piotr19q 0 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Witam gdy rano przejade chwile i auto przelanczas sie na gaz strasznie wtedy szarpie czuc jak kazdy cylider przelancza sie na gaz. Jak stoje w korku i wtedy nastepuje zmiana na gaz to samochod potrafi zgasnac.Dodam ze wtryski gazy byl czyszczone i nie pomogło nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaa 11 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Najprawdopodobniej musisz podnieść temperaturę przełączania na gaz. Jeśli na ciepłym silniku jest wszystko OK, to zobacz to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Źle skalibrowana instalka, poprawka początkowa jest do d*py. A w ogolę jaką masz instalkę jakie wtryski? Edit. Zapomniałem dodać że reset stałych wyuczonych w ECU silnika a potem km na benzynie przed kalibracją by sie przydało bo inaczej efekt nie będzie 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 VAG też sie przyda..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kikson 0 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 mam to samo :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waters 0 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t46625.0.html;highlight=/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Panowie tu niema co debatować, jesli to sie stało wtrakcie uzytkowania instalki a nie odrazu od zamontowania to trzeba skasować stałe wyuczone w ECU benzyny przejechać około 30-40 km na benzynie i skalibrowac gaz od samego poczatku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Przydałoby sie sprawdzic na rozgrzanym silniku jak zachowuja sie czasy wtrysku przy przełaczaniu poszczególnych cylindrów, sprawdź czas całkowitego przełaczania oraz czas właczania 1 cylindra, sprtawdź temp przełaczania ja mam 30stopni i przełacza sie bez zarzutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Panowie tu niema co debatować, jesli to sie stało wtrakcie uzytkowania instalki a nie odrazu od zamontowania to było to trzeba skasować stałe wyuczone w ECU benzyny przejechać pare z 30-40 km na benzynie i skalibrowac gaz od samego poczatku. dokladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr19q 0 Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Musze sprawdzic jakie mam wtryski ale dodam ze jak silnik na 90 C to juz nie ma tgo problemu.Przełącza sie płynnie. Czyli jednym słowem musze jechac do gaziarza zeby skalibrowal mi instalacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 jedz do gazownika i powiedz co sie dzieje ze swiruje przy przełączaniu na LPG na zimnym. jak nic nie poradzi to zmien gazownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek84 0 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 z tym,ze nie kazdy gazownik ustawi kazda instalke. musi miec do tego kabel i soft. Np. ja nie mam pojęcia gdzie mogę podjechać z moją w której mam sterownik AG Sirocco. Robiłem na gersona Auto-X i też mam taki problem, z tym, że mój ma tylko problemy, jak jest mocno zimno na zewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 ale to chyba logiczne ze jedzie sie do osoby ktora ma sprzet i wiedze na dany temat. Jak cie boli zab to idziesz to dentysty a nie do internisty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Musze sprawdzic jakie mam wtryski ale dodam ze jak silnik na 90 C to juz nie ma tgo problemu.Przełącza sie płynnie. Czyli jednym słowem musze jechac do gaziarza zeby skalibrowal mi instalacje Może byś tak opisał problem w 100% i do tego swoją instalacje bo normalnie tak to można zgadywać - bo już padła moja teoria;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się