Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Jak wymienić płyn do wspomagania?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam płyn do wspomagania poniżej minimalnego poziomu w zbiorniczku. Czy ten płyn ubywa w jakimś tempie? Czy raczej nie powinien ubywać? Kupiłem w ASO zielony płyn, teraz mam jakiś żółty (nie wiem jaki bo A4 niedawno kupiona). W ASO powiedziano mi, że nie wolno mieszać tych płynów. Dlatego chciałbym ten spuścić i zalać ten oryginalny zielony. Pytanie jak to zrobić? Czy trzeba po spuszczeniu wyczyścić w jakiś sposób układ wspomagania? Czy może oddać ten zielony i szukać żółtego, żeby tylko dolać? Zależy mi też, żeby był to dobry płyn... No i zastanawia mnie czemu jest taki mały poziom tego płynu ;/

Opublikowano

Najlepiej przepłukać układ.

Jaki kupiłeś-FEBI 6162?

Opublikowano

podpinam się pod pytanie - jak wymienić płyn w układzie wspomagania :mysli:

Opublikowano

G 004 000 M2. Z tego tematu co kolega wysłał wynika, że to mineralny. Możliwe, że ten żółty to syntetyczny? Chciałbym zalać jak najlepszy do Audiczka :tongue4:

Opublikowano

do audi zielony mineralny

sposób wymiany był poruszany na forum kilkakrotnie

Opublikowano

Czytałem w tym temacie podanym przez Fayera, że ktoś tam po zalaniu G004 zamiast G002 miał problemy z pompą bo niby G004 to syntetyk a G002 to minerał, ale z drugiej strony G004 jest chyba nowszym zamiennikiem, więc nie powinno być problemu. Dla pewności lepiej przepłucze... Dziękóweczka :)

Opublikowano

Przepłukaj FEBI mineralnym i takim samym zalej i śpij spokojnie...

Opublikowano

Dzisiaj tata pojechał do Seata na wymiane, ale "serwisant" oczywiście mądrzejszy i dolał G004 do G002 i jeszcze przelał (delikatnie mówiąc) powyżej max poziomu :angry: Musze sam wymienić, ale czytam forum i nie wiem który ten wąż odkręcić i w którym miejscu ;/ Czy to któryś z wężyk z fotki?

1EQK2J.jpg

Opublikowano

Dzisiaj tata pojechał do Seata na wymiane, ale "serwisant" oczywiście mądrzejszy i dolał G004 do G002 i jeszcze przelał (delikatnie mówiąc) powyżej max poziomu :angry: Musze sam wymienić, ale czytam forum i nie wiem który ten wąż odkręcić i w którym miejscu ;/ Czy to któryś z wężyk z fotki?

1EQK2J.jpg

Nic nie odkręcaj tylko zdejmij ze zbiorniczka oba węże. Jeden będzie szedł do pompy drugi do maglownicy. Uprzednio strzykawka opróżnij z oleju zbiorniczek który następnie przepłucz np podobnym środkiem http://moto.allegro.pl/item764826404_wurth_zmywacz_uniwersalny_17_zl_tet_rol.html który osobiście stosowałem i zbiorniczek umył bardzo dobrze. Przewód który idzie od maglownicy włóż do jakiej plastikowej butelki i kręcąc kierownicą na wyłączonym silniku usuniesz olej z przekładni. Podczas tej operacji najlepiej unieść przód samochodu. Następnie montujesz zbiorniczek zalewasz nowym olejem i ponownie kręcisz kierownica aż odpowietrzysz przekładnie. I nie obawiaj się o olej G004 na pewno nie będziesz miał z nim żadnych problemów jest zdecydowanie lepszy jak zamiennik febi. Powodzenia

Opublikowano

Przewód który idzie od maglownicy włóż do jakiej plastikowej butelki

Rikardo o ten przewód chodzi?

5.odkrecamy przewody doprowadzajace olej i odprowadzajace olej z maglownicy(te przy samej maglownicy)

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=8aa8ccd129314a74

Opublikowano

U mnie jest tez kolorek bursztynowy plynu od wspomagania.Po konsultacji z kolega z ASO mowi mi ,ze zbiegiem czasu z koloru zielonego robi sie (taki zolty lub bursztynowy ) .I to mnie zadziwilo :mysli:

Opublikowano

Przewód który idzie od maglownicy włóż do jakiej plastikowej butelki

Rikardo o ten przewód chodzi?

5.odkrecamy przewody doprowadzajace olej i odprowadzajace olej z maglownicy(te przy samej maglownicy)

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=8aa8ccd129314a74

Nie chodziło mi o zdjęcie gumowych przewodów z opaskami ze zbiorniczka oleju od wspomagania. jeden przewód będzie szedł go pompy wspomagania a drugi do maglownicy i ten który będzie szedł od maglownicy bez odkręcania włóż do jakiejś plastikowej butelki tą częścią którą zdejmiesz ze zbiorniczka. W tym linku kolega wymieniał maglownice dlatego odkręcał od niej przewody.

Opublikowano

U mnie jest tez kolorek bursztynowy plynu od wspomagania.Po konsultacji z kolega z ASO mowi mi ,ze zbiegiem czasu z koloru zielonego robi sie (taki zolty lub bursztynowy ) .I to mnie zadziwilo :mysli:

niestety czeka Cie wymiana

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...