Addadko Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Witam! Otóż z moim Audi od pewnego czasu są jakieś problemy. Niedawno autko nie mogło rozwinąć pewnej mocy. Tzn. dochodziło do 2.5 tys. obr. i tak jak by miał taką "blokadę" która ogranicza te obroty, oraz nie przekraczał prędkości powyżej 100 km/h. Następnym problemem jest zapalająca się kontrolka od oleju gdy samochód jest na postoju. Na wolnych obrotach kontrolka się nie świeci, a przy 2.5 tys. obr. ponownie zapala. Pozdrawiam audi12
Dev Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Witam! Otóż z moim Audi od pewnego czasu są jakieś problemy. Niedawno autko nie mogło rozwinąć pewnej mocy. Tzn. dochodziło do 2.5 tys. obr. i tak jak by miał taką "blokadę" która ogranicza te obroty, oraz nie przekraczał prędkości powyżej 100 km/h. Następnym problemem jest zapalająca się kontrolka od oleju gdy samochód jest na postoju. Na wolnych obrotach kontrolka się nie świeci, a przy 2.5 tys. obr. ponownie zapala. Pozdrawiam audi12 chyba Twój silnik już "dogorywa" Kolego najpierw Vag i wskażnik ciśnienia oleju trzeba podłączyć
Addadko Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Opublikowano 6 Listopada 2009 chyba Twój silnik już "dogorywa" Kolego Tzn.? Tzn. że ciśnienie oleju może być coś nie tak jeżeli ta kontrolka się zapala? chyba Twój silnik już "dogorywa" Kolego najpierw Vag i wskażnik ciśnienia oleju trzeba podłączyć
Gość Zimny Chirurg Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Tzn Tak jak kolega napisał. Kapitalny remoncik A to wiele tyś. Poczytaj o 2,5 TDI to sie załamiesz. Pewnie miałeś pecha i trafiłeś na silnik co jakaś pała smigał na oleju typu LL i przez to masz złom pod maską a nie silnik. Takie życie Pozdro ZC
busian26 Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Kolego, sprawdz cisnienie oleju, moze pompa sie koncy, odnosnie mocy, zobacz przeplywke. jezeli nigdy nie patrzyles, radze zajrzec po dekle i zobaczyc co tam diabeł juz zdązył namieszac... daj znac co i jak pozdrawiam
Addadko Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 Jak na razie dziś autko oddane do znajomego więc on sprawdza co i jak Autko też nie trzymało temperatury więc wymieniliśmy termostat przy wymianie odrazu rozrządu... Ale dziś się okazało po podłączeniu pod komputer, że to jednak błąd w elektronice... No i pokasował co nie co... I maszyna ma miec jutro sprawdzone ciśnienie oleju co do reszty itd... PS. O newsach Was poinformuje...
Flyer Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Tak jak kolega napisał. Kapitalny remoncik A to wiele tyś. Poczytaj o 2,5 TDI to sie załamiesz. Pewnie miałeś pecha i trafiłeś na silnik co jakaś pała smigał na oleju typu LL i przez to masz złom pod maską a nie silnik. Wybacz, ale pieprzysz totalne bzdury, za nastepne takie urojone diagnozy bede poprostu strzelal z kropka... nie masz wiedzy na temat auta = nie pisz. Przyczyna tego, ze auto nie wkreca sie powyzej 2500 obr moze byc bardzo błacha...
busian26 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Tak jak kolega napisał. Kapitalny remoncik A to wiele tyś. Poczytaj o 2,5 TDI to sie załamiesz. Pewnie miałeś pecha i trafiłeś na silnik co jakaś pała smigał na oleju typu LL i przez to masz złom pod maską a nie silnik. Wybacz, ale pieprzysz totalne bzdury, za nastepne takie urojone diagnozy bede poprostu strzelal z kropka... nie masz wiedzy na temat auta = nie pisz. Przyczyna tego, ze auto nie wkreca sie powyzej 2500 obr moze byc bardzo błacha... zgadza sie, nie miales 2.5tdi v6, nie znasz tematu,nie wypowiadaj sie. 2.5 tdi to doskonala konstrukcja, ktora za dobre traktowanie odpłaca sie za***istymi wrazeniami z jazdy... wiec lepiej czasem nic nie mowic, jak takie brednie...
Gość Zimny Chirurg Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Tak jak kolega napisał. Kapitalny remoncik A to wiele tyś. Poczytaj o 2,5 TDI to sie załamiesz. Pewnie miałeś pecha i trafiłeś na silnik co jakaś pała smigał na oleju typu LL i przez to masz złom pod maską a nie silnik. Wybacz, ale pieprzysz totalne bzdury, za nastepne takie urojone diagnozy bede poprostu strzelal z kropka... nie masz wiedzy na temat auta = nie pisz. Przyczyna tego, ze auto nie wkreca sie powyzej 2500 obr moze byc bardzo błacha... zgadza sie, nie miales 2.5tdi v6, nie znasz tematu,nie wypowiadaj sie. 2.5 tdi to doskonala konstrukcja, ktora za dobre traktowanie odpłaca sie za***istymi wrazeniami z jazdy... wiec lepiej czasem nic nie mowic, jak takie brednie... Chyba macie problemy z czytaniem za zrozumieniem. Ja nie krytykowałem silnika 2,5 TDI bo wiem ze są ta bardzo fajne i miłe konstrukcje i sam takowy bym chciał mieć. Chodzi mi o 1 faze ich młodości i nie mówie o nowej generacji tylko tych z pierwszych faz produkcyjnych i ich eksploatacje nietrafioną z olejami typu LL. No chyba ze nie wiecie co mam na myśli. I wiem ze to moze być mały problem z obrotami ale z kontrolką oleju. A jak wiadomo układa smarowania w tych silnikach to zmora. A więc jeszcze raz. Najpierw czytaj od góry a nie od dołu. 1i2. Ludzie skąd wy sie bierzecie. A. Z Mazowieckiego.Wawa. :/ to juz wszystko wyjaśnia. NC. Pozdro ZC Wycieczka osobista.
Flyer Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Chyba macie problemy z czytaniem za zrozumieniem. Sadze, ze Twoj post byl jasny. Napisales o kapitalnym remoncie, rzęchu pod maską, a nawet nie widziales auta, czy też logów na oczy. Chodzi mi o 1 faze ich młodości i nie mówie o nowej generacji tylko tych z pierwszych faz produkcyjnych i ich eksploatacje nietrafioną z olejami typu LL. No chyba ze nie wiecie co mam na myśli. I wiem ze to moze być mały problem z obrotami ale z kontrolką oleju. A jak wiadomo układa smarowania w tych silnikach to zmora. Napisano to juz milion razy na tym forum, nie ma sensu sie powtarzac caly czas.
Addadko Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Opublikowano 14 Listopada 2009 No więc sprawa rozwiązana... Jak stwierdził mechanik "turbina była zamulona". Nie spalała ona oleju i kiedy została wyjęta po prostu przy kręceniu bardzo dymiła, a w to ja nie wierze.... Wymieniony został też siłownik turbiny... Auto nie miało też podciśnienia, ale już z tym koniec. Sprzęt śmiga wyśmienicie i jak to powiedział mechanik " auto musi od czasu do czasu dostać porządnie w pi*de" No i nic teraz nie muli i 140 km/h to dla niego nie problem. Więc Zimny Chirurg nie miałeś racji.. Dziękuję za wszelką pomoc.Pozdrawiam
Dev Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 sprawdz jeszcze odmę czesto sie zapycha
Addadko Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Opublikowano 14 Listopada 2009 Jak na razie wszystko wpożo, więc nic nie ruszam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się