nyggga Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Witam Dzisiaj bylem w zakladzie ktory regenerowal mi turbine poniewarz mam problem z czarnymi spalinami na wysokich obrotach ...hmmm powiecie to już było: dziura dolocie .....ale chłopaki zbytnio nie mieli czasu zeby zaglądać wiec zrobil ogólnikowe oględziny ...podnieslimsmy maske przygazowalismy i z zaworu EGR polecialy czarne spaliny ....wniosek waniety EGR a od tego czarne spaliny ....ale jak to przecierz na wysokch obrotach egr jest zamkniety wiec i tak by były wydalane a na pewno nie polecialo tyle zeby nic z rury nie wylecialo;/.....wiec mam pytanie czy warto kupowac nowy egr czy lepiej go zaslepic i co z tymi spalinami???? to tylko wina egr czy szukac tej zasranej dziury w dolocie???? Z dynamika jest dobrze chodz czasem na chwilke przytnie sie na 1 s przy przyspieszanu ale to bardzo rzadko...
semi281 Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Ja jak miałem dziurę na dolocie , to mi muliło jak diabli, sporo mocy samochód stracił i kopcił na czarno na wysokich obrotach. Zależy jakich rozmiarów ta dziura jest. Sprawdź na wszelki wypadek, żadna to filozofia zdjąć 4 opaski i dokładnie się przyjrzeć przewodom, może być pęknięcie pod opaską.
Sztomel Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Nie ma sensu naprawiać lub wymieniać na nowy EGR, zaślep stary i będzie po problemie z nim, jego usterka (niedomykanie się) jest jedną z przyczyn nadmiernego dymienia z wydechu, co do nieszczelności w dolocie to warto to sprawdzić ale najpierw zaślep EGR i zobaczysz czy dymienie ustanie. Oczywiście najskuteczniej jest zaślepić dolot spalin do EGR przy samym kolektorze wydechowym.
nyggga Opublikowano 7 Listopada 2009 Autor Opublikowano 7 Listopada 2009 Cholera wie co z tym EGR zobaczę moze go przeczyszcze i pojdzie jakos a jak nie to zaslepiam jak piszesz przy samym kolektorze, 400zl droga nie chodzi a jedno kopcące Audi w Polsce nic nie zmieni Tylko martwi mnie ten mit o zwiększonym spalaniu ,głośniejsze chodzenie na niskich obrotach PRZEBOLEJE uroki Tdi ( klekocenie i świst turbiny;P)
adadur Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Zorganizuj VAGa i zloguj: blok 003 w Basic Stetings logować ok. 50s i patrzeć na wskazania, zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać
nyggga Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 "Dzisiaj byłem u znajomego na przeglądzie - podłączył analizator (testy robiliśmy na PB co by wyniki były bardziej miarodajne), i co ??? ... na caaałym zakresie obrotów nie były dobre - tylko bardzo dobre ! Sam się dziwił .. myślał że coś pokaże nie tak na wyższych obrotach - a tu nic - IDEALNIE ! Tak więc komputerek i lambda sobie tak dobierają mieszankę, żeby było dobrze i zaślepienie EGR'a nie ma na to żadnego wpływu. Auto chodzi super .. ekologia jest ok .. parę stówek w kieszeni .. więc chyba warto. :)" Znalazlem to dzisiaj w necie dotyczy Opel Vectra B 1,6/16V '97 ale mysle ze u nas (diesel) by bylo podbnie....wiec wychodzi na to ze zaslepienie nie ma asz takiego zlego wypływu na srodowisko jak nie ktorzy mysleli...
adadur Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 "Dzisiaj byłem u znajomego na przeglądzie - podłączył analizator (testy robiliśmy na PB co by wyniki były bardziej miarodajne), i co ??? ... na caaałym zakresie obrotów nie były dobre - tylko bardzo dobre ! Sam się dziwił .. myślał że coś pokaże nie tak na wyższych obrotach - a tu nic - IDEALNIE ! Tak więc komputerek i lambda sobie tak dobierają mieszankę, żeby było dobrze i zaślepienie EGR'a nie ma na to żadnego wpływu. Auto chodzi super .. ekologia jest ok .. parę stówek w kieszeni .. więc chyba warto. :)" Znalazlem to dzisiaj w necie dotyczy Opel Vectra B 1,6/16V '97 ale mysle ze u nas (diesel) by bylo podbnie....wiec wychodzi na to ze zaslepienie nie ma asz takiego zlego wypływu na srodowisko jak nie ktorzy mysleli... Proponuję zaczerpnąć troszkę konkretnych informacji na temat działania EGRa i na parę pytań od razu uda się odpowiedzieć.
nyggga Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 No wiem mniej wiecej o co chodzi w dzialaniu EGR ale jedni pisza tak drudzy tak i idzie sie poplatac;/ zreszta bardziej ze mnie informatyk niz mechanik Na zdjeciu zaznaczylem gdzie chcem wstawic zaslepke do egr jak mozecie to wezcie oblukajcie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e48a711159c95020.html czy dobrze chcem to zrobic!!!!!!! Druga sprawa chce wykręcić EGR i zobaczyc czy naprawdę sie nie domyka i otwiera (nie mam na razie możliwości podlaczenia pod kompa a 50zl za jedeno podlaczenie to dla mnie troszke duzo ) i jesli go wykrece i bede sprawdzal czy trybi to czy cos sie stanie z silnikiem jesli te wszytskie rury nie beda podlaczone ????? [br]Dopisany: 09 Listopad 2009, 19:13_________________________________________________kable od egr odlanczac?????
adadur Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Zaślep ale niczego nie próbuj na rozpiętych przewodach. Rozumiem że chcesz wstawić na łączeniu kołnierzy blaszkę - wiem że bardzo fajnie pasuje z puszek po napojach ale z drugiej strony dość szybko się wypalają. Także na krótką metę (próbę) to wygodne i tanie rozwiązanie. Co do podpięcia to podjedź na regionalnego spota i ktoś ci to sprawdzi bez płacenia.
nyggga Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 Co do podpięcia to podjedź na regionalnego spota i ktoś ci to sprawdzi bez płacenia. to znaczy do kogo ma podjechac ???? mam sie z kims na prv umowic czy co bo nie kumam???? a co do blaszki zamowilem na allegro 1.5mm grubosci powinna byc dobra....[br]Dopisany: 09 Listopad 2009, 20:59_________________________________________________a zaslepic chcem tam gdzie masz zaznaczone czylli odkrecam wkladam blaszkę i zakrecam a co z kablami pod cisnienia od egr odczepiac???
SoMeS Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 zaślepiaj egr ale nie żadnymi blaszkami! ja miałem tak zrobione i w ostatniej chwili zdążyłem wymienić na stalową zaślepką grubości 1cm spawaną migomatem... szkoda by było żeby Ci to przepaliło u mnie w wątku masz jak to zrobić prawidłowo
quoodlaty Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Witam. Ja troszke inaczej chcialbym do sprawy podejsc. Czy jest mozliwosc za pomoca vag'a na ten przyklad przestawic punkt pracy zaworu EGR? Jesli tak to jak tego dokonac bo chwilowo nie do konca jestem przekonany czy chcialbym zaslepiac EGR.
quoodlaty Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Chcialem sprawdzic jak bedzie sie zachowywal silnik gdyby dalo sie przestawic EGR tak aby zamykal sie przy okolo 1600 obr/min bo nie wiem jak to jest do konca ale podobno troche EGR ulatwia rozgrzewanie sie silnika.
SoMeS Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 ja nie zauważyłem by po jego usunięciu silnik nagrzewał się dłużej
quoodlaty Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Hmm. Moze docelowo zaslepie go blacha 3mm z kwasowki, ale moja ciekawosc jak by sie spisywalo przestawienie punktu pracy nie bedzie zaspokojona .
nyggga Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Opublikowano 10 Listopada 2009 SoMeS mowisz ze 1.5mm za malo????? to po choler ten jelop to sprzedaje na allegro???? wezme zaslepie zeby zobaczyc czy dalej mi kopci a te gowno urzyje do obrysowania se nowego widzialem ten twoj watek widze ladnie namieszales tam w swoim AFN`ie :> swoja droga ja w 96 mam gruszke od egr ustawiona w druga strone
SoMeS Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 no uważam że to zdecydowanie za mało... ja miałem na początku podwójnę blaszkę taką jak z puszki po piwie wyciętą i w ostatniej chwili zdążyłem wymienić na to co mam teraz bo jedna już była przepalona co do mojego furaka to u mnie w wątku możemy o tym pogadać
adadur Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Co do podpięcia to podjedź na regionalnego spota i ktoś ci to sprawdzi bez płacenia. to znaczy do kogo ma podjechac ???? mam sie z kims na prv umowic czy co bo nie kumam???? Uzupełniłeś profil trzeba było tak odrazu: Za tydzień w czwartek o 18 jak ci się nie spieszy: http://www.a4-klub.pl/smf/warminskomazurskie/spoty_zulawskie_19112009_czwartek_godz_18_pod_nowa_hala_przy_grunwaldzkiej-t8394.0.html;msg105288[br]Dopisany: 12 Listopad 2009, 09:09_________________________________________________Coś mi mówi że trzeba będzie u Ciebie pompę "puknąć" a nie EGRy zaślepiać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się