Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Trzęsie przy 160 km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,problem się pojawił od niedawna,przy wiekszych predkosciach najlepiej to czuć,przy dodawaniu gazu podczas szybkiej jazdy,wżucam na luz jest ok,Na co stawiacie,dwómas,poduchy na silniku.może półośka.Chodzi o trzęsienie,opony sa ok ..

Opublikowano

Witam ,problem się pojawił od niedawna,przy wiekszych predkosciach najlepiej to czuć,przy dodawaniu gazu podczas szybkiej jazdy,wżucam na luz jest ok,Na co stawiacie,dwómas,poduchy na silniku.może półośka.Chodzi o trzęsienie,opony sa ok ..

zalezne jest to od predkosci czy obrotow ? tzn. trzesienie wystepuje tylko na najwyzszym biegu czy moze na nizszych ale w tym samym zakresie obrotow ?

Opublikowano

Myslę ze się to dzieje od 100 do góry przy włoczonym biegu podczas jazdy,wystarczy że wcisne sprzęgło lub wżuce na luz jest ok,przy predkosciach 130 lub 180 jest w miare przyzwoicie .

Opublikowano

a jak puścisz tylko pedał gazu to trzęsie nadal?

Opublikowano

mogą to być przeguby wewnętrzne :mysli:

Opublikowano

Jak puszcze pedał gazu to przestaje,przeguby wewnetrzne tzn ,gumy by szczeliły i syfu naszło do srodka na krzyżaki coś takiego.

Opublikowano

Jak puszcze pedał gazu to przestaje,przeguby wewnetrzne tzn ,gumy by szczeliły i syfu naszło do srodka na krzyżaki coś takiego.

na 90% przeguby wewnętrzne są wyrobione...

Opublikowano

skorzystam z watku i dołacze mój problem. U mnie trzesie przy ok 140 km/h tzn jak przyspieszam i jade do 140 jest gładko i ok, od 140 do ok 160 wibruje cały samochód, czuć też drgania na kierownicy a po przekroczeniu ok 160 juz jest znowu gładko i spokój. Z tym że u mnie nie ma róznicy czy jade na biegu czy na luzie czy sprzegle, po prostu zawsze przy tych predkościach drga. też będą to przeguby wewnętrzne? a może ma na to wpływ osłona pod silnikiem bo kiedyś została w jednym miejscu rozerwana, przecięta przez mały ostry pieniek i podwieszona na opaski zaciskowe, trzyma sie solidnie ale może zmienia przepływ potwietrza a przy takich prędkościach ma to już chyba spore znaczenie...?

Opublikowano

skorzystam z watku i dołacze mój problem. U mnie trzesie przy ok 140 km/h tzn jak przyspieszam i jade do 140 jest gładko i ok, od 140 do ok 160 wibruje cały samochód, czuć też drgania na kierownicy a po przekroczeniu ok 160 juz jest znowu gładko i spokój. Z tym że u mnie nie ma róznicy czy jade na biegu czy na luzie czy sprzegle, po prostu zawsze przy tych predkościach drga. też będą to przeguby wewnętrzne? a może ma na to wpływ osłona pod silnikiem bo kiedyś została w jednym miejscu rozerwana, przecięta przez mały ostry pieniek i podwieszona na opaski zaciskowe, trzyma sie solidnie ale może zmienia przepływ potwietrza a przy takich prędkościach ma to już chyba spore znaczenie...?

od tej osłony całe auto by ci nie wibrowało!!

kiedyś zapomniałem przykręcić osłonę po silnik, a ta pod skrzynią została. Przy 100 km/h strasznie hałasowała, ale na aucie nie było drgań

Opublikowano

skorzystam z watku i dołacze mój problem. U mnie trzesie przy ok 140 km/h tzn jak przyspieszam i jade do 140 jest gładko i ok, od 140 do ok 160 wibruje cały samochód, czuć też drgania na kierownicy a po przekroczeniu ok 160 juz jest znowu gładko i spokój. Z tym że u mnie nie ma róznicy czy jade na biegu czy na luzie czy sprzegle, po prostu zawsze przy tych predkościach drga. też będą to przeguby wewnętrzne? a może ma na to wpływ osłona pod silnikiem bo kiedyś została w jednym miejscu rozerwana, przecięta przez mały ostry pieniek i podwieszona na opaski zaciskowe, trzyma sie solidnie ale może zmienia przepływ potwietrza a przy takich prędkościach ma to już chyba spore znaczenie...?

a kola wywarzone?? ewentualnie zbierznosc.

Opublikowano

też obstawiałbym nie wyważone koła :mysli: mogłeś np. zgubić ciężarek

Opublikowano

na 90% przeguby wewnętrzne są wyrobione...

W aucie z 2003 roku? Wątpię.

Opublikowano

na 90% przeguby wewnętrzne są wyrobione...

W aucie z 2003 roku? Wątpię.

zależy jaki auto ma faktyczny przebieg. Nie raz się już spotkałem z takim problemem tak młodych perełek...

Opublikowano

może faktycznie zgubiłem jakiś ciężarek, sprawdzę to przy okazji wymiany kół na zimowe, zobaczymy czy na tamtych kołach też będzie trzęsło.

teraz sobie sprawdź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...