Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BKE] Problem ze świecami żarowymi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

podłączyłem ostatnio autko pod kompa. Okazało sie ze mam spaloną świece żarową na trzecim cylindrze. wymieniłęm ja i po ponownym podłączeniu komputer pokazał ze spalone są dwie. na trzecim i na czwartym :shocked: . kilka razy sprawdziłem podłączenie i wygląda ze jest ok. gdzie szukać problemu?

Opublikowano

jeśli któraś ze świec jest przepalona wymienia się wszystkie,

podłączyłem ostatnio autko pod kompa. Okazało sie ze mam spaloną świece żarową na trzecim cylindrze
jak to zrobiłeś, jakiego programu używałeś
Opublikowano

zapiąłem vag. gdy zbadałem neonówką to na wszystkich kablach było napięcie, ale kiedy kabel z trzeciego cylindra podpiąlem na drugi to wkazalo blad takze z 2 cylindra.

Opublikowano

ponieważ nie posiadam miernika badania dokonałem przy pomocy neonówki :) moje spostrzezenie jest następujące: na pierwszym cylindrze neonówka świeci , ale słabo. na drugim nie świeci :mysli: . Na trzecim (Swieca którą wymieniłem) świeci mocnym światłem. na czwartym też świeci mocnym światłem. Wniosek: komplet do wymiany. świeca 60 zł ;(

tylko czemu vag podaje sprzeczne info ?

dziękuje za pomoc :hi:

Opublikowano

no tak. do awx-a sa sporo tańsze . myślałem ze to to samo a jednak nie. inne długości świec. zapytam toma 77 ile ceni

Opublikowano

no tak. do awx-a sa sporo tańsze . myślałem ze to to samo a jednak nie. inne długości świec.

i dzialaja przy innych napieciach,

Opublikowano

Kurcze i u mnie jest niestety podobnie, pokazywało błąd 4 i 3 swiecy wymieniłem komplet na ngk i teraz pokazuje że świeca na 1 cylindrze ma " problem elektryczny". Wychodzi że świece mam nieprawidłowe czy jak, wkurza ten check engine. Auto przy mrozie zapala ale ewidentnie na 3 cylindry po chwili jednak jak sie zagrzeje zgasze silnik to zapala już normalnie na 4.

Nikt nic nie podpowie? Kurde bo nie mam już pomysłu gdzie tkwi problem :(

Opublikowano

Więc teoretycznie w BKE pokaże spaloną świecę ? Ja miałem jedną walniętą i nie miałem żadnego błędu. Komplet nowych od razu i problem z bani.

Jaki check engine ? Przecież on się w tym roczniku pali cały czas na przekręconym zapłonie ?

Opublikowano

Na zaplonie tak ale po odpaleniu gaśnie jak jest wszystko ok a tu nie gaśnie bo jest błąd na swiecy nr 1. Wymieniłem drugi raz wszystkie i to samo, pierwszy odpal dobrze a na drugi dzień już świeczka przepalona tzn. jak pisałem w mrozie zapali na 3 garnki ale gdy już się lekko zagrzeje silnik, zgasze go i zapale ponownie to już słychać że odpala na 4 cylindry ale błąd na kompie widnieje dalej.

Opublikowano

Usuń bład i sprawdź jakie napięcie idzie na tą spaloną swiecę... sama z siebie sie nie przepala

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

Po przekreceniu kluczyka na fajce jest napięcie 7V ale już po chwili (moze sekunda) obniża się do wartości ok. 5V.

Sprawdzilem też że świeczki grzeją przez ok. 20 sekund ale to chyba normalne.

Problem rozwiązany - jedna ze świec miała zbyt dużą wartość oporności a była sprawna tj. grzała.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...