koniaczek Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Witam ,problem się pojawił od niedawna,przy wiekszych predkosciach najlepiej to czuć,przy dodawaniu gazu podczas szybkiej jazdy,wżucam na luz jest ok,Na co stawiacie,dwómas,poduchy na silniku.może półośka.Chodzi o trzęsienie,opony sa ok ..
turdzi Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Witam ,problem się pojawił od niedawna,przy wiekszych predkosciach najlepiej to czuć,przy dodawaniu gazu podczas szybkiej jazdy,wżucam na luz jest ok,Na co stawiacie,dwómas,poduchy na silniku.może półośka.Chodzi o trzęsienie,opony sa ok .. zalezne jest to od predkosci czy obrotow ? tzn. trzesienie wystepuje tylko na najwyzszym biegu czy moze na nizszych ale w tym samym zakresie obrotow ?
koniaczek Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 Myslę ze się to dzieje od 100 do góry przy włoczonym biegu podczas jazdy,wystarczy że wcisne sprzęgło lub wżuce na luz jest ok,przy predkosciach 130 lub 180 jest w miare przyzwoicie .
gooralos Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 a jak puścisz tylko pedał gazu to trzęsie nadal?
koniaczek Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 Jak puszcze pedał gazu to przestaje,przeguby wewnetrzne tzn ,gumy by szczeliły i syfu naszło do srodka na krzyżaki coś takiego.
gooralos Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Jak puszcze pedał gazu to przestaje,przeguby wewnetrzne tzn ,gumy by szczeliły i syfu naszło do srodka na krzyżaki coś takiego. na 90% przeguby wewnętrzne są wyrobione...
Kelis.Zx145 Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 skorzystam z watku i dołacze mój problem. U mnie trzesie przy ok 140 km/h tzn jak przyspieszam i jade do 140 jest gładko i ok, od 140 do ok 160 wibruje cały samochód, czuć też drgania na kierownicy a po przekroczeniu ok 160 juz jest znowu gładko i spokój. Z tym że u mnie nie ma róznicy czy jade na biegu czy na luzie czy sprzegle, po prostu zawsze przy tych predkościach drga. też będą to przeguby wewnętrzne? a może ma na to wpływ osłona pod silnikiem bo kiedyś została w jednym miejscu rozerwana, przecięta przez mały ostry pieniek i podwieszona na opaski zaciskowe, trzyma sie solidnie ale może zmienia przepływ potwietrza a przy takich prędkościach ma to już chyba spore znaczenie...?
mech15 Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 skorzystam z watku i dołacze mój problem. U mnie trzesie przy ok 140 km/h tzn jak przyspieszam i jade do 140 jest gładko i ok, od 140 do ok 160 wibruje cały samochód, czuć też drgania na kierownicy a po przekroczeniu ok 160 juz jest znowu gładko i spokój. Z tym że u mnie nie ma róznicy czy jade na biegu czy na luzie czy sprzegle, po prostu zawsze przy tych predkościach drga. też będą to przeguby wewnętrzne? a może ma na to wpływ osłona pod silnikiem bo kiedyś została w jednym miejscu rozerwana, przecięta przez mały ostry pieniek i podwieszona na opaski zaciskowe, trzyma sie solidnie ale może zmienia przepływ potwietrza a przy takich prędkościach ma to już chyba spore znaczenie...? od tej osłony całe auto by ci nie wibrowało!! kiedyś zapomniałem przykręcić osłonę po silnik, a ta pod skrzynią została. Przy 100 km/h strasznie hałasowała, ale na aucie nie było drgań
Yaqb Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 skorzystam z watku i dołacze mój problem. U mnie trzesie przy ok 140 km/h tzn jak przyspieszam i jade do 140 jest gładko i ok, od 140 do ok 160 wibruje cały samochód, czuć też drgania na kierownicy a po przekroczeniu ok 160 juz jest znowu gładko i spokój. Z tym że u mnie nie ma róznicy czy jade na biegu czy na luzie czy sprzegle, po prostu zawsze przy tych predkościach drga. też będą to przeguby wewnętrzne? a może ma na to wpływ osłona pod silnikiem bo kiedyś została w jednym miejscu rozerwana, przecięta przez mały ostry pieniek i podwieszona na opaski zaciskowe, trzyma sie solidnie ale może zmienia przepływ potwietrza a przy takich prędkościach ma to już chyba spore znaczenie...? a kola wywarzone?? ewentualnie zbierznosc.
Daimos Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 też obstawiałbym nie wyważone koła mogłeś np. zgubić ciężarek
spetsnaz Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 na 90% przeguby wewnętrzne są wyrobione... W aucie z 2003 roku? Wątpię.
gooralos Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 na 90% przeguby wewnętrzne są wyrobione... W aucie z 2003 roku? Wątpię. zależy jaki auto ma faktyczny przebieg. Nie raz się już spotkałem z takim problemem tak młodych perełek...
Kelis.Zx145 Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 może faktycznie zgubiłem jakiś ciężarek, sprawdzę to przy okazji wymiany kół na zimowe, zobaczymy czy na tamtych kołach też będzie trzęsło.
mech15 Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 może faktycznie zgubiłem jakiś ciężarek, sprawdzę to przy okazji wymiany kół na zimowe, zobaczymy czy na tamtych kołach też będzie trzęsło. teraz sobie sprawdź
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się