piotrekb_tt Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Witam. Dzisiaj podpiąłem Vag'a pod moją s4 i na silniku mam te oto błędy: 17931 P1523 Crash Signal from Airbag Control Unit range/performance 17861 P1453 Exhaust gas temperature sensor 1 open/short to B+ 17539 P1131 Bank2-Sensor1 Internal Rsistance too High Czy moglibyście podpowiedzieć co czego dotyczy dokładnie??Wiem ze ten 17861 dotyczy sensora EGT ale gdzie go szukać??Gdzieś w kolektrze czy w turbie??Nie mam pajecia o co chodzi z tym 17539 czyli Bank2-Sensor1 Internal Rsistance too High Najbardziej dziwi mnie jednak ten Crash Signal :mysli:auto kupiłem lekko uszkodzone w tył(zderzak i klapa) ale jaśki i napinacze były całe a kontrolka AirBag gaśnie po odpaleniu auta więc skąd ten błąd na silniku??Pozdro
bartek213 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 błąd 17539 oznacza ze sąda nie pracuje prawidłowo i nadaje sie do zmiany z doświadczenia wiem ze lepiej zmienić od razu dwie i tylko orginały koszt około 500zl za sztukę , co do błędu od poduszek to niestety świadczy o tym ze autko musiało mieć kiedyś wypadek w ktorym zadziałała któraś poduszka wiec albo autko było juz prędzej walone albo ktoś naprawił poduszki po tym uszkodzeniu które autko miało teraz i dopiero je sprzedał handlarze czesto tak robią
piotrekb_tt Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 Sam troche sprowadzam auta ze szwajcarii i niemiec ale nie naprawiam poduch i pasów opornikami itp. :> Jeżeli chodzi o tą crash date to czy ona zapisuje sie też na sterowniku silnika??Myślałem ze tylko w sensorze Airbag.Bo pierwszy raz spotykam coś takiego w aucie z grupy VAG. Kumpel lakiernik sprawdzał mi też auto dookoła mierkikiem grubości powłoki lakierniczej i wszystko jest ok oprócz klapy którą to sam wymieniałem Wracając do lambd, która to sie sypie??Ta przed kat??Masz może jej numer??Trza będzie ją zamówić w DE
bartek213 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 u mnie sa dwie sondy przed katalozatorem z lewej i prawej za katalizatorami u mnie nie ma podam ci numer bo stare sondy mam w samochodzie tylko tak jak juz mowielm naj lepiej wymienic dwie odrazu wtedy masz pewnosc ze wszysto jest ok
piotrekb_tt Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 Ok, własne obczaiłem w necie rysunek techniczny układu wydechowego 2.7Bit i wychodzi na to ze Bank2-Sensor1 to sonda przed katalizatorem po stronie kierowcy...A czy ten błąd "17861 P1453 Exhaust gas temperature sensor 1" nie wynika z tego ze siedzi sonda lambda??Czy ta sonda lambda nie monitoruje też EGT??
bartek213 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 bardzo mozliwe ze jedno z drugim jest powiazane musisz wymienic sondy wtedy bedzie wiadomo
piotrekb_tt Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 Panowie odświeżam temat, może ktoś z was powiedzieć mi o którą sondę chodzi 17539 P1131 Bank2-Sensor1 Internal Rsistance too High W moim aucie są 4 sondy po jednej koło turbin i po jednej przed katalizatorami.Przeglądałem dzisiaj kablownie tych sond i wszystko wygląda ok Która z nich mi padła??Wcześniej znalazłem rysunek techniczny układu wydechowego w s4 ale za cholere nie moge go odkopać teraz Jeśli można zapytać to na jakim kanale w vag'u sprawdza sie parametry sond??
bartek213 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 to kolo turbumy to chyba egt jeżeli sie mylę to mnie poprawić wymień dwie sondy odrazu kolego ja najpierw wymieniłem jedna miałem taki sam błąd jak ty znikł po dwóch dniach pojawił sie błąd zlej miesznaki i musialem zmienić druga teraz juz wiem ze zmienia sie dwie od razu
piotrekb_tt Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 Właśnie ze to nie EGT. Czujnik EGT jest w muszli turbiny i jest podłączony takim cienkim kabelkiem w stalowym oplocie...Musze dokladnie wiedziec która to sonda bo jest też taka możliwość ze myszy wpieprzyły któryś z kabli tak jak to miało miejsce z kablem do czujnika temperatury zasysanego powietrza po tym jak zostawilem auto na działce na kilka dni...Dodam też ze błedy czujnika temp powietrza zasysanego, sondy lambda i czujnika egt pojawili sie jednoczesnie, więc przegryzione kable wchodzą w gre a jak na razie sprawdzilem je tylko od sondy do konca wtyczki...
dansli Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 jest też taka możliwość ze myszy wpieprzyły któryś z kabli raczej kuny pozdro
bartek213 Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 poszedł bym u mnie sprawidzc ale w domu nie mam kanału a z gory nic nie zobacze wtedy powiedział bym ci jak jest u mnie bo ja na bank mam dwie sondy
marekgc Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 17539 P1131 Bank2-Sensor1 Internal Rsistance too High ten bład wyskakuje również gdy używam auta na bardzo krótkich odcinkach 500-1000m. znajomy mech. powiedział że to taka przypadłośc nie tylko audi wies jest mała więc spaceruje. a jak silnik normalnie pracuje pow 5 min. błąd sie nie pojawia
szogun0 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Pierwsza sonda do wymiany, uszkodzenie grzałki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się