Gość Trzeniu Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 I czym się różnią miezy sobą poszczególne rodzaje B** ? Drogi Kolego.. Funkcja się kłania , było to już kilka razy opisane na forum [br]Dopisany: 25 Październik 2009, 19:23_________________________________________________Yelo , Ogra auto ma 187KM i 350kg mniej waży , to chyba dobre porównanie [br]Dopisany: 25 Październik 2009, 19:24_________________________________________________Nie wszystko było do Ciebie , ale nie chce mi się w każdym zdaniu pisać do kogo się zwracam
Yelo Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Mówisz, że idziecie równo - z rolki? Ile masz PS po sofcie?
Gość Trzeniu Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 z miejsca 2-3 długości przed ale Ogruś nie ma Q więc to normalne , z rolki równo [br]Dopisany: 25 Październik 2009, 19:28_________________________________________________204PS
Yelo Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 No to bardzo ładnie idzie to Twoje 2.5 Nie od dzisiaj wiadomo, że starsze (bez wtrysku i zmiennej geometrii łopatek itd.) TB potrzebują paru koni więcej żeby objechać podobne TDI. Nadal uważam, żę BFB ma rywala w BDG i BFC. Spalanie porównywalne, koszty 1.8T niższe, cena zakupu niższa, dynamika baaardzo zbliżona. Zastanawiam się dlaczego mało osób zastawia się nad tymi dwoma jednostkami. 2.5 jest zazwyczaj porównywane do 1.9 (gdzie to porównanie jest kulą w płot), a 1.8T do wolnossących V6-ek.
truckmaniac Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Tak czytam sobie i czytam. Non stopa te wałki. Dla chętnych polecam bardzo dobry artykuł (nie można tego nazwać postem) bodajże Piotrusia na AKP na temat problemów z wałkami w 2,5 TDI. Moim skromnym zdaniem, jedynym problemem tego silnika jest to, że nie jest tak idiotoodporny jak 1,9.
Tomeks Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 ja w środku,ale z walniętym EGR :gwizdanie: i troszkę zrąbałem start ,na końcu pasa Ogr jakieś 4 długości przede mną,Trzeniek czekał znudzony z fajką http://www.youtube.com/watch?v=jcYbGeT0zCM&feature=player_embedded
Gość Trzeniu Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Wiecie co , szkoda że Piotruś nie zabierze/zabiera tutaj głosu...
Tomeks Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Wiecie co , szkoda że Piotruś nie zabierze/zabiera tutaj głosu... się mu nie dziwię :gwizdanie:
truckmaniac Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Wiecie co , szkoda że Piotruś nie zabierze/zabiera tutaj głosu... Ileż może to samo pisać?Kto chce, ten znajdzie i zrozumie. Kto nie chce, to i młotkiem do głowy nie wbijesz
Peterka Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Lektura do snu: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=59776&highlight=wa%B3ki+bau Wracając do tematu głównego - poruszony na wstępie problem pękających krzywek w nowej generacji ułożyskowanych głowicach - przypominam, że zdarza się "tylko" w silnikach z początkowego okresu produkcji (02/2003 do początków 2004). Czyli wszelkie BAU, BDG, BDH i BCZ np. z rocznika modelowego 2005 - "już" tej wady nie mają. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się