Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] A4 1.8T quattro, Tiptronic, S-line, RNS-e


Thom4s

Rekomendowane odpowiedzi

a jak sobie skrzynia radzi z tą mocą ? :kox:

Chyba raczej chodziło Ci o moment obrotowy. Skrzynia ma wytrzymałość do 420Nm i przebieg momentu jest ustawiony bardzo łagodnie, więc zmienia biegi idealnie. Ona była stosowana również w S4 B5, który w serii ma 400Nm. To nie Multitronic. :tongue4: Kwestia również regularnej wymiany oleju w skrzyni.[br]Dopisany: 02 Luty 2011, 00:02_________________________________________________

Wydech Magnaflow będzie na sprzedaż. Jak ktoś chętny to pisać, bo plany trochę się zmieniły. Pasuje do wszystkich B6/B7 1.8T 2.0TFSI z quattro. Do ośki nie podejdzie. Atrakcyjna cena, nigdzie za tyle nie kupisz. :wink4:

BTW, dziś odebrałem samochód po wymianie przepływki, pompy paliwa na Bosch 040 i nowej okładziny na DP. Temperatura w komorze silnika znacznie spadła.

Niedługo korekta programu. :gwizdanie: :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnyc paździoch ;)

257 łądny wynik... gadaj z rogalem żeby ci wystroił jak swoją Octavie na 300 KM na standardowych bebechach.

ja sobie nie przypominam żeby Rogal miał taką moc :) coś Ci się cyferki pomyliły :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedługo będę jechał na korektę, to powinno być ok 280KM i 340Nm, tyle mi wystarczy samochód i tak już nieźle z@pierdala. :wink4: Druga rzecz, to nie chcę za bardzo obciążać skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnyc paździoch ;)

257 łądny wynik... gadaj z rogalem żeby ci wystroił jak swoją Octavie na 300 KM na standardowych bebechach.

ja sobie nie przypominam żeby Rogal miał taką moc :) coś Ci się cyferki pomyliły :przebiegly:

Rogal coś tam mówił... w jego jest chyba 247 na stronie....na stronie zresztą jest o 300 KM z 1.8T a przy większym grzebaniu o 335 itp

ale fakt nie na standardowych bebechach... coś musiałem źle zapamiętac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto napewno nabrało wigoru :good:

ale Nm nadal dość ubogo wyglądają :mysli:

reasumując trochę się trzeba narzeźbić 1.8T, żeby osiągnąć wynik 2.0T po programie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nm jest specjalnie zaniżony żeby nie obciążać skrzyni Tiptronic.

Rzeźby nie było, bo wszystko wchodzi P&P. To jest eliminator kit.

Nie da się osiągnąć bezpiecznych 260KM w 2.0T samym programem. Chyba, że chce się żeby turbo szybko się wysrało. Zresztą u mnie jest jeszcze duży zapas i jak napisałem wcześniej niedługo będzie korekta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nm jest specjalnie zaniżony żeby nie obciążać skrzyni Tiptronic.

Rzeźby nie było, bo wszystko wchodzi P&P. To jest eliminator kit.

Nie da się osiągnąć bezpiecznych 260KM w 2.0T samym programem. Chyba, że chce się żeby turbo szybko się wysrało. Zresztą u mnie jest jeszcze duży zapas i jak napisałem wcześniej niedługo będzie korekta.

źle dobrałem słowo, rzeźba nie jest najwłaściwszycm, bardziej chodzi mi o modyfikacje :wink4:

jest na forum kilka 2.0T legitymujących się mocą 260hp, czas pokaże jaki będzie tego efekt.

ja mam serię 230, wydawać by się mogło, że podbicie programem do 250hp nie będzie niebezpieczne :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się osiągnąć bezpiecznych 260KM w 2.0T samym programem. Chyba, że chce się żeby turbo szybko się wysrało. Zresztą u mnie jest jeszcze duży zapas i jak napisałem wcześniej niedługo będzie korekta.

Masz jakieś potwierdzenie swojej tezy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się osiągnąć bezpiecznych 260KM w 2.0T samym programem. Chyba, że chce się żeby turbo szybko się wysrało. Zresztą u mnie jest jeszcze duży zapas i jak napisałem wcześniej niedługo będzie korekta.

Masz jakieś potwierdzenie swojej tezy?

Mowilem mu, ze Ci kopci strasznie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się osiągnąć bezpiecznych 260KM w 2.0T samym programem. Chyba, że chce się żeby turbo szybko się wysrało. Zresztą u mnie jest jeszcze duży zapas i jak napisałem wcześniej niedługo będzie korekta.

Masz jakieś potwierdzenie swojej tezy?

Bajk, tunerzy mogą zrobić Ci nawet więcej, tylko kwestia ile Ci wytrzyma turbo. Na stronach odnośnie chipowania 2.0T bezpieczną wartość podaje się na 240KM. Z 1.8T Devastation zrobił 212KM na K03, ale turbo w moment mu się wysrało. W audi S3 2.0T na 270KM wkładają już K04, więc musi być jakaś tego przyczyna. Zresztą narazie mało obchodzi mnie ten silnik. Będę się nim zajmował jak kupię B8 2.0TFSI lub S4 3.0TFSI. :wink4::naughty:

Jak będziesz na strojeniu to daj cynk na PW. :wink4:

Przemek na pewno się odezwę. Chciałbym też, żeby Fly się zjawił jak będzie mógł. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moment ??????

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

nawet metra nie ujechałem, jeszcze na rolkach turbina odeszła w niebyt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo było juz nadwyrężone, hałasowało na zimnym silniku

a strasznie nas korciło żeby zobaczyc jakie sa mozliwosci tej turbiny

pierwszy pomiar na bodajże 1 bar wypluło 200kM

potem 1.1 bar i wyszło 212kM, za chwile powtorzylismy pomiar

i jebuduuuuuuu, siwo zrobiło sie na hamowni :polew: :polew: :polew:

wirnik się ukrecił, za 3 godziny auto mialo juz new turbo i skonczyło sie na 186kM

i tak autko jezdzi do dzisiaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie jakieś lewe turbo..

Thom4s wiem, że może być więcej. Chociaż nie uważam, że na seryjnych gratach dużo więcej mi tuner wyciągnie.

Oczywiście jeśli dojdzie z głową zrobiony wydech oraz FMIC to do 280KM można dociągnąć. Czy turbo się szybko wykrzaczy po takim czymś? Nie sądzę - oczywiście jeśli zachowam podstawowe zasady używania turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było to oryginalne turbo K03-029 ale juz za mocno hałasowało

pierwsza koncepcja była taka ze wymieniamy turbo i auto na rolki

ale że zawsze mnie kusi żeby cos zdemolowac, wiec postanowilismy

doprowadzic turbo do "białej" gorączki, co sie w pełni udało :decayed: :decayed: :decayed:

ale na 3 pomiarze poszło w piz*u

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc nie ma co dywagować nt. Twojego przypadku jeśli turbo nie było sprawne :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat w 2.0TFSI dobre jest to, że jest DSMIC, więc FMIC już praktycznie odchodzi, wtryski też mają większy zapas. Ja osobiście nie robiłbym aż tak dużo, myślę, że 250KM byłoby ok. Dużo golfów GTI sprzedawanych na allegro ma właśnie ok 245-250PS. Ogólenie pewnie jak zawsze wszystko zależy od indywidualnego egzemplarza, tunera i właściciela. :decayed::wink4:

Nie ważne, temat jest o 1.8T. W moim przypadku uznałem, że nie ma sensu zmieniać samochodu na B7, bo to tylko lift B6 i 90% 2.0TFSI quattro na allegro to powypadki z USA, więc wolałem dołożyć do swojego, bo przynajmniej wiem co mam. :wink4:

Następne będzie już B8 również w turbobenzynie. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...