Tamley Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Mam płyn do wspomagania poniżej minimalnego poziomu w zbiorniczku. Czy ten płyn ubywa w jakimś tempie? Czy raczej nie powinien ubywać? Kupiłem w ASO zielony płyn, teraz mam jakiś żółty (nie wiem jaki bo A4 niedawno kupiona). W ASO powiedziano mi, że nie wolno mieszać tych płynów. Dlatego chciałbym ten spuścić i zalać ten oryginalny zielony. Pytanie jak to zrobić? Czy trzeba po spuszczeniu wyczyścić w jakiś sposób układ wspomagania? Czy może oddać ten zielony i szukać żółtego, żeby tylko dolać? Zależy mi też, żeby był to dobry płyn... No i zastanawia mnie czemu jest taki mały poziom tego płynu ;/
fayera Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Najlepiej przepłukać układ. Jaki kupiłeś-FEBI 6162?
fireman tom Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 podpinam się pod pytanie - jak wymienić płyn w układzie wspomagania
fayera Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adr_jaki_olej_do_wspomagania-t10784.0.html
Tamley Opublikowano 31 Października 2009 Autor Opublikowano 31 Października 2009 G 004 000 M2. Z tego tematu co kolega wysłał wynika, że to mineralny. Możliwe, że ten żółty to syntetyczny? Chciałbym zalać jak najlepszy do Audiczka
Dev Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 do audi zielony mineralny sposób wymiany był poruszany na forum kilkakrotnie
Tamley Opublikowano 31 Października 2009 Autor Opublikowano 31 Października 2009 Czytałem w tym temacie podanym przez Fayera, że ktoś tam po zalaniu G004 zamiast G002 miał problemy z pompą bo niby G004 to syntetyk a G002 to minerał, ale z drugiej strony G004 jest chyba nowszym zamiennikiem, więc nie powinno być problemu. Dla pewności lepiej przepłucze... Dziękóweczka
fayera Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Przepłukaj FEBI mineralnym i takim samym zalej i śpij spokojnie...
Tamley Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Opublikowano 2 Listopada 2009 Dzisiaj tata pojechał do Seata na wymiane, ale "serwisant" oczywiście mądrzejszy i dolał G004 do G002 i jeszcze przelał (delikatnie mówiąc) powyżej max poziomu Musze sam wymienić, ale czytam forum i nie wiem który ten wąż odkręcić i w którym miejscu ;/ Czy to któryś z wężyk z fotki?
rikardo Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 Dzisiaj tata pojechał do Seata na wymiane, ale "serwisant" oczywiście mądrzejszy i dolał G004 do G002 i jeszcze przelał (delikatnie mówiąc) powyżej max poziomu Musze sam wymienić, ale czytam forum i nie wiem który ten wąż odkręcić i w którym miejscu ;/ Czy to któryś z wężyk z fotki? Nic nie odkręcaj tylko zdejmij ze zbiorniczka oba węże. Jeden będzie szedł do pompy drugi do maglownicy. Uprzednio strzykawka opróżnij z oleju zbiorniczek który następnie przepłucz np podobnym środkiem http://moto.allegro.pl/item764826404_wurth_zmywacz_uniwersalny_17_zl_tet_rol.html który osobiście stosowałem i zbiorniczek umył bardzo dobrze. Przewód który idzie od maglownicy włóż do jakiej plastikowej butelki i kręcąc kierownicą na wyłączonym silniku usuniesz olej z przekładni. Podczas tej operacji najlepiej unieść przód samochodu. Następnie montujesz zbiorniczek zalewasz nowym olejem i ponownie kręcisz kierownica aż odpowietrzysz przekładnie. I nie obawiaj się o olej G004 na pewno nie będziesz miał z nim żadnych problemów jest zdecydowanie lepszy jak zamiennik febi. Powodzenia
krzysiek23 Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_wymiana_przekladni_kierowniczej_maglownicy_fotostory-t23007.0.html
Tamley Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Opublikowano 3 Listopada 2009 Przewód który idzie od maglownicy włóż do jakiej plastikowej butelki Rikardo o ten przewód chodzi? 5.odkrecamy przewody doprowadzajace olej i odprowadzajace olej z maglownicy(te przy samej maglownicy) http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=8aa8ccd129314a74
wrclaguna Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 U mnie jest tez kolorek bursztynowy plynu od wspomagania.Po konsultacji z kolega z ASO mowi mi ,ze zbiegiem czasu z koloru zielonego robi sie (taki zolty lub bursztynowy ) .I to mnie zadziwilo
rikardo Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Przewód który idzie od maglownicy włóż do jakiej plastikowej butelki Rikardo o ten przewód chodzi? 5.odkrecamy przewody doprowadzajace olej i odprowadzajace olej z maglownicy(te przy samej maglownicy) http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=8aa8ccd129314a74 Nie chodziło mi o zdjęcie gumowych przewodów z opaskami ze zbiorniczka oleju od wspomagania. jeden przewód będzie szedł go pompy wspomagania a drugi do maglownicy i ten który będzie szedł od maglownicy bez odkręcania włóż do jakiejś plastikowej butelki tą częścią którą zdejmiesz ze zbiorniczka. W tym linku kolega wymieniał maglownice dlatego odkręcał od niej przewody.
Dev Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 U mnie jest tez kolorek bursztynowy plynu od wspomagania.Po konsultacji z kolega z ASO mowi mi ,ze zbiegiem czasu z koloru zielonego robi sie (taki zolty lub bursztynowy ) .I to mnie zadziwilo niestety czeka Cie wymiana
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się