak malo?
ajax Opublikowano 20 Października 2009 Autor Opublikowano 20 Października 2009 Hmmm tego jeszcze nie slyszalem. K&N troszke zmienil dzwiek silnika.... ale jak slysze o syfie, to chyba papier wroci na miejsce Moment sredni, ale taki zostanie, bo naprawde nie chce, zeby spalanie mocno wzroslo... juz i tak sie na stacji ze mnie smieja w serii moc ok a 370nm czemu tak malo? Bo to jest silnik APB ( USA ) ktory seryjnie mial 250 KM / 350 Nm ze wzgledu na emisje spalin.
ktokolwiek Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Bo to wersja amerykańska, seryjnie powinno być 250 KM i 350 NM. Wiadomo że bonus od Audi i FMIC dało to 270 kucy w serii Ja miałem 260, heh. Życze wiele przyjemności z jazdy Ładniejszy wykresik niż u mnie, ale jak zmienie coolery i zrobie wydech też jade do Bobika na gratisową korekte, :hi: O tym K&N też słyszałem to co Poziek napisał, ale na razie też na nim jeżdże Co z wydechem? Zostajesz przy tych syfiastych katalizatorach USA?
poziek Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Hmmm tego jeszcze nie slyszalem. K&N troszke zmienil dzwiek silnika.... ale jak slysze o syfie, to chyba papier wroci na miejsce mysli chłopak z forum robił nawet porównania na hamowni i na seryjnym filtrze było lepiej niż na K&N ja ze swojego doświadczenia też mogę powiedzieć że najlepiej jeździło mi auto na seryjnej puszce i filtrze knechta a dolot był czyściutki
ajax Opublikowano 20 Października 2009 Autor Opublikowano 20 Października 2009 Wlasnie sie zastanawiam skad ten przyrost o 20 mocy i momentu, bo po montazu FMIC-a wcale nie zauwazylem zmiany na plus. Jedyne co sie mocno zmienilo, to to, ze samochod nie dostawal zadyszki w miescie przy wiekszych temperaturach. chłopak z forum robił nawet porównania na hamowni i na seryjnym filtrze było lepiej niż na K&N Wystarczy, bedzie seryjny filtr.... tylko mi juz potencjalnych klientow na K&N-a nie odstraszaj #edit Tak zostaje przy seryjnym wydechu... Bobik kazal rozluznic ( katy out, zmiana srodkowego i koncowego ), ale Sid ostrzega przed wywaleniem katow i wzrostem halasu wydawanego przez silnik - tego chce na razie uniknac.
poziek Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Wystarczy, bedzie seryjny filtr.... tylko mi juz potencjalnych klientow na K&N-a nie odstraszaj o to się nie martw, sa zawsze amatorzy dźwięków takich jak właśnie te wydawane z K&N albo BOVa...
gregory Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Hmmm tego jeszcze nie slyszalem. K&N troszke zmienil dzwiek silnika.... ale jak slysze o syfie, to chyba papier wroci na miejsce mysli chłopak z forum robił nawet porównania na hamowni i na seryjnym filtrze było lepiej niż na K&N ja ze swojego doświadczenia też mogę powiedzieć że najlepiej jeździło mi auto na seryjnej puszce i filtrze knechta a dolot był czyściutki Poziek znów siejesz tą propagandę anty stożkową i anty K&N-ową Bawełniany filtr jest dobry jak jest nowy. Ja jeżdżę ponad rok na filtrze stożkowym gąbkowym ITG i nie narzekam Opowiedziałbym o swoich doświadczeniach ze stożkiem rozwiewając niektóre mity, ale nie będę zaśmiecał tego tematu
SID Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 w DE połowa poważnych firm zakłada K&N a druga woli seryjne. Zdania są podzielone. Jeśli filtr jest założony poprawnie nie ma opcji zasysania śmieci, K&N wchodzi na ścisk, wiele razy widziałem nie dokonca wciśniety filtr lub za lużny - wówczas śmiecie będą. wynik świetny - auto zdrowe (inne S4 mogą pozazdrościć bo na mniej wiarygodnych hamowniach ciężko uzyskać 310ps) tylko Nm coś uciekło wydech i masz 10-15ps na +
Nosb Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Ajax ja mam wytluczne precaty , zamiast katow rury i dwa nieduze tlumiki 2,5" z poprzedniego 1,8T. Cisza i spokoj juz 1,8 bardziej mi halasowalo Ostatnio dosiadalem seryjnego 1,8T na seryjnym wydechu i wiecej halasu/buczenia. Prosze : Na zywo jak ktos chce cicho i sympatycznie jest swietnie
ajax Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2010 Z calym szacunkiem, ale Twoj w porownaniu do mojego to ryczy Chcialbym, zeby i moj w koncu zagadal tak jak powinien... ale jeszcze nie teraz
Nosb Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Moj ryczy ? To moze ja gluchy jestem Dla mnie cicho jak w ruskiej lodzi podwodnej Jak czas niedlugo pozwoli wkladam twin na jednym tlumiku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się