Kunio Opublikowano 15 Maja 2007 Opublikowano 15 Maja 2007 Jesli bylo to sorry ale znalezc nie moglem. Czy 30000km to dystans po jakim dobrze jest wymienic swiece? Mam problemy z nierowna praca silnika, auto w czasie dodawania gazu muli i pozniej szarpie. A po ostrzejszej jezdzie tak jakby nie chodzilo na 1 cylinder
tomaszu Opublikowano 15 Maja 2007 Opublikowano 15 Maja 2007 Gazu pewnie nie masz, ale i tak takie objawy to typowe dla zużytych swiec. Ja bym wymienil. Przy wymianie sprawdz tez przewody.
tomaszu Opublikowano 15 Maja 2007 Opublikowano 15 Maja 2007 Ja na nieszczescie mam i musze dosyc czesto swiece zmieniac (nigdy wiecej 'ELPIDŻI' w samochodzie). Ogolnie co do zmiany swieczek to zauwazylem, ze nie ma reguly. Czasem trzeba po 10kkm wymieniac, a innym razem mozna jezdzic bardzo dlugo.
Łukasz P Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 ja na świecach zrobiłem już jakieś 50 tyś (NGK) a na kablach 70 tyś i właśnie mam problem że autko zaczyna się dusiić i przy przyspieszaniu dławi się delikatne jakby brakowało mocy-więc mam nadzieje że to właśnie w świecach tkwi problem (w sobotę jade do mechanika na wymianę - plus olej,filtry i tarcze przód), A jestem zagazowany. Mam nadzieję ze po wymianie autko wyzdrowieje
tomaszu Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Łukasz P, no to mam wlasnie tak samo. Szczególne z dolnych obrotów jak troche przyspieszam to potrafi sie zadławic. Też mam nadzieje, że to tylko świece (na benzynie jest lepiej). Tyle tylko, ze na tych świecach zrobiłem jakies 20kkm. Nie wiem tez co z przewodami, bo zostały mi po poprzednim właścicielu - czy da się je jakos spradzic, czy moze lepiej wymienic na farta razem z tymi swiecami?
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 to ja widzę, że chłopaki się nie przejmujecie świecami. U siebie zmieniam co 15 tys km. Chyba trochę przesadzam
Gość spedyt Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Z ciekawości sprawdziłem u siebie świece Dla mnie wygląda na całkiem dobrą, przebieg nieznany w tym 20tyśkm na LPG
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Z ciekawości sprawdziłem u siebie świece Dla mnie wygląda na całkiem dobrą, przebieg nieznany w tym 20tyśkm na LPG normalnie wygląda. Jednak taka organoleptyczna diagnoza bywa omylna.
Kiors Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 Skoro juz w temacie to chyba w tej co sie poruszam czasami tez trzeba wymienic bo przy przyspieszaniu na liczniku 90-130 tak jak by szarpalo, wogole chyba trzeba zmienic CPN bo w tym co tankujemy to paliwo SUX. Dzisiaj widzlalem kolesia ktory tez tam tankuje (Jakis stary civic) i szarpalo nim jak ruszal. Jakie polecacie swiece do 1.8T AEB? Konkrety model i cena w przyblizeniu jesli mozna tez sie przyda
Gość spedyt Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 Poszperałem trochę i tu info o przebiegach świec
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 Poszperałem trochę i tu info o przebiegach świec no to faktycznie przeginałem wymieniając co 15 tys
yuby_1,8T Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 jesi jest mowa o swiecach to moze pomozeCie mi ....mam problem z moim Audi... jezdzi jakby nie na wszystkich garach..bylem u kilku mechanikow i kazdy mówil co innego:/.. wymienilem swiece...cewki na swiecech podobno wporzadku..czego mozna sie czepic jeszcze??
Gość spedyt Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 bylem u kilku mechanikow i kazdy mówil co innego Trzeba by sprawdzić wszystkie możliwości które podawali mechanicy może przewody? Zgadzam się
szogun0 Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 jesi jest mowa o swiecach to moze pomozeCie mi ....mam problem z moim Audi... jezdzi jakby nie na wszystkich garach..bylem u kilku mechanikow i kazdy mówil co innego:/.. wymienilem swiece...cewki na swiecech podobno wporzadku..czego mozna sie czepic jeszcze?? Wypełnij profil, będzie wiadomo skąd jesteś. Nie ma w tym silniku klasycznych przewodów. Ja obstawiam cewki zapłonowe. Niby jak je sprawdzili mechanicy. Najlepszy sposób to oscyloskop i osoba, która umie go obsługiwać i od razu widać czy jest przebicie czy go nie ma. Moze być jeszcze moduł zapłonowy uwalony, "takie coś" na obudowie filtra powietrza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się